شورولت

رخ‌به‌رخ شدن هنسی گلایت ۷۰۰ و شورولت سیلورادو استوک

هنسی از نوامبر سال پیش ایده‌ی تولید پیکاپ سوپرشارژردار جنرال موتورز به ویژه مدل‌های شورولت سیلورادو و جی ام سی سیرا را وارد مرحله جدیدی کرده است. این تیونر مشهور در ماه فوریه جزئیات گلایت (Goliath 700) را منتشر کرد.

با وجود پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری و یک سوپرشارژردار بزرگ ۲.۹ لیتری در زیر کاپوت، هنسی گلایت ۷۰۰ می‌تواند قدرت ۷۰۰ اسب بخاری را تولید کند که افزایش قابل‌توجهی را نسبت به قدرت ۴۲۰ اسبی مدل استاندارد نشان می‌دهد.

افزایش قدرت به معنی شتاب گیری بهتر و سرعت‌ بالا خواهد بود؛ اما اگر می‌خواهید بدانید تفاوت گلایت ۷۰۰ و سیلورادو استاندارد در خط مستقیم چقدر است می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید. هنسی با انتشار ویدئویی به مقایسه این دو هیولا پرداخته است.

سیلورادو استاندارد نقره‌ای‌رنگ هنوز هم عملکرد خوبی داشته اما خب نمی‌توانیم چشم خود را روی توانایی‌های زیاد هنسی ببندیم.

البته در نظر داشته باشید که بهبودهای این خودرو تنها به نصب سوپرشارژر محدود نمی‌شود. شما می‌توانید سیستم اینترکولر پرفشار، سیستم ورودی هوای پرفشار، میل‌لنگ سفارشی و کالیبراسیون مدیریت پیشرانه را سفارش دهید که قیمت کل این موارد ۲۶۹۵۰ دلار می‌باشد.

شما همچنین می‌توانید پکیج آفرود ۱۴۹۵۰ دلاری را سفارش دهید که شامل سپر جلوی خاص گلایت با پنج LED، رینگ‌های ۲۰ اینچی ۱۰ پره با لاستیک‌های آفرود ۳۵ اینچی تویو و کیت افزایش ارتفاع است.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه

  1. Enzo

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (229 ديدگاه)

    در خوب بودن هنسی شکی نیست .ولی آخیه تیون این غولتشن دیگه چیه آخه.فککن پشت چراغ باشی یه کوروت بیاد چراغ سبز شه راننده کوروت ببینه این غول بیابونی داره جاده رو شخم میزنه بابا هر ماشینی کاربرد خواص خودشو داره.این هنسی اگه الاغم بهش بدن یه سوپر شارژ می‌بنده بهش دبرو که رفتیم

    1. Sina

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (513 ديدگاه)

      به ماشین برقی هم توربوشارژ میزنه.!!!!!
      با اینکه خیلی از کاراش عالیه ولی دیگه لازم نیست به تمام وسایل نقلیه توربوشارژ بزنی
      همین چند وقت پیش R8 رو توربوشارژی کردن.
      هزارتا ماشین زدن با ۱۰۰۰۰۰۰۰ اسب بخار ولی اکثرمون نمیشناسیمشون ولی هنوز VENOM GT رو یادمونه، تعداد اسب بخار مهم نیست ، ارزش اسب بخار مهمه.
      البته چندتا F150 رو ازش یادمه که یکیشون ۶۰۰ اسب داشت که به نظرم بهترین پیکاپ هنسی است.
      جزء بهترین آپدیت کنندگان ماشین محسوب میشه

    2. مهدی

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (342 ديدگاه)

      در تیونینگ چگونه موتور قوی میکنند

  2. مهردادكمال

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    من شخصا استوک رو ترجیح میدم چون مطمئنا ماندگاری و دوامش بیشتره و کم دردسرتره این موضوع در مورد تمام اتوموبیل ها صدق میکنه

  3. Mad.z.Max

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (539 ديدگاه)

    وااای از این هیبته سیلورادو..
    تمام تولیدات خودرویی یطرفه واسم، سیلورادو یطرف…
    به سیلورادو که میرسه دیگه چشمم هیچی نمیبینی جز خودشو

    یه سیلورادو ۲۵۰۰ جدید با پکیج زد۷۱ رو واقعا حاضرم تا ۲۰ سال برونم بلکه عم بیشتر..

  4. آریا ماشین

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (392 ديدگاه)

    هنسی ، لیبریتی واک ، abt ، برابوس ، منصوری ، جی پاور همشون از بهترین تیونر های جهانن ، کار جالبیه همیشه در مورد تیونینگ کنجکاو بودم ، درآمدی در حد خودروسازی های کوچک دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X