شورلت کامارو مدل 2020 با تغییرات ظاهری و ویژگی‌های جدید

شورلت برای مدل 2020 کامارو را مورد به‌روزرسانی قرار داده و آن‌را با نمای جدید جلو برای مدل SS، گیربکس 10 سرعتهٔ اتوماتیک سفارشی برای مدل V6 و مدل جدید LT1 معرفی کرده است. به دلیل انتقاداتی که به طراحی جلویی فیس‌لیفت کامارو SS وارد شد، شورلت حالا طراحی این قسمت را با الهام از کانسپت Camaro SS Shock که در نمایشگاه سما سال گذشته معرفی شد تغییر داده است. این یعنی حالا در کامارو SS مدل 2020، مثل کانسپت مذکور لوگوی شورلت به درون جلوپنجره منتقل شده و نوار بین جلوپنجره و ورودی هوای درون سپر نیز همرنگ بدنه شده است.

مدیر بخش بازاریابی شورلت آقای «استیو ماجوروس» دراین‌باره گفته است:

خریداران انتقاد کردند و ما گوش دادیم. واکنش‌های بسیار مثبت به طراحی کانسپت Shock موجب شد به‌سرعت طراحی آن‌را به نسخهٔ تولیدی منتقل کنیم

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های بیرونی کامارو 2020 ارائهٔ رنگ جدید سبز رالی است. علاوه بر این، شورلت طیف گسترده‌ای از ویژگی‌هایی را برای این ماشین ارائه کرده که خریداران می‌توانند با سفارش آن‌ها، خودروی خود را شخصی‌سازی کنند. ازجملهٔ این ویژگی‌ها می‌توان به اسپویلر عقب، چراغ‌های عقب دودی، رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی، کالیپرهای ترمز قرمز یا نارنجی، کمربندهای ایمنی قرمزرنگ، صندلی‌های عملکردی ریکارو، پدال‌های آلیاژی و لوگوی مشکی‌رنگ شورلت اشاره کرد. همچنین پکیج‌های Convenience، Lighting و 3LT که قبلاً به‌صورت سفارشی ارائه می‌شدند، حالا در نسخهٔ توربو استاندارد هستند.

برای کامارو 2020 مدل جدید بنام LT1 هم ارائه شده که در آن طراحی مدل 1LT با قوای محرکهٔ مدل SS ترکیب شده است. این مدل که به پیشرانهٔ 6.2 لیتری هشت سیلندر 455 اسب بخاری مجهز است، با قیمت پایهٔ 34,995 دلار، ارزان‌ترین کاماروی V8 محسوب می‌شود. خریداران می‌توانند مدل LT1 را در دو نسخهٔ کوپه و کابریولت و با گیربکس شش سرعتهٔ دستی استاندارد یا 10 سرعتهٔ اتوماتیک سفارشی انتخاب کنند. این مدل در بیرون هم علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های مدل 1LT، به دریچه‌های کاپوت SS، نشان‌های LT1 روی گلگیرها، لوگوی شورلت مشکی‌رنگ، رینگ‌های 20 اینچی به سبک SS و لاستیک‌های چهارفصل هم مجهز شده درحالی‌که پکیج تکنولوژی نیز برای آن قابل سفارش است که شامل صفحه‌نمایش لمسی هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و سیستم صوتی پریمیوم Bose می‌شود.

آقای ماجوروس در مورد این مدل گفته است:

مدل جدید LT1 گزینهٔ خوبی برای کسانی است که خواهان تجربهٔ عملکرد خالص V8 هستند. این مدل با قیمتی کمتر از 35 هزار دلار، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای V8 اسپرت بازار خواهد بود

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، شورلت گیربکس 10 سرعتهٔ اتوماتیک که پیش‌ازاین فقط برای مدل‌های هشت سیلندر SS و ZL1 ارائه می‌شد را حالا برای موتور 3.6 لیتری V6 هم ارائه کرده است. هرچند این گیربکس از مدل‌های قدرتمند SS و ZL1 گرفته شده اما به‌طور خاص برای پارامترهای عملکرد موتور V6 تنظیم شده است. فروش شورلت کامارو مدل 2020 از اوایل پاییز آینده آغاز می‌شود.

 

 

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

10 دیدگاه

  1. یانکی
    سوابق: (840 دیدگاه) ,

    عالی شد فیس قبلیش یه جوری نا دخل بود.حالا ماه شدی

    پاسخ
  2. امین 222
    سوابق: (23 دیدگاه) ,

    همین امروز داشتم جر و بحث یه سری از آمریکایی هارو تو یوتیوب میدیدم . این به اون یکی میگفت که اگه بکشنمم از محصولات شورولت نمیخرم ، آخه شورولت کامارو ماشینه ؟ یه تیکه آشغاله که گرون میفروشنش ( جالب اینجاست که معادل نصف حقوق سالانه ی یه کارگر تو آمریکاست !!! ) … اون یکی به این یکی میگفت پس حتما فورد موستانگ ماشینه با اون قیافه ی فلانش که به امثال تو انداختنش و … خلاصه سرتون رو درد نیارم که دقیقا تا ۱۵ دقیقه بغض کرده بودم و بعدش خودم رو گرفتم که گریه نکردم … به حال و روز خودم و جوونای مثل من فکر کردم که پول خرید یه موتور هم نداریم تو این خراب شده … اونوقت اونا از بس خوشی زده رو دلشون ( دیگه از زیر دل گذشته ) که میان راجع به چنین ماشینایی مثل کامارو و موستانگ و … جک میسازن … خودم بدم میاد راجع به این چیزا حرف بزنم چون همه میدونن اما چه کنم که دیگه اعصابم نمیکشه …

    پاسخ
    1. Ahmad
      سوابق: (1078 دیدگاه) ,

      ما هم باهات همدردیم و کاملا درکت میکنم هر چی که هست الان و درراین برهه از زمان تو این موقعیت هستیم و باید امیدوار باشیم همه چیز درست بشه.

      پاسخ
    2. sina7
      سوابق: (314 دیدگاه) ,

      نوشته خریداران انتقاد کردن و ما گوش دادیم
      حالا اینجا میگیم چرا رینگو برمیدارید میگن چیییی؟انتقاد کردین از ما؟؟؟
      بعد میرن ترمزشم برمیدارن تا نشون بدن رییس کیه

      پاسخ
    3. مهدی
      سوابق: (4 دیدگاه) ,

      عزیز ما هم همدرد شما هستیم.اونایی که بهت منفی دادن خوب فرق میکنن…

      پاسخ
  3. Mehdi
    سوابق: (33 دیدگاه) ,

    شورولت، کوروت نسل جدید حسابی بهش رسیده چه از نظر طراحی و کیفیت چه از نظر ایرودینامیکی ولی اصلا در کامارو اینطور نبود
    این کامارو ،کامارو سابق نیس کاش یکم بیشتر شورولت تمرکزشو برای کامارو بیشتر میکرد دلیل افت فروش این ماسل کار دوست داشتنی همینه

    پاسخ
  4. شاهین
    سوابق: (680 دیدگاه) ,

    خریداران انتقاد کردند و ما گوش دادیم. واکنش‌های بسیار مثبت به طراحی کانسپت Shock موجب شد به‌سرعت طراحی آن‌را به نسخهٔ تولیدی منتقل کنیم
    ماهم زندگی نکنیم سنگین تریم بخدا. الکی هستیم فقط اکسیژن حیف میکنیم

    پاسخ
  5. chevy camaro
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ماسل کارا رو باید از نزدیک دید و تماشا کرد که چی هستن عکس فایده ای نداره!!!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.