فراری

دلربایی فراری ۸۱۲ سوپرفست DMC

DMC چند سال پیش با معرفی کیت بدنه‌ای خاص برای فراری F12 برلینتا خبرساز شد. هم‌اکنون این سوپرکار جای خود را به مدل جدیدتر ۸۱۲ سوپرفست داده و این تیونر آلمانی دوباره دست به کار شده است.

برجسته‌ترین تغییر این خودرو رنگ بدنه سفارشی آن می‌باشد. رنگ یاد شده آبی استارشاین نام داشته و باعث شده ۸۱۲ سوپرفست حداقل در برخی تصاویر شبیه خودروهای ماکت به نظر برسد.

پکیج آئرودینامیک جدیدی هم در نظر گرفته شده که شامل اسپلیتر جلوی گیرا، رکاب‌های جانبی متفاوت و اسپویلر لبه‌ای می‌باشد. چراغ‌های عقب تیره، رینگ‌های جدید ۲۱ و ۲۲ اینچی نیز جزو دیگر تغییرات این خودرو هستند. DMC می‌گوید اگرچه این رینگ‌ها بزرگ‌تر هستند اما جزو سبک‌ترین رینگ‌های بازار می‌باشند.

تکمیل کننده تغییرات این سوپرکار ایتالیایی نیز فنرهای اسپورت است. همچنین یک سیستم اگزوز تیتانیومی با برنامه‌ریزی دوباره نرم‌افزار پیشرانه در نظر گرفته که حاصل آن تولید قدرت ۸۰۸ اسب بخاری از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی می‌باشد. بد نیست بدانید این نیروگاه آهنین در حالت استاندارد خروجی ۷۸۹ اسبی دارد.

۸۱۲ سوپرفست استوک تنها در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. DMC اشاره‌ای به عملکرد محصول خود نداشته اما حداکثر سرعت آن به حدود ۳۵۰ کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.

[دانلود ویدئو]

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه

  1. بهزاد

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    یه evo 5 اسپورت رندش میکنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. OMID

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      این مقایسه اشتباهه
      مثلاً میشه بگی یه تاپ فیول اوو رو له می‌کنه
      تا اوو به وسط مسیر برسه تاپ فیول تموم کرده و وایساده
      ولی مقایسه این سبکی از بیخ غلطه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. M سابق

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2369 ديدگاه)

      مگه اوو رقیب ۸۱۲؟
      اوو رقیب مستقیم F8 و ۴۸۸ پیستا هست که نه در پیست نه درگ زورش به هیچ کدوم نمیرسه
      این رنج قیمتی لامبو فقط اونتادور اس رو داره که بار ها و بار ها با هم درگ دادن و حتی یک برد لامبو رو هم ندیدم همرو این بزرگوار برده ! تازه باید این نکته رو هم اضافه کنیم که اونتادور یه سوپر اسپرته و این یک جی تی !
      البته با احترام تمام و کمال به دردانه های گاو وحشی دارم این صحبتارو میکنم برعکس این دوستمون که رنده رو به کار برده برای فراری که اصلااااااا درست نیست
      حالا بگذریم در مورد این بگم فوق العاده کارشو خوب انجام داده تیونر ولی من بازم نسخه کارخونه رو ترجیح میدم
      جا داره باز عشقمو به طور خاص نسبت به این مدل فراری ابراز کنم نزدیک به سه سال پیش که معرفی شد محبوب دلم شد و تا الان هیییچ ماشینی نتونسته حتی نزدیکش بشه ! ببینید بهترین برای من نه محبوب ترین خیلی جاها بی دلیل عاشقشم لعنتی !

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. مانی

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2028 ديدگاه)

        منظورش این بود میتسوبیشی فراری رو رنده میکنه
        حالا اگه راست میگی‌ جوابش رو بده،چی‌ شد جوابی نداری؟؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. SF90 STRADALE

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (2507 ديدگاه)

          میخوام نظر شما رو بدونم
          جوابتون چیه دوست عزیز ؟؟؟؟
          میتسوبیشی یا فراری ؟؟؟؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  2. بهزاد

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    یه کلیپ از evo 5 دیدم همین الان رانندش گاز داد از سوراخ رو کاپوت روغن پاشید بیرون روغن داخل موتور فوران کرد مثل آتش فشان

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ADAK

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (937 ديدگاه)

      بعد این حُسنه یا عیب ؟!؟!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. بهزاد

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (46 ديدگاه)

        دور موتور بالاس عشقی تو یه ثانیه کل روغن موتور خالی شد یه متر هم پاشید بالا من با پرشیا گاز میدم در موتور بازه ۱ وجب هم روغن نمیاد بعدش حسی که تو دسکاری ماشین هست تو هیچی نیست😂واسه در موتور قفل میزارن کجای کاری تو دور موتور خیلی بالاس

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. OMID

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          اون به خاطر سیستم قدیمی روغنکاریشه
          وگرنه این همه موتور دور بالا
          همین مدل تا هشت هزار دور میگیره
          والکری تا دوازده هزار
          ۸۱۲ تا هشت هزار و پونصد
          چون سیستم روغن کاری کارتل خشک دارن از این مشکلات واسشون پیش نمیاد

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. مهدی

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (4 ديدگاه)

      با اینا شدیم ۸۰ میلبون

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. mohamad

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عزیز من ماشین رو از دو نظر طراحی و مهندسی بررسی کن تو دنیای امروز طراحی ب مهندسی برتری داره مقایسه ۸۱۲ با evo5 توهین به شعور خودت و ماست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. MASIHA

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (601 ديدگاه)

    ترجیح میدم موجودی که اسب رقصان خودش به وجود اورده رو سوار شم
    عشقش بیشتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. مهرآیین

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (226 ديدگاه)

    ترکیبی فوق العاده از قدرت و تکنولوژی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. OMID

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    من اگه ۸۱۲ داشتم میدادم novitec (مدل عادی نه n largo )تیون کنه با رنگ زرد محشرش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. Hamidreza

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (748 ديدگاه)

    ای بابا
    حداقل یه نمونه واقعی میساختین یا یه رندر درست و حسابی میگرفتن!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. SF90 STRADALE

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2507 ديدگاه)

    مهم ترین خبر این روزهای فراری ، هنرنمایی دو ستاره فراری در فیلم ” کلود للوچ ” هست که خیلی هیجان بالایی داره
    چارلز لکلرک سوار یک دستگاه SF۹۰ استراداله که خیابان های موناکو رو به آتش میکشه 😍😍

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. Hadi

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (772 ديدگاه)

    فقط رنگش 👍😍…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. Ferrari

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1535 ديدگاه)

    دم شما گرم ولی بجای ترجمه تیون ۸۱۲ بهتر نبود تست p80/c رو ترجمه میکردین؟ فکر میکنم بچها بیشتر بپسندن
    https://www.topgear.com.ph/features/feature-articles/ferrari-p80c-drive-tguk-a2609-20190804-lfrm

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. Saeed

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (703 ديدگاه)

    بسیار زیباست
    البته اول عکساشو که دیدم فکر کردم ماکته!
    این رنگش بهم حس عجیبی میده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. بهزاد

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    تاپ فیول مسخرس یه موشکو نصب کردن رو دوتا چرخ😂این دیگه ماشین نیست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا