فولکس واگن

کیت تقویت ارزان‌قیمت ABT برای طیف وسیع موتورهای ۱/۵ لیتری گروه فولکس‌واگن

گاهی برای تقویت یک پیشرانه، تنها تغییراتی در برنامه‌ریزی سیستم کامپیوتری و تغییر زمان‌بندی و نوع تزریق سوخت هم کفایت می‌کند. د راین روش لازم نیست تا تیونر دست‌کاری عمیق و وسیعی را در سیستم‌های موتور و اگزوز ترتیب دهد. هرچند خروجی و تغییرات این روش نسبت به تیونینگ های اساسی و بنیادین بسیار کمرنگ‌تر است اما هزینه آن نیز به‌مراتب پایین‌تر خواهد بود.

شرکت ABT اسپرت لاین، با ارائه یک کیت جدید، موتورهای ۱.۵ لیتری TSI گروه فولکس‌واگن را تقویت می‌کند. این کیت، طیف وسیعی از خودروها را شامل می‌شود. فولکس‌واگن پولو تا تیگوآن و آئودی A1 تا آئودی Q3 و سئات تاراکو و اشکودا ساپرب و در مجموع حدود ۲۷ مدل مختلف می‌توانند از این کیت بهره ببرند.

نسخه استاندارد این موتور می‌تواند ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار شما قرار دهد. اگر این مقدار رضایت‌بخش نباشد که واقعاً هم نیست، با کیت ABT که یک واحد کنترل‌کننده پیشرانه است، قدرت خروجی موتور به ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۹۰ نیوتن‌متر افزایش خواهند یافت.

این واحد کنترلی در یک باکس ویژه با استاندارد IP67 برای محافظت از آن در برابر گرد و غبار و رطوبت قرار گرفته است. به‌منظور محافظت از اجزای موتور، ECU اجازه رسیدن به حداکثر قدرت را تا پیش از گرم شدن موتور نمی‌دهد و همچنین حداقل روی کاغذ قول می‌دهد که با قرارگیری سهل‌تر در دنده‌های بالاتر، مصرف سوخت را نیز کنترل کرده و بهبود بخشد.

نصب این قطعه بسیار آسان بوده و خریداران می‌توانند آن را در خانه نیز نصب کنند. قیمت اولیه این وسیله مفید و جذاب تنها هزار یورو معادل ۱۲۱۷ دلار تعیین شده ما مثلاً در آلمان با هزینه مالیات و غیره به ۱۲۴۹ یورو می‌رسد.

طبیعی است که بسیاری از خریداران به همراه این کیت، لوازم جانبی اختصاصی دیگری از ABT نظیر تزئینات بدنه و یا کابین را هم خریداری می‌کنند.

 

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه

  1. MOHAMMAD.n.r

    ۲۸ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (696 ديدگاه)

    خیلی خوبه👍🏻👍🏻
    گشتاور و قدرت حدود ۴۰ واحد افزایش پیدا میکنن و هزینه زیادی هم نداره.

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  2. Ho3in

    ۲۸ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (345 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من یه سوال دارم‌اگه تونستین جواب بدین
    کسی میدونه تویوتا هایلوکس پا کوتاه با تویوتا هایلوکس پا بلند چه فرقی داره ؟؟ یه توضیح کلی میخوام ممنون

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. MOHAMMAD.n.r

      ۲۸ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (696 ديدگاه)

      سلام
      ارتفاع کمتری داره و دف عقب هست(چند تایی که من دیدم همه دف عقب بودن شاید دو دف هم داشته باشن)
      موتور و … با نمونه بلند یکی هست.
      سواری بهتری نسبت به نمونه بلند داره👌🏻
      بیشتر در شهر های جنوبی پیدا میشه. در قشم و چابهار هم زیاد هست و به عنوان ماشین قاچاق استفاده میشه و به دلیل ارتفاع کمتر و تعادل بهتر برای حمل بار طرفدار بیشتری داره.
      دریفت های خوبی هم میزنه😉 از نزدیک دریف زدنش رو ندیدم ولی فیلم های زیادی ازش هست. مردم کشور های عربی استاد دریفت با این ماشین هستن.
      در کل بدرد افرود سنگین نمیخوره.

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
      1. MOHAMMAD.n.r

        ۲۸ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (696 ديدگاه)

        این که گفتم حمل بار برای قاچاق و… شاید بگی ارتفاع بلند تر برای عبور از مسیر های کوهستانی و… بهتره و…
        باید بگم این ماشین برای مسیر های کوهستانی استفاده نمیشه و بیشتر بدرد خاکی های معمولی و اسفالت میخوره و اونجا ازش استفاده میکنن.

        موافقم ۴
        مخالفم ۰
        1. Ho3in

          ۲۸ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (345 ديدگاه)

          مرسی به خاطر راهنماییتون 🌹🙏

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
        2. MOHAMMAD.n.r

          ۲۸ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (696 ديدگاه)

          ارادت🙏🏻⚘

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
      2. Ho3in

        ۲۸ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (345 ديدگاه)

        داداش
        میشه بگی چه مدلی و دیدی ؟؟
        من مدل ۲۰۰۸ رو میگم دو کابین
        مدل های قدیمی (۱۹۹۰تا مدل رنجر )پا کوتاه رو دیدم تک دف بودن ولی این مدل های( ویگو)رو ندیدم و نشنیدم

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
        1. MOHAMMAD.n.r

          ۲۸ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (696 ديدگاه)

          منم مدل های دو نسل قبل رو میگم.
          همون مدل ۲۰۰۸ که شما میفرمایید.

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        2. MOHAMMAD.n.r

          ۲۸ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (696 ديدگاه)

          تو ایران بیشتر در مدل های ۲۰۰۶-۲۰۰۸ موجود هست.

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  3. akrh78

    ۲۸ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (633 ديدگاه)

    قیمتش خیلی خوبه
    ۲۸ درصد قدرت بیشتر
    ۱۶ درصد گشتاور بیشتر
    نه کمه که تفاوتی ایجاد نکنه، نه زیاده که پدر موتور رو در بیاره
    از یه تیونر درست و حسابی هم داری میگیری

    اون کیت مزدا mx5 رو یادتونه؟ جلو پنجره رو شبیه استون مارتین میکرد؟ اونم ۱۰۰۰ دلار بود 😐😐

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. حسین دهمرد

    ۲۸ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1440 ديدگاه)

    به همین راحتی؟ یه موتور سه سیلندر اینهمه ظرفیت داره؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا