مزدا

تسهیلات مزدا برای کارکنان بخش بهداشت و درمان

از آنجایی که شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد دردسرهای زیادی در جهان شده و به خاطر طولانی شدن فرایند درمان فشار مضاعفی بر کارکنان بخش بهداشت و درمان وارد می‌شود، شرکت‌های بزرگ و کوچک قدم‌هایی برای کمک به آن‌ها برمی‌دارند. کمپانی مزدا نیز برخی تسهیلات خودرویی را برای افرادی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند در نظر گرفته و از جمله آن‌ها می‌توان به تعویض روغن اشاره کرد. البته این موضوع فقط مختص مالکان محصولات مزدا نیست و این شرکت ژاپنی طیف وسیعی از خودروهای سایر خودروسازان را نیز پذیرش می‌کند. این حرکت مزدا برنامه مراقبت ضروری خودرو نام گرفته است.

یکی از مدیران این شرکت گفته است:

پشتیبانی از جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم ریشه در تاریخ ۱۰۰ ساله مزدا دارد. ما افتخار می‌کنیم از افرادی که باعث حفظ جان افراد در زمان شیوع کرونا می‌شوند حمایت نماییم. ما نقش مهم خودروها در زندگی افراد را می‌دانیم و با همکاری نمایندگی‌های خود امیدواریم تأثیری معنی‌دار روی جامعه‌ی خود داشته باشیم.

این برنامه در سطح نمایندگی‌ها آغاز شده و برخی مکان‌های مختص کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی در نظر گرفته شده است.

برنامه‌ی مزدا شامل کارکنان بهداشت و درمان آمریکا از جمله بیمارستان‌ها، تأسیسات مراقبت از افراد، آزمایشگاه‌ها، بانک‌های خون و… می‌باشد. این سرویس‌ها شامل ضدعفونی و تمیز کردن کامل بیرون و داخل خودرو می‌باشد. تعویض روغن رایگان هم بخشی از برنامه مزدا بوده اما برخی محدودیت‌ها هم وجود دارد. برای مثال برخی خودروهای کلاسیک و استثنایی از این برنامه مستثنا هستند.

این برند ژاپنی می‌گوید ۵ میلیون دلار را صرف این برنامه می‌کند. کارکنان بخش بهداشت درمان بهتر است با نمایندگی محلی خود ارتباط داشته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    ستودنی و زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      چقد این برند خوبه??

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا