مزدا

مزدا CX-9 گذر موقت

مزدا CX-9 در سال ۲۰۱۰ میلادی دچار فیس‌لیفتی شد که المان‌های طراحی سایر محصولات جدید مزدا در آن کاملا نمایان بود، بنابراین می‌توان حدس زد مدل خودرویی که در تصاویر CARCCX دیده می‌شود مربوط به سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ میلادی است؛ اما با اندکی دقت در جلوپنجره یا حتی چراغ‌های عقب می‌توان مطمئن شد که مدل این خودرو برای سال ۲۰۰۹ میلادی بوده که طی آن برای نخستین‌بار تغییرات محافظه‌کارانه‌ای بر روی تنها شاسی‌بلند بزرگ مزدا اعمال شد . . .

Mazda CX-9 2009

CX-9 در ابتدای ورود به بازارها با پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 با قدرت ۲۶۳ اسب‌بخار عرضه می‌شد اما از سال ۲۰۰۸ به بعد نسخه بهبود یافته همین پیشرانه که حجم آن تا ۳.۷ لیتر افزایش یافته در زیر کاپوت CX-9 قرار گرفت تا هم ۱۰ اسب‌بخار قدرت بیشتری تولید کند و هم ۲۸ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری داشته باشد.

این بهبودها درحالی بود که مصرف سوخت CX-9 تغییرچندانی نداشته و با گیربکس شش سرعته اتوماتش، در شهر ۱۴.۷ لیتر (۱۳.۸ برای مدل دیفرانسیل جلو) و در جاده نیز ۱۰.۷ لیتر (۹.۸ لیتر برای مدل دیفرانسیل جلو) می‌سوزاند.

 

 

 

 

 

 

اگر نگاهی به مشخصات مدل‌های پایه‌ای این خودرو داشته باشیم مواردی همچون اسپویلر سقفی، رینگ‌های فولادی ۱۸ اینچی با تایرهای ۲۴۵ میلیمتری، شیشه‌های دودی عقب،  ایربگ‌های جلو و عقب و ردیف سوم به همراه ایربگ‌های جانبی، کمربندهای پیش‌کشنده جلو، پشت‌سری‌های فعال، دیسک‌های ترمز ۱۲.۶ اینچی جلو و ۱۲.۸ اینچی عقب، پاور ویندوز، خروجی برق ۱۲ ولت و سیستم‌های دیگری مانند کنترل پایداری، کنترل کشش، توزیع نیروی ترمز، محافظ واژگونی، نشانگر نقطه کور خودرو، تهویه اتوماتیک سه‌گانه، کروز کنترل و … بصورت استاندارد عرضه می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

مزدا CX-9 همچنین در سه مدل اسپرت، تورینگ و گرندتورینگ به فروش می‌رسد که قیمت پایه‌ای آنها به ترتیب ۲۹,۷۰۰ دلار، ۳۱,۶۰۰ دلار و ۳۳,۷۰۰ دلار برای سال ۲۰۱۲ میلادی است. قیمت تقریبی خودروی موجود در این تصاویر نیز به احتمال فراوان در محدوده ۱۸,۹۰۰ تا ۲۱,۴۰۰ دلار خواهد بود.

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه

  1. 2AKShz

    ۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    به نظر من مصرفش یکمی زیادی بالاست…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. محسن آبادان

    ۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (96 ديدگاه)

    وقتی پول این ماشینو داشته باشی یعنی پول بنزینشو نداری؟؟؟؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. 2AKShz

      ۳ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (12 ديدگاه)

      آقا محسن. ۳۳۷۰۰ دلار خیلی رقم بالایی نیست…ما هستیم که باید کلی گمرک بدیم…اما نسبت به ماشین های همرده ی خودش و رقباش مصرف بالایی داره….

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. محسن آبادان

    ۴ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (96 ديدگاه)

    آیا میدانید قیمت بنزین در کشور همسایه و بدبخت و بیچاره عراق ۴۵۰ تومانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. 2AKShz

      ۴ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (12 ديدگاه)

      حرف شما ها درست ..اما بحث الان سر پول بنزین نیست…بنزین یه سوخت فسیلی که هرچه مصرفشو کم کنیم واسه همه بهتره…عزیزان.موتور های حتی قویتری هم هستن که مصرفشون ازین خیلی یپایین تره و همین بازده یا بیشترو دارن..

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. فریبرز

    ۴ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    وقتی هیوندای گرنجور باقیمت ۳۰۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰ دلار در کشورهای اروپایی و کانادا وامریکا جز خودروهای ارزان قیمت حساب می شوند پس این خودرو برای اونا ماشین ارزان محسوب میشود و نمیتوان از مصرف سوخت چشم پوشی کرد
    منبع قیمت هیوندای فوق در سایت زیر موجود است
    http://www.namavaranco.com

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. فرهاد

    ۴ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    توی قشم سوار شدم داخل کابینش اصلا سر و صدا نداشت حتی وقتی موتورش رو هم روشن میکردی صدا نداشت اما از نظر سواری یه ذره خشک بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. Kurosh

    ۴ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (311 ديدگاه)

    این خودرو هم زیبا، هم با امکانات، بسیار با کیفیت و همچنین از برند عالی برخورداره و یکی دیگه از مشخصات شاخص او نام برند اون یعنی (مزدا) همان خدای زرتشت (اهورامزدا) است.
    ممنون از مدیریت پدال بابت سایت پرکارتون!

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  7. محمدحسین

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1124 ديدگاه)

    مزدا ماشین مزخرفی…خودروسازای ژاپنی همیشه یه جاییشون میلنگه…
    از داخل تویوتا بوی بنزین میاد…نیسان سواریش خشکه و مصرفش بالا و موتورش زود جوش میاره…
    مزدا و میتسوبیشی موتورهای ضعیفی دارن و تو موتورشون دمای مناسبی جهت رشد عنکبوت ایجاد می کنن…
    دایهاتسو تو سیستم کلاج مشکل داره…
    یه کم اینفینیتی و لکسوس خوبن که اونم لکسوس از زیر دست تویوتا اومده بیرون و موتورش مال تویوتاست و اینفینیتی از زیر دست نیسان اومده بیرون مخصوصا گیربکس CVT و موتورش…

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. Nissan GTR

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (141 ديدگاه)

      جوری داری میگی که ادم فکر میکنه همشون لگنن!!! بعدشم لنسر کجاش موتورش ضعیفه؟

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  8. محمد امیر

    ۱۰ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نگاه کن تو رو خدا …
    از پرشیای بقلش ارزون تره اما تو ایران …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. حمادی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    راضیه صاحبش که از ماشینش عکس گرفتین (اخه شاید بدش بیاد خیلی چشم بخوره)(:

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. نوید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    اگه به این باشه که لکسوس CT200h خیلی بهتره هیبریدی هم هست و مصرفش خیلی از این کمتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا