میتسوبیشی

اولین تصاویر جاسوسی از میتسوبیشی پاجرو اسپرت فیس‌لیفت

میتسوبیشی مونترو در سال ۲۰۰۴ با بازار خودروی آمریکا خداحافظی کرد اما این خودرو با نام پاجرو در چندین بازار دیگر حضور دارد. نسل فعلی این شاسی‌بلند در آسیا و استرالیا به عنوان مدل سال ۲۰۱۶ معرفی شده و برای اولین بار تصاویر جاسوسی از نسخه‌ی فیس لیفت اسپرت آن منتشر شده است. همان‌گونه که مشاهده می‌شود این شاسی‌بلند سه ردیفه در زمین‌های سرد و یخ‌زده‌ی سوئد تست شده است.


فعلاً اطلاعات چندانی از تغییرات این خودرو در دسترس نیست اما مقایسه‌ی مدل فعلی با این پروتوتایپ استتار شده می‌تواند برخی نتایج را در پی داشته باشد. البته تغییرات ظاهری پاجرو اسپورت فیس لیفت در حد کم ارزیابی می‌شود. به وضوح می‌توان چراغ‌های عقب جدید و سپر اصلاح شده را دید. تشخیص تغییرات بخش جلو ساده‌تر بوده و یک جفت چراغ روز روشن در زیر چراغ‌های اصلی دیده می‌شود که مشابه نمونه‌ی بکار رفته در اکلیپس کراس می‌باشد.


انتظار می‌رود تغییرات کابین هم حداقلی باشد و البته چیز زیادی هم درباره‌ی پیشرانه‌های این خودرو نمی‌دانیم. حدس می‌زنیم این خودرو با پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری بنزینی و دیزلی در دسترس خواهد بود؛ و از آنجایی که دنیا به طرف خودروهای الکتریکی حرکت می‌کند بنابراین احتمال تولید مدلی هیبریدی هم در آینده وجود دارد.

شاید مهم‌ترین نکته درباره‌ی پاجرو اسپورت فیس لیفت عرضه‌ی این خودرو در اروپا و با نام احتمالی شوگان اسپورت باشد. این خودرو به عنوان شاسی‌بلندی بزرگ و سه ردیفه که بر پایه‌ی پیکاپ L200 ساخته شده شاید پرفورمنس بالایی در آفرود داشته باشد و فضای مناسبی برای هفت نفر ارائه کند. البته مشخص نیست که این خودرو با نام پاجرو یا همان مونترو در آمریکا هم عرضه خواهد شد یا خیر.


فعلاً میتسوبیشی اوت لندر عنوان شاسی‌بلند سه ردیفه ی این خودروساز در آمریکا را یدک می‌کشد اما مونترو می‌تواند توانایی‌های آفرود بسیار بیشتری داشته باشد.


انتظار می‌رود این خودرو اواخر سال جاری معرفی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Cadillac

    ۲۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    یه شاسی بلند واقعی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا