قیمت و مشخصات نیسان روگ 2020
قیمت و مشخصات نیسان روگ 2020

قیمت و مشخصات نیسان روگ 2020

نیسان جزئیات مربوط به قیمت و مشخصات شاسی‌بلند روگ 2020 را اعلام کرد. این خودروساز ژاپنی می‌گوید قیمت مدل پایه و دیفرانسیل جلوی S از 25200 دلار آغاز می‌شود.


بیانیه‌ی خبری منتشر شده توسط این برند تائید می‌کند روگ در تریم های S، SV و SL عرضه می‌شود و آن را می‌توان به‌صورت دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک سفارش داد. سیستم دستیار پروپایلوت نیسان هم‌اکنون به‌صورت استاندارد در تریم SL و به‌صورت سفارشی در تریم SV موجود می‌باشد.


همچنین مدل‌های SV و SL روگ 2020 به‌صورت استاندارد با سپر ایمنی 360 نیسان عرضه می‌شوند. این بسته‌ی ایمنی شامل مواردی همچون ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، ترمز خودکار عقب، هشدار خروج از مسیر، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و نوربالای خودکار می‌باشد.


همان‌گونه که گفته شد قیمت مدل S دیفرانسیل جلو از 25200 دلار آغاز می‌شود و به این مبلغ باید 1045 دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. قیمت مدل SV دیفرانسیل جلو برابر با 26620 دلار بوده و به 31590 دلار برای مدل دیفرانسیل جلوی SL می‌رسد. قیمت نسخه‌های چهار چرخ محرک این سه تریم نیز به ترتیب برابر با 26550، 27970 و 32940 دلار می‌باشد.


تمامی مدل‌های روگ 2020 دارای آینه‌های جانبی گرم شونده با چراغ‌های راهنمای یکپارچه، اسپویلر عقب، شیشه‌های تیره و ریل‌های سقف هستند. این شاسی‌بلند را می‌توان با مونروف پانورامیک و رینگ‌های 17 تا 19 اینچی سفارش داد.


داخل کابین مدل پایه‌ی این خودرو تجهیزات مناسبی همچون صفحه لمسی رنگی 7 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو و… دیده می‌شود. تنها پیشرانه‌ی در دسترس برای روگ 2020 نمونه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری با قدرت 170 اسب بخاری و گشتاور 237 نیوتون متری است.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. محمد
    سوابق: (1371 دیدگاه) ,

    نیسان قشقایی احتیاج به تغییر نسل داره
    قیافه اش نسبت به رقبا کمی سالخورده و ساده و بی پیرایه بنظر میاد
    .
    اونم توی عصر رقابت فشرده انواع و اقسام شاسی بلندهای جدید در بازار
    اونم وقتی که نیسان بدترین عملکرد فروش ۱۰ سال اخیر رو داشته و میدونه که بازار هم به شاسی بلندهای جدید کشش داره

    پاسخ
  2. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (1985 دیدگاه) ,

    فیس لیفت نیسان ایکستریل واقعاً با کیفیت و زیبا کار کرده اما اگر گیربکس تیپترونیک کار میکرد ، این خودرو رقیب نداشت .
    آخه cvt هم شد گیربکس .
    هم آپشن داره ، هم سواری داره ، هم رُخ داره ، هم ژاپنی کم استهلاکه ، هم کم مصرفه .

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.