نیسان قشقایی فیس‌لیفت 2018 در ژنو حاضر می‌شود

اگرچه که گفته ‌شده نسل بعدی نیسان قشقایی از تکنولوژی نیمه خودران استفاده خواهد کرد اما به نظر می‌رسد این تکنولوژی در نسخه‌ی فیس لیفت شده‌ی شاسی‌بلند کامپکت نیسان نیز ارائه خواهد شد.

2016 Nissan qashqai premium concept
2016 Nissan qashqai premium concept

باور بر این است که نسخه‌ی فیس لیفت قشقایی در ماه آینده و در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی خواهد شد. اتواکسپرس توضیح می‌دهد که خودروی یاد شده از سیستم پایلوت درایو 1.0 بهره خواهد برد. این سیستم به راننده اجازه می‌دهد تا در زمان توقف و حرکت در ترافیک کنترل خودرو را به پایلوت درایو بسپارد و در بزرگراه‌ها نیز کنترل سیستم فرمان، گاز و ترمز را به دست بگیرد.

2016-nissan-qashqai-premium-concept-2
هرچند نباید اصلاً انتظار تغییرات خودکار لاین رانندگی مشابه با سیستم تسلا را داشت چراکه سیستم نیسان هنوز چندین سال با آن مرحله فاصله داشته و احتمالاً نسخه‌ی کامل آن پس از پایان دهه‌ی میلادی جاری معرفی خواهد شد.

nissan-qasqhqai-premium-concept-5
عرضه‌ی نیسان قشقایی فیس لیفت با این تکنولوژی باعث تغییر بهای شدید خودرو نخواهد شد. این را ریچارد کندلر رئیس بخش استراتژی تولید پیشرفته نیسان می‌گوید: “این موضوع دست‌یافتنی است. ما بنا نداریم که نیسان را یک خودروی یک‌صد هزار یورویی بکنیم؛ و در این زمان بهای قشقایی بالاتر از جوک و میکرا بوده و ما نمی‌توانیم بهای میکرا را دو برابر کنیم. بهای قشقایی فیس لیفت معقول خواهد بود.”

nissan-qasqhqai-premium-concept-4
نیسان قشقایی 2018 با نمای جلوی جدید که احتمالاً از کانسپت پریمیوم شرکت الهام گرفته عرضه خواهد شد. این خودرو جلوپنجره و سپرهایی اسپورت دارد.

توضیح: تصاویر به نیسان پریمیوم کانسپت تعلق دارند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

14 دیدگاه

  1. کیان
    سوابق: (182 دیدگاه) ,

    نیسان واقعا تو طراحی های جدیدش خیلی پویا تر عمل کرده
    میشه گفت الان یک زبان طراحی خاص خودش و ایجاد کرده

    از همه مهمتر به نظرم اسپرت تر و پویا شدن کلیه محصولات ژاپن هستش ، تویوتا هم طراحی محافظه کارانه و ساده خودش و کنار گذاشته

    پاسخ
    1. peyman
      سوابق: (480 دیدگاه) ,

      واقعا زیبا شده از جمله چراغ عقبش نسبت به قبلش جذابتر شده

      پاسخ
  2. حسين
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    نیسان، رنو طراحی هاشون خیلی خوب شده و زبان طراحی خودشونو دارن
    ولی تویوتا هنوز نرسیده به یه زبان طراحی
    هربار یه سبکی
    تکلیفش مشخص نیست

    پاسخ
    1. maha
      سوابق: (87 دیدگاه) ,

      کاملا موافقم. سر در گمی در طراحی تویوتا مشهوده.

      پاسخ
  3. Mohamad
    سوابق: (215 دیدگاه) ,

    خبر از نیسان میشه تویوتا را نقد میکنید؟!
    چرا همه به تویوتا گیر میدن بابا بیخیال شین!!!

    پاسخ
  4. حامد ف
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    ای کاش شرکت ج . ن . آ قشقائی و ماکسیما رو هم وارد کنه …
    در بین مردم ایران قشقائی و ماکسیما شناخته شده تر و پرطرفدارتر از نیسان جوک و ایکس-تریل هستش ..
    اگر کسی در شرکت ج.ن.آ آشنا داره بهشون بگه 🙂

    پاسخ
    1. یاسین
      سوابق: (652 دیدگاه) ,

      اتفاقا برنامه واردات قشقایی و مایکرا رو دارن چون من خودم منتظرم وارد کنن که قشقایی بگیرم مایکرا رو که پرسیدم گفتن ممکنه تا اخر سال معرفی کنیم شایدم سال دیگه قشقایی هم سال دیگه نهایتا تو تابستون معرفی میشه در مورد سواری ها گفتن مشخص نیست در حال حاضر ولی ممکنه تو شروع سنترا رو بیارن

      پاسخ
  5. حسين
    سوابق: (125 دیدگاه) ,

    آی برم قد و بالاش رو … چه خوشگل شده !!!!

    پاسخ
  6. m4
    سوابق: (222 دیدگاه) ,

    دلیل اینکه نیسان از رخ جلو گیج میزنه چیه ؟؟!!

    پاسخ
  7. رضا
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    کیفیت و زیبایی وقدرت
    دیگه چی میخام

    پاسخ
  8. سیاوش
    سوابق: (175 دیدگاه) ,

    کاش گیربکسش CVT نباشه یا Xtronic .دوستان !!!!در اسب بخارعلی همایونی در بررسی هایما گفت این نوع گیربکس ها را در هر صورت به گیر بکس های دو کلاچه یا Dual کلاچ ترجیح میدم کسی دلیلشو میدنه تا الان فکر می کردم بهترین گیربکس و لذت بخش ترین گیربکس همون دوکلاچه است چه ایرادی دارن به نظرتون ؟

    پاسخ
    1. یاسین
      سوابق: (652 دیدگاه) ,

      واقعیت اینه گیربکس CVT طراحی شده تا به کاهش مصرف سوخت کمک کنه بعضیا میگن به جعبه دنده پیرمردی معروفه که اصطلاح جالبی نیست ولی کلا جعبه دنده اسپرتی نیست ولی واسه کنترل مصرف سوخت طراحی شده و البته اینکه با توجه به نوع عملکردش که متشکل از تسمه یا زنجیر و پولیه استهلاک موتور رو کم میکنه ولی خودش نسبت به موتور بیشتر مستهلک میشه و البته این نوع جعبه دنده هزینه نگه داری بالایی داره ولی خب با توجه به عملکردش بیشتر رو ماشین های عادی میبینیمش
      ولی جعبه دنده های دو کلاجه برای عشق و حال و رانندگی اسپرت بهترن و خب تو مصرف سوخت کنترل بهتری نسبت به CVT ها ندارن ولی بخاطر ساختار ساده ترشون هزینه نگه داری پایین تر دارن و خب موتور به نسبت بیشتر مستهلک میشه و بیشتر رو ماشینهای پر قدرت که بحث پرفورمنس دارن نصب میشه

      پاسخ
  9. نت
    سوابق: (332 دیدگاه) ,

    پشتش از هیوندای سانتافه اسپرت2017 کپی کرده

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x