معرفی هیوندای ولوستر Value Edition

هیوندای نسخه‌ی تریم جدیدی را با نام Value Edition برای ولوستر در نظر گرفته است. این نسخه بهای 21350 دلاری داشته و در مقایسه با سفارش جداگانه‌ی تجهیزات باعث صرفه‌جویی 950 دلاری در هزینه خرید می‌شود.

hyundai-veloster-value-edition-57
از ویژگی‌های استاندارد این نسخه می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی، سانروف پانورامیک، کلید خودرو به همراه دکمه‌ی استارت، سیستم ناوبری 7 اینچی به همراه سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ارتباطی Blue Link، استارت ریموت Blue Link و سیستم صوتی مرغوب با 8 بلندگو اشاره کرد.

hyundai-veloster-value-edition-20
مایک ایوانف مدیر هیوندای می‌گوید:

Value Edition تجسم علاقه‌ی ما به ارائه‌ی تجهیزات بیشتر با بهایی کمتر است. مطلوب‌ترین آپشن ها در این خودرو وجود داشته و در عین حال بهای کمتری نیز توسط مشتری پرداخت می‌شود.


طبق گفته‌های هیوندای، تمامی ولوسترها به‌صورت استاندارد با طیف مناسبی از تجهیزات ایمنی از جمله 6 عدد کیسه هوا، کنترل الکترونیکی پایداری، کنترل کشش، ترمزهای ضد قفل و سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها و DRL ها عرضه می‌شوند.

hyundai-veloster-value-edition-12

hyundai-veloster-value-edition-13

hyundai-veloster-value-edition-15
نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو یا تنفس طبیعی است. نسخه‌ی تنفس طبیعی قدرت 132 اسب بخاری و گشتاور 162 نیوتون متری دارد درحالی‌که مدل توربو قدرتمندتر بوده و 201 اسب بخار و 264 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.


صرف‌نظر از پیشرانه، خریداران می‌توانند از بین گیربکس 6 سرعته دستی یا دوکلاچه اتوماتیک یکی را انتخاب کنند.

hyundai-veloster-value-edition-62

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

18 دیدگاه

    1. سامان اذری
      سوابق: (2301 دیدگاه) ,

      والله داش میخرن
      من یه بار عقبش نشستم کلا سرم چسبیده بود به سقفش 🙁
      مدلهای تفنس طبیعیشم خیلی تنبله اصلا راه نمیره

      پاسخ
      1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans
        سوابق: (10319 دیدگاه) ,

        ای سامان بدجنس !!

        قدت 2 متره ، میخوای ردیف عقب ولوستر فسقلی احساس راحتی کنی ؟؟
        باید به قد درازت (مثل خودم) هم یک اشاره ای میکردی.

        من یک 4 سانتی از تو بلندتر هستم، تو مسافرت با رفقا عقب رنو داستر نشستم.
        بعد از رسیدن به مقصد گردنم کج شده بود ! جوری درد میکرد که نمیتونستم راستش کنم.

        پاسخ
        1. سامان اذری
          سوابق: (2301 دیدگاه) ,

          اخه مجید جان پشت ولستر خیلی از مندکوتاه تر ها هم.نشستن هیشکدوم.احساس راحتی نکردند

  1. amin
    سوابق: (621 دیدگاه) ,

    تجربه من از ولوسترهایی که تو کیش دیدم اینه که متاسفانه بر عکس برخی دیگر محصولات هیوندای کیفیت جالبی حداقل در زمینه کابین نداره.واقعا داخلش حس بی کیفیتی به آدم میده در صورتی که مثلا النترا یا حتی اکسنت هم اینجوری نیست و کابین النترا به نظرم خوبه ولی ولوستر واقعا کابین خشک و با کیفیت پایینی داره خصوصا داشبوردش واقعا بده.
    ولی به لحاظ فنی نمیدونم وضعیتش چطوره و تجربه ای ندارم

    پاسخ
  2. 👍ReventОn
    سوابق: (240 دیدگاه) ,

    واقعا پیشرفت کیا هیوندایی(دقیقا هیوندایی تلفظ میشه)رو میشه با وضوح حس کرد

    پاسخ
  3. Man
    سوابق: (69 دیدگاه) ,

    بدون تعصب ماشینی خیلی خوبیه واسه جوانان. دوستم نسخه توربو شو داره ارس پلاک حدود ۵۰ تومن خریده دست دوم البته . بر عکس اون دوستمون که میگه شتاب نداره اتفاقا شتاب خیلی خوبی داره ‌. جون میده واسه دور دور تو فروغی و ولیعصر. البته من نمیکم بهترین ماشینه ولی به نسبت قیمتش خیلی ماشین خوبیه. البته من به دوستم پیشنهاد ماکسیما رو دادم ولی دوستم از قیافه این ماشین خوشش میومد که خریدش . ما هم با سمند خودمون حال میکنیم البته مدلش ۸۵ هستش

    پاسخ
    1. علی
      سوابق: (139 دیدگاه) ,

      اون دوستمون مدل تنفس طبیعیش رو گفته ، ماشین دوست شما توربو هست .

      پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3418 دیدگاه) ,

      سلام
      در دست اقدامه دوست عزیز
      ارادت

      پاسخ
  4. sunmartin
    سوابق: (1783 دیدگاه) ,

    من نمیدونم کیفیت ولستر چطوره اما حداقل اینو میدونم در خارج از ایران بهای کمتری نسبت به همرده های خودشون دارند و این یعنی موفقیت هیوندای در ضمن این شرکت در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی سی بی اس واقعا خوش درخشید و چندین و چند تکنولوژی معرفی کرد و این یعنی هیوندای برای تحقیقات تکنولوژیکی خودش حلضرا حسابی پول خرج کنه

    پاسخ
  5. رضا
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    شتاب مدل تنفس طبیعی خیلی کنده

    تجربه شخصی

    پاسخ
  6. حامی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    تا 100 میلیون تومن هزینه برای خرید خودرو هیچ ماشینی به پا یه ولوستر 2014 تمیز کم کارکرد نمیرسه! با قاطعیت میگم هیچ ماشینی از بس این لامصب خوشگله اتفاقا برای این رنج قیمت موتور خیلی خوبیم روش هست یه موتور 1600 با توان 138 اسب بخار (هیچ خودرویی توی بازار داخلی نداریم با موتور 1600 تنفس طبیعی با این قدرت موتور!) و گیربکس اتومات دوبل کلاچ 6 دنده، از نظر امکانات هم نمیدونم دنبال چی هستید با 100 تومن از یه ماشین غیر چینی! کروز کنترل و صندلی برقی و گرم کن و آینه برقی و سقف پانامرا سنسور نور و بارون و تهویه اتومات و 6 ایربگ و انواع و اقسام سیستم های ایمنی و کنترلی و… و…

    پاسخ
  7. ALIREZA
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    داداشم یه سراتو کوپه 2015توربو (T-gdi) پلاک اروند خریدحدود 45 تومن در اومد خیلی شتابش بهتر و سواری سرتر نسبت به ولستر داره شتاب 0 تا 100 تو 6الی 7 ثانیه هست

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x