چشم اندازطراحیهفته نامه

خودروهای مناسب برای ابرقهرمان‌های مشهور فیلم‌ها!

برخی از برجسته‌ترین خودروهای طراحی شده را می‌توان مناسب دنیای ابرقهرمان‌های کمیک‌ها دانست. از بت موبیل گرفته تا گوست رایدر موتور بایک، این ایده‌ها باعث سورپرایز عده زیادی می‌شود و امروز نیز شاهد استقبال زیادی از این‌گونه فیلم‌ها هستیم.

متأسفانه خودروهای لوکس حاضر در کتاب‌های کمیک همچنان به دنیای علمی تخیلی محدود باقی خواهند ماند؛ اما اگر قهرمان‌های مارول و دی سی در دنیای واقعی حضور داشتند اوضاع چگونه بود؟ آن‌ها برای اینکه بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر بروند چه چیزی سوار می‌شدند؟ این سؤال باعث شد طراحان دست‌به‌کار شده و با جادوی فتوشاپ بتوانند پاسخ‌هایی جالب پیدا کنند.

  • بتمن: ب‌ام‌و M2


واضح است که هیچ‌چیزی را نمی‌توان با بت موبیل جذاب کمیک‌های دی سی مقایسه کرد؛ اما خب ب‌ام‌و M2 بهترین جایگزین واقعی برای خودروی مشهور شهر گاتهام است. این خودروی اسپورت آلمانی از پیشرانه‌ای قوی سود برده و ابعاد جمع‌وجور آن نیز به بتمن اجازه می‌دهد تا بدون هرگونه مشکلی از فضاهای تنگ عبور کند. همچنین M2 جایگزین معنوی بت موبیل واقعی ب‌ام‌و است که در سال ۱۹۷۳ و در مسابقات تورینگ اروپا خبرساز شد.

جلوپنجره کلیوی شکل مشهور ب‌ام‌و برای هماهنگی با شخصیت بتمن تغییر یافته و اسپویلر روی صندوق نیز با نمونه‌ای دیگر تعویض شده است.

  • سوپرمن: بوگاتی شیرون


سوپرمن به حدی سریع پرواز می‌کند که می‌تواند زمان را بازگرداند بنابراین مالکیت یک خودرو چندان در شان او نیست؛ اما به‌هرحال اگر قرار باشد سوپرمن پشت فرمان یک خودرو بنشیند قطعاً لیاقتش بوگاتی شیرونی خواهد بود که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیه‌ای دارد.

این خودرو برای مرد فولادی بازنگری شده و با افتخار لوگوی جدیدی را پذیرا شده است. همچنین طرح منحصربه‌فرد آبی و قرمز رنگ روی بدنه بکار برده شده است.

  • بانوی شگفت‌انگیز: لامبورگینی اوراکان


موقع طراحی خودروی مختص بانوی شگفت‌انگیز به راحتی می‌توان یک صفحه کاغذ سفید برداشت و ادعا کرد این خودرو نیز همانند جت شخصی او نامرئی است! البته حتماً قانون‌گذاران چنین چیزی را تائید نخواهند کرد زیرا عابران پیاده نمی‌توانند این خودروی نامرئی را مشاهده کرده و این موضوع با قوانین ایمنی در تضاد است! بنابراین بهتر است که او پشت فرمان یک لامبورگینی اوراکان بنشیند. اوراکان خودرویی سریع و سوپرکار است که نمی‌توان از رنگ آبی، قرمز و طلایی آن گذشت.

  • کاپیتان آمریکا: فورد موستانگ GT350R


کاپیتان آمریکا به اندازه عمو سام، کیک سیب و البته خودروی عضلانی آمریکایی نماد است. به همین خاطر، استیو راجرز باید مالک خودرویی باشد که به این دسته تعلق داشته باشد و چه خودرویی بهتر از فورد موستانگ.

این خودرو از همان فلز تخریب ناپذیر سپر کاپیتان آمریکا ساخته شده و حتی این سپر روی کاپوت جا خوش کرده است.

  • مرد آهنین: شورولت کوروت Z06


مرد آهنین به خاطر کلکسیون خودرویی جذاب خود شناخته می‌شود. یکی از شاخص‌ترین خودروهای او حداقل برای اروپایی‌ها آئودی R8 است. البته شورولت کوروت Z06 با سبک زندگی او هماهنگی بیشتری دارد. قدرت زیاد پیشرانه این خودرو باعث می‌شود کوروت گزینه‌ای فوق‌العاده برای رفع نیازهای این ابرقهرمان باشد.

  • مرد عنکبوتی: فراری ۴۸۸ اسپایدر


مرد عنکبوتی فراری ۴۸۸ اسپایدر می‌راند. خود مرد عنکبوتی و فراری ۴۸۸ اسپایدر شیک، متمایز و پر سر و صدا هستند و فرم روباز خودرو نیز باعث می‌شود مرد عنکبوتی به راحتی بتواند به بالا بپرد و مأموریت‌های خود را انجام دهد.

طرح رنگی روی بدنه خودرو نیز برای هماهنگی با لباس‌های مرد عنکبوتی طراحی شده است.

  • وولورین: آئودی R8


بله درست است، خودرویی با مو را می‌بینید!

ویژگی خاص و وصف‌ناپذیر وولورین به این است که همه‌چیز را به جذاب‌ترین روش ممکن انجام می‌دهد. صدای او، قدرت او و همه‌چیز او جذاب و خاص است. وولورین نه تنها جانوری سریع است بلکه کاراکتر متمایزی هم دارد.

  • ددپول: فورد موندئو


ددپول یعنی شکستن کلیشه‌های مربوط به ابرقهرمان‌ها! بنابراین این شخصیت کاریزماتیک بجای یک سوپرکار شیک و پر سرعت سوار یک فورد موندئو می‌شود.

این خودرو بسیار جادارتر از دیگر خودروهای لیست بوده و می‌توان وسایل غیرمنتظره زیادی را در آن جای داد. ددپول می‌تواند دو شمشیر کاتانا، سلاح‌ها و… مربوط به خود را در موندئو جای دهد.

  • هالک: مرسدس-ای ام جی G63 شش چرخ


G63 هیولایی سنگین‌وزن و بادوام است که شکست‌ناپذیری آن به اندازه خود هالک می‌باشد.

همه‌چیز مرسدس با شخصیت بزرگ و سبز هالک همخوانی داشته و خود خودرو نیز با رنگ جذاب و گلگیرهای بنفش‌رنگ خودنمایی می‌کند. G63 آسیب‌های زیادی خواهد دید و قطعاً روی بدنه‌ی آن خراش‌های زیادی خواهد افتاد که درست مثل خود هالک می‌باشد.

  • آکوامن: تویوتا میرای


ابرقهرمانی که در آب و اقیانوس حضور داشته و ماهی‌ها را کنترل می‌کند باید هرگونه جنایت و جرمی را در زیر آب متوقف کند اما اگر زیر آب خودرویی به‌دردنخور وجود داشته باشد اوضاع چگونه خواهد بود؟ خوشبختانه تویوتا میرای هیدروژنی می‌تواند به کار آکوامن آید.

این خودروی اقتصادی تنها آب تولید می‌کند. طرح روی بدنه نیز نارنجی و سبز بوده و ۱۰۰ درصد ضد آب است. آکوامن سریعاً می‌تواند با این خودرو به محل وقوع جرم رفته و کارهای لازم را انجام دهد!

منبع: carwow

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ادمین جان بخش (فعالیت کاربر/ شخصی) برای من چند روزه غیرفعال شده، با مرورگرهای مختلف هم امتحان کردم، نتیجه مشابه داد، ممنون میشم این مشکل رو برطرف کنین⁦❤️⁩

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. وحید

    ۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (37 ديدگاه)

    شورولت کوروت C7 خیلی خوب به آیرون مَن میاد…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. MAHDI

    ۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    آمریکا که اسطوره نداره.هویتی درگذشته نداشته. پس با این شخصیت ها واسه خودش قهرمان سازی میکنه!!!

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. MAHDI

      ۳ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      بقول مارلون براندو که ازش سوال شد نظر شما
      در مورد هالیوود چیست؟؟!! جواب داد::هالیوود مال یهود است و توسط آنها کنترل میشود!!!!
      هرچند بعدش چنان بلایی سرن میارن که با گریه کردن حرفشو پس میگیره!!!
      *البته شکی درش نیست وقتی 95درصد بازیگران و کارگردانان هالیوود یهودی هستن!!!!

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. MAHDI

        ۳ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        تو دنیا به هرکس و هرچیز میتونی شک کنی. در اروپا و آمریکا میتونی واسه حضرت عیسی کاریکاتو بسازی. میتونی خدارو کاملا انکار کنی.زمین و زمان رو میتونی رد کنی، اما!!!!!!!!!
        اما حق نداری به هلوکاست شک کنی!!!
        کسی حق نداره به هلوکاست حتی فکر کنه برای شک کردن چه برسه بخوای انکار کنی، اونم در مورد اتفاقی که بزرگ ترین دروغ تاریخه!!!
        پروفسور روبر فوریسون استاد دانشگاه سوربن و لیون فرانسه!!! ایشون در مورد ماجرای کشتن 6 میلیون یهودی در اتاق های گازو بعد سوزاندنشون رو تحقیق میکنه و بعد تحقیات بیشمار نتیجه میگیره که حتی یک نفر هم در اتاق های گاز کشته نشده!!!
        ایشون بخاطر این نظریه که تجدید نظر طلب هستن از دانشگاه اخراج شد، بیش از 18 مرتبه مورد ضرب وشتم شدید تا سرحد مرگ در خیاباون قرار گرفت، نه تنها خودش بلکه فرزندان وحتی نوه هاشو هم مورد اذیت و آزارو کتک کاری قرار میدادن.
        ((کتاب اتاق های گاز افسانه یا واقعیت مال ایشونه))

        موافقم 1
        مخالفم 2
        1. MAHDI

          ۳ دی ۱۳۹۸
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          هولوکاست!

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. Car lover

          ۳ دی ۱۳۹۸
          سوابق: (688 ديدگاه)

          خب جیگر خودتم گفتی استاد دانشگاه فرانسه(برو ب فرانسه گیر بده اینجا پیج امریکاس)
          اولین نماینده ایران هم ک تو سازمان ملل کاملا هولوکاست رو تایید کرد محمودتون بود ک…..(ک همه یهودی ها از ذوق کم مونده بود به مموتی پاسپورت اسراییلی بدن)(البته نماینده اونایی بود ک واس خاطر سیب زمینی بهش رای دادن من ک مموتی رو هیچ وقت نماینده خودم ندونستم)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mehran (fox)

        ۳ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (214 ديدگاه)

        داداش خیلی وقته کامنتاتو میخونم،شدیدا تحت تاثیر سخنرانی های رائفی پوری…فکر کنم همه سخنرانی هاشو تا حالا گوش کردی…

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. Carbonado Aventador

      ۳ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      خب الان خاورمیانه مخصوصا ایران که مثلا هویت و اسطوره داریم کجای‌ونیارو گرفتیم؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. Mohammad

      ۳ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (421 ديدگاه)

      MAHDI
      درسته آمریکا تاریخ نداره ولی تو همین مدت کم صنعت اول جهان شده اقتصاد اول جهان شده و بزرگترین شرکتهای جهان رو داره از نظر نظامی هم که باز اول جهانه ….

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. MAHDI

        ۳ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        اونم با استعمار. یا اگه دانشمندی داری که در زمینه ای داره خدمت میکنه میان ترورش میکنن.منابع کشورهای دیگه رو به تاراج میبرن.وهزار و یک رقم جنایت و نسل کشی و آدم کشی که یک رقمش در عراق بیش از یک میلیون نفر رو کشتن.هرچند این چیزا به چشم شماها نمیاد. شاید چون فکرمیکنید چشم آبی ها فقط آدمن!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 2
        1. soroush

          ۳ دی ۱۳۹۸
          سوابق: (55 ديدگاه)

          ببین تا میتونی از جنایت علیه مردم خودت دفاع کن… ولی بدون هیچ ظلمی هیچوقت پایدار نمیمونه… چه از جانب امریکا باشه چه از جانب یه عده ی دیگه…

          موافقم 0
          مخالفم 1
    4. دانیال_Surrey،England

      ۳ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      ماها هم امثال کوروش و داریوش رو داریم ولی هیچ اسم و فیلم و کاره خاصی براشون نکردن.
      برای عرب ها سریال مختار رو ساختن.
      ..
      در مورد هولوکاست و……. هم شما برو تو خیابون های آمریکا داد بزن عمرا باهات کاری داشته باشن.
      شما تا خودت بلند نشی بری از نزدیک ببینی هیچوقت دَرک نمیکنی،این که پروفسور فلانی و دکتر فلانی چی گفتن در مورد هولوکاست و یهود و…کمکی نمیکنی.
      از قدیم گفتن، شنیدن کی بُوَد مانند دیدن؟؟
      هان؟؟?
      ..
      اگه هالیوود و از این دست سرگرمی ها مال یهودی هاس((از نظر شما)) که دمشون گرم ، خدا خیرشون بده ،تو این اوضاع نابسمان یه حالی به ما میدن.?
      ..
      در ضمن رفیق این همه از کشت و کشتار و مظلومیت مسلمانان حرف میزنی،تعجب میکنم چرا از این بنده های خدا اویغورها ی چین نمیگی؟؟؟
      لابد اونم فلان پروفسور از دانشگاه چوسان گفته همش خالی بندی و اونا وهابی و…هستن؟؟?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. امیر

    ۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اسپایدر منو عشق است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بیژن

    ۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (255 ديدگاه)

    کاپتان آمریکایی عالی شد?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حسین دهمرد

    ۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2416 ديدگاه)

    به سوپر من آلفا میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی

    ۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1586 ديدگاه)

    اگر دقت کنید یکم وسیعتر فکر کنید می‌بینید دوره ای که ما زندگی میکنیم و دو سه قرنی که غرب پیشرفته تر از ما هست بخش کوچکی از تاریخ و تمدن بشره…خیلی بیشتر از این مدت ما با هویت ایرانیمون بالاتر از غربی ها بودیم و خیلی بیشتر از این مدت با هویت اسلامی بالاتر از غربی ها اینکه تو این دوره چرا پیشرفت نداشتیم چندین دلیل عمده داره که اصلی ترینش یه عده آدم بنجل هست که کاری غیر از این ندارن که بزنن تو سر خودمون و اروپایی ها و آمریکایی ها رو ببرن بالا…اون دوستی که با حالت تمسخر میگه که خیلی تحت تاثیر رائفی پور هستی از همون دست بنجل هایی هست که حتما باید یه اسم خارجی مثل نیچه بشنوه تا ارضا بشه! عزیزم شما با این طرز تفکری که داری واقعا همون بدبختی هستی که در مورد ایرانی ها یا احتمالا مسلمان ها فکر می‌کنی. من از تکنولوژی های هااای تک اطلاعی ندارم که بدونم تا‌چه حد از حد توان ایرانی جماعت فاصله داره اما حداقل خودرو رو خوب میشناسم و مدل های روووز اروپا و آمریکا رو هم روندم هم کم و بیش تا حدی زیر و بمشون رو برانداز کردم وااااقعا اون چیزی که شما تو تخیلتون و عکسها و مجلات تو دهنتون ساختین نیستن هیچ چیز عجیب و شگرفی ندارن که ساختش از توان ما خارج باشه تنها چیزی که لازمه اراده سیاسی هست و اینکه تا این حد کاسه لیس غرب نباشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. soroush

      ۴ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (55 ديدگاه)

      حتما با قطع کردن اینترنت و حمایت از گرونی بنزین و سران اختلاسگر ویران خودرو تبدیل میشه به بی ام و…
      این حرفاتون دیگه برای هیچکی خریدار نداره فقط مردم رو اعصبی تر میکنه…

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا