آئودی

برام شوت، مدیرعامل جدید آئودی

هیئت نظارت آئودی برام شوت را به عنوان رئیس جدید هیئت‌مدیره‌ی آئودی انتخاب کرده و او از اول ژانویه‌ی ۲۰۱۹ کار خود را آغاز خواهد کرد.


شوت که قبلاً مدیر فروش این برند بوده پس از بازداشت مدیرعامل آئودی آقای راپرت استادلر به عنوان مدیر اجرایی موقت این خودروساز انتخاب شده بود. ژرمن‌ها اوایل اکتبر استادلر را اندکی پیش از آزاد شدن از زندان اخراج کردند.

دکتر هربرت دایس مدیر اجرایی گروه فولکس‌واگن گفته است:

با انتخاب رئیس جدید هیئت‌مدیره ما قدم بزرگی برای جهت‌گیری آینده‌ی آئودی برداشته‌ایم. به عنوان مدیرعامل موقت، برام شوت عملکرد متقاعدکننده‌ای داشته است. او با تغییر فرهنگی تیمش به سمت جلو حرکت کرده و به‌صورت مؤثری با چالش‌های کنونی روبرو شده است.

شوت به عنوان رئیس هیئت‌مدیره‌ی آئودی روی برندهای دوکاتی، لامبورگینی و ایتال دیزاین جیوجیارو نظارت خواهد کرد. او همچنین به‌صورت موقتی مسئول فروش و بازاریابی در هیئت‌مدیره‌ی این برند نیز خواهد بود.


پیش از انتخاب به سمت مدیر اجرایی موقتی در ماه ژوئن، شوت مسئول فروش و بازاریابی در هیئت‌مدیره‌ی خودروهای تجاری فولکس‌واگن بود. قبل از آن نیز شوت در سمت مدیر اجرایی مرسدس بنز ایتالیا فعالیت می‌کرد.

اگرچه آینده‌ی شوت تضمین شده اما مشخص نیست که راپرت استادلر چه وضعیتی خواهد داشت. او اواخر ماه اکتبر از زندان آزاد شد بنابراین جزئیاتی در این باره منتشر نشده است. البته تأیید شده او هنوز هم به خاطر قضایای مربوط به رسوایی دیزل گیت تحت بازرسی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. نوید جهرمی

    ۲۴ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    امیدوارم این یکی شوت بازی در نیاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۴ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    ائودی با توسعه به موقع شاسی بلند ها و ایجاد مدل های مختلف خیلی سریع خودشو با سلایق تطبیق داد ولی بازم در مقابل مرسدس و بی ام دبلیو در بازار جهانی و آمریکای شمالی عقبه
    تو اروپا جلو نباشه همپاست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا