آستون مارتینطراحی

افتتاح استودیوی طراحی استون مارتین در شانگهای

استون مارتین یک کمپانی کاملاً بریتانیایی بوده و تقریباً تمامی کارخانه‌ها و ادارات خود را در همین کشور بنا کرده است اما هم‌اکنون شاهد افتتاح اولین استودیوی طراحی این شرکت در خارج از بریتانیا هستیم.


استودیوی طراحی خلاقانه‌ی لاگوندای استون مارتین در نزدیکی دانشگاه تونجی شانگهای کشور چین قرار دارد.


این استودیو که با دانشگاه یاد شده همکاری خواهد کرد عمده تمرکز خود را روی طراحی کابین محصولات استون مارتین خواهد گذاشت و عملکردی همسو با دفتر طراحی خارجی این برند در گایدون بریتانیا خواهد داشت.


پنگ مینگشان مدیر استون مارتین چین می‌گوید:

شانگهای یکی از انرژیک ترین و شلوغ‌ترین شهرهای دنیا بوده و یک منطقه واقعی برای تکنولوژی، هنر و طراحی می‌باشد. منطقه‌ی یانگپو پر از دانشگاه‌های سطح یک جهانی و مؤسسات برتر بوده و مکانی ایده آل برای تأسیس اولین استودیوی طراحی خارجی استون مارتین است.


اگرچه استودیوی شانگهای این برند برای اولین بار در چین تأسیس شده اما اولین تأسیسات خارجی استون مارتین نیست. این برند همچنین پیشرانه‌هایی را در کلن و سیلورستون ساخته و مرکز پرفورمنس خود را در نوربرگ رینگ به راه انداخته است.


البته اکثر تأسیسات این برند در بریتانیا و منطقه اصلی گایدون واقع است. مدیر دفتر خلاقیت‌های استون مارتین نیز در این رابطه اظهار داشته است:

همکاری با برترین‌های صنعت خودرو و دانشجویان با استعداد در دانشگاه تونجی به ما اجازه خواهد داد تا فهمی عمیق‌تر از علایق مشتریان در چین داشته باشیم. همین امر تمرکز ما روی نیازهای مشتریان چینی را تضمین می‌کند.


مارک ریچمن که به عنوان استاد مدعو هم در این دانشگاه تدریس می‌کند ادامه داده است:

اولین پروژه‌ی این مرکز طراحی جدید همکاری برای طراحی کابین‌های آینده در محصولات اسپورت و اولین شاسی‌بلند ما خواهد بود. این خودرو در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا