اوپل

معرفی اوپل اینسیگنیا با پیشرانه قوی‌تر 200 اسب بخاری

اوپل اعلام کرد نسل جدید اینسیگنیا هم‌اکنون با پیشرانه بنزینی جدیدی در دسترس است. این خودرو پایین‌تر از نسخه GSi قرار می‌گیرد.


پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی جدید به یک فیلتر ذرات مجهز بوده و می‌تواند استانداردهای آلایندگی یورو ۶d-TEMP را پاس نماید.


این پیشرانه جدید قدرت ۲۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۸۰ نیوتون متری داشته و به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک متصل می‌شود. اوپل ادعا می‌کند مدل اینسیگنیا گرند اسپورت با این پیشرانه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۳۵ کیلومتر در ساعتی دارد. همچنین مصرف سوخت این خودرو به‌صورت متوسط ۶.۳ لیتر در هر صد کیلومتر و آلایندگی آن نیز ۱۴۵ گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر اعلام شده است.


پیشرانه بنزینی جدید اوپل در بریتانیا برای مدل‌های گرند اسپورت و اسپورت تورر اینسیگنیا در دسترس است. البته در بازارهای دیگر این پیشرانه را می‌توان برای مدل کانتری تورر هم سفارش داد.


قیمت واکسهال اینسیگنیا گرند اسپورت SRi VX-Line Nav در بریتانیا از ۲۵۶۱۰ پوند آغاز می‌شود درحالی‌که همین مدل در آلمان با نام اوپل و قیمت پایه ۳۵۱۹۵ یورویی در دسترس است.


اما دومین نسل اینسیگنیا علاوه بر این پیشرانه با سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی هم در دسترس است که دارای دو نسخه مولتی‌مدیا و مولتی‌مدیا ناو پرو می‌باشد. این سیستم دارای صفحه‌نمایشی با ابعاد تا ۸ اینچی بوده و از سیستم‌های اپل کارپلی، اندروید اتو، بلوتوث، رادیوی DAB+ و کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند.


سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با پشت آمپرهای متفاوتی هم همراه شده و البته مشتریان می‌توانند هدآپ دیسپلی سفارشی را نیز انتخاب کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا