اوپل

تغییرات جدید برای بهبود اوپل گرند لند X

اوپل با عرضه نسخه دیزلی جدید و تریم پرچم‌دار نوین طیف مدل‌های گرند لند X را گسترش داده است.

اوپل گرند لند X
پیشرانه ۲ لیتری دیزلی که به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جدید متصل شده خروجی ۱۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد. بنا به گفته اوپل، این نسخه از گرند لند X می‌تواند در ۹.۱ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۱۴ کیلومتر در ساعت می‌رسد. مصرف سوخت این خودرو نیز کمتر از ۵ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

اوپل گرند لند X

بهای مدل مجهز به این پیشرانه و گیربکس اتوماتیک جدید از ۳۷۳۲۰ یورو آغاز می‌شود.

اوپل گرند لند X
اما تریم جدید در نظر گرفته شده که اولتیمت نام گرفته در بالاترین جایگاه از اوپل گرند لند قرار می‌گیرد. بهای این خودرو در آلمان از ۳۴۲۴۰ یورو آغاز شده و در دیگر بازارها نیز به زودی عرضه می‌شود.

اما مواردی که باعث تمایز این مدل از سایر نسخه‌ها می‌شوند عبارت‌اند از رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی، ریل‌های سقف نقره‌ای و سقف و آینه‌های مشکی در بدنه. در کابین این خودرو نیز شاهد صندلی‌های جدید، تریم چرم، سیستم صوتی مرغوب دنون، ارتباطات شخصی آن استار و دستیار سرویس و یکپارچه‌سازی گوشی هوشمند خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    ظاهرش شبیه الفاروئوی شاسی بلنده چرا این !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر.عارف

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    چه عجب یه خبری از اپل درز کرد. خیلی وقته از این خودروساز خبری نمیشنویم. ماشینهای قابل احترامی تولید میکنه امیدوارم که محصولات بیشتری از این برند ببینیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا