بنتلی

اولین محصول الکتریکی بنتلی یک شاسی‌بلند نیست

بنتلی از تکنولوژی الکتریکی پورشه برای تولید اولین محصول الکتریکی خود استفاده خواهد کرد اما این برند نمی‌خواهد اولین محصول الکتریکی‌اش یک شاسی‌بلند باشد.


مدیر طراحی این شرکت در خلال مصاحبه با اتواکسپرس گفته که تولید یک خودروی الکتریکی سفارشی توسط این برند حرکتی منطقی خواهد بود. البته هنوز تصمیم درباره فرم بدنه این خودرو نهایی نشده است.


Stefan Sielaff گفته است:

قدم بعدی بنتلی قطعاً تولید یک خودروی الکتریکی است اما این خودرو بر پایه محصولات کنونی تولید نخواهد شد. قطعاً این خودرو شاخصه‌های متفاوتی خواهد داشت. اولین محصول الکتریکی بنتلی یک شانس فوق‌العاده برای ما به منظور تثبیت یک زبان طراحی کاملاً جدید است.

با کانسپت EXP 12 Speed 6e اولین نشانه‌ها از محصول الکتریکی خود را بروز داد. علیرغم استقبال خوبی که از این خودرو به عمل آمد، مدیر طراحی بنتلی فکر نمی‌کند تولید یک خودروی دو درب و دونفره توجیه‌پذیر باشد.


او تصریح کرد:

محصول الکتریکی ما باید ۴ یا ۵ نفره باشد و همچنین امکان انتقال اسباب و وسایل مناسبی را داشته باشد. من فکر می‌کنم باید مطمئن شویم این خودرو کاملاً جدید است؛ اما قطعاً ظرفیت آن بیش از دو نفر خواهد بود. من برای این کار متقاعد شده‌ام.


مدیر طراحی بنتلی در نهایت می‌گوید:

ما هنوز در حال تلاش برای تعریف خودروی خود هستیم و فکر می‌کنم باید طراحی کوپه مانند و اسپورت را بکار ببریم. فکر نمی‌کنم این خودرو همانند یک شاسی‌بلند ارتفاع بالایی داشته باشد.


تولید یک کوپه ۴ درب توسط بنتلی توجیه‌پذیر است زیرا به عنوان جایگزین لوکس‌تر پورشه میشن E می‌تواند عمل کند. تکنولوژی‌ها و قطعات مشترک زیادی نیز از پورشه قرض گرفته خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (540 ديدگاه)

    اوه مای گاد رندرش خیلی خوب شده میکس کانسپت اسپید ۶ و میشن e هستش.
    ولی من زیاد موافق این نیستم بنتلی ماشین تمام الکتریکی تولید کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mg

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    چشم تولید نمیکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    البته مهم ترین نکتش حفظ اصالتش تو طراحیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا