مرسدس بنز

خداحافظی با مرسدس G500 4×4²

غول آفرود مرسدس G500 4×۴² در پایان ماه اکتبر به غروب زندگی خود خواهد رسید. این خودروی شاسی‌بلند نمادین با بهای ۲۳۱۶۹۳ یورویی در آلمان یکی از گران‌بهاترین محصولات ستاره سه پر آلمانی محسوب می‌شود.

2016 Mercedes-Benz G500 4x4²
البته بازنشسته شدن این خودرو جای تعجبی ندارد زیرا در سال آینده شاهد عرضه نسل جدید G کلاس خواهیم بود. با اکسل‌های پورتال و ارتفاع قابل‌توجه ۴۵۰ میلی‌متری از سطح زمین این آفرودر قهار می‌تواند از هر نوع زمینی عبور کند. این خودرو می‌تواند تا عمق ۱۰۰۰ میلی‌متری در آب غوطه‌ور شود بنابراین آن را یک خودروی دوزیست در نظر بگیرید.

2016 Mercedes-Benz G500 4x4²
مرسدس G500 4×۴² از رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی استفاده کرده و فاصله بین چرخ‌ها نسبت به مدل عادی G کلاس افزایش ۲۹۹ میلی‌متری داشته است. در قبل این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی آشنای مرسدس با قدرت ۴۲۲ اسبی قرار دارد.

2016 Mercedes-Benz G500 4x4²
حتی حالت اسپورت نیز در دسترس است اما نباید آن را برای رکوردشکنی پیست نوربرگ رینگ در نظر گرفت زیرا وزن ۳۰۲۱ کیلوگرمی آن باعث شده G500 4×۴² از نظر هندلینگ فرسنگ‌ها با آلفارومئو استلویو کوادروفولیو فاصله داشته باشد.

مرسدس این خودرو را برای اولین بار در دسامبر سال ۲۰۱۵ روانه نمایندگی‌ها کرد زیرا در اوایل همان سال کانسپت به نمایش در آمده از این خودرو بازخوردهای خوبی را دریافت نموده بود. برخلاف نسخه ۶×۶  تولید محدود، این خودرو تولید سری بوده هرچند خرید آن خیلی آسان نیز نبوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Peyman

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    خدایش ادم از دیدنش سیر نمیش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      ””این خودرو می‌تواند تا عمق 1000 میلی‌متری در آب غوطه‌ور شود بنابراین آن را یک خودروی دوزیست در نظر بگیرید.””
      ????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. آرش آمریکایی

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (621 ديدگاه)

    لامصب چقد ابهت داره این ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Amir Schumacher

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    وحشتناک ترین آفرودر دنیا ( غیر از یونیماگ ) .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Aminspoort

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    بینظیر،بی همتا،بقیه شاسی بلند ها تو زمینه آفرود حتی نمیتونن نزدیک به این غول باشن چه برسه بخوان رقابت کنن،از نظر قیمت هم واقعا گرونه،تو دبی قیمت گرفتم از نمایشگاه دیلز آن ویلز قیمتش اونجا بود یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومن پول ما بود که از بنتلی بنتایگا با قیمت یک و ۱۰۰ هم گرونتر و خاص تر بود،اگه از نزدیک ببینید محو زیباییش میشید،مشتاقانه منتظر نسل جدید G500 4×4 هستیم که قراره سال ۲۰۱۸ معرفی شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Behrouz anzali

    ۲۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    بی نظیر و با کلاس .تو طناب کشی با fjکروز قدرت خودشو به رخ حریف کشید بهش مجال حرکت نداد چه قدرتی داره واقعا!! توی یوتیوپ میتونید ببینید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Kamran

    ۲۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    G کلاس و دیگر هیچ

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا