بیوک

معرفی رسمی نسخهٔ چینی بیوک انکلیو، زیباتر از برادر آمریکایی

ماه گذشته تیزرها و تصاویری از بیوک انکلیو جدید برای بازار چین منتشر شد و حالا این کراس‌اوور سه ردیفه رسماً معرفی شده است. این نسخه به‌طور ویژه برای بازار چین طراحی شده است. با توجه به تصاویری که قبلاً توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین از این خودرو منتشر شد، طراحی آن تقریباً مشخص شده بود اما حالا برای اولین بار می‌توانیم تصاویر رسمی آن‌را ببینیم. نسخهٔ اونیر این خودرو نیز با ویژگی‌های لوکس‌تر و تجهیزات استاندارد بیشتر در چین عرضه خواهد شد.

هرچند هنوز اطلاعات فنی این انکلیو چینی به‌طور رسمی اعلام نشده اما میدانیم که این خودرو بر اساس نسخهٔ کوتاه پلت‌فرم C1 جنرال موتورز ساخته شده که با کادیلاک XT6 و جی‌ام‌سی آکادیا مشترک است. این پلت‌فرم مخصوص کراس‌اوورهای میان سایز و فول سایز جنرال موتورز است و نسخهٔ آمریکایی انکلیو هم روی نسخهٔ کشیدهٔ همین پلت‌فرم ساخته شده است؛ بنابراین انتظار می‌رود انکلیو چینی کوتاه‌تر از همتای آمریکایی خود باشد اما بااین‌حال هنوز هم کراس‌اوور بزرگی به شمار می‌رود و به‌صورت استاندارد به هفت صندلی (در سه ردیف) مجهز است.

این انکلیو چینی را در اصل می‌توان نسخهٔ لوکس‌تر شورلت بلیزر XL دانست که آن‌هم به‌تازگی معرفی شده، مجهز به هفت صندلی است و برای بازار چین طراحی شده است. کابین این انکلیو در نسخهٔ اونیر بسیار لوکس و شیک به نظر می‌رسد و نمونه‌ای که در تصاویر دیده می‌شود با صندلی‌های شخصی ردیف دوم، ترکیبی شش‌نفره دارد. نسخهٔ اونیر در بیرون هم با جلوپنجرهٔ کرومی منحصربه‌فرد از نسخه‌های معمولی متمایز شده است.

انکلیو مدل ۲۰۲۰ در چین صرفاً با یک پیشرانه عرضه می‌شود که از نوع ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۳۰ اسب بخار قدرت بوده و به یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده است. مدل‌های پایهٔ این خودرو به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شوند اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن‌ها قابل سفارش است و احتمالاً نسخهٔ اونیر به‌صورت استاندارد به این سامانهٔ مجهز خواهد بود.

به گفتهٔ بیوک، این انکلیو برای پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های خریداران چینی به تکنولوژی‌های پیشرفته مثل سیستم‌های کمک‌رانندهٔ پیشرفته و هوشمند، پکیج سکوت و ویژگی‌های اتصالی مجهز شده و ویژگی‌هایی همچون بیش از ۴۰ محفظهٔ اشیاء، تهویه مطبوع سه منطقه‌ای استاندارد و صندلی‌های عقبی تاشو برقی برای آن در نظر گرفته شده است. این انکلیو میان سایز تا پایان سال جاری در بازار چین عرضه خواهد شد تا از تقاضای روزافزون برای کراس‌اوورها بهره‌مند گردد. این بزرگ‌ترین کراس‌اوور بیوک در چین خواهد بود زیرا نسخهٔ آمریکایی فول سایز انکلیو در چین عرضه نمی‌شود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Amir.ferrari

    ۲۰ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (131 ديدگاه)

    بیوک حرف نداره، لوکس بودن رو فدای هیچ چیز نمیکنه،کپی برداری نمیکنه،برا بازار چین هم سنگ تموم گذاشته، خیلی زیباست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۲۰ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      ای ول چه خدماتی به چینی ها میدن.با اینکه چراغ های جلوش باریک هست ولی با جلو پنچره اش زیبا شده.
      طراحی چراغ جلو باریک رو باید از بیوک یاد بگیرن.
      کلا دیزاین داخل و خارجیش زیبا و هماهنگ هست
      نوش جانشون

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. مسعود

    ۲۰ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    رنگ عنابی همیشه خشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Peiman56

    ۲۰ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یاد ایامی که در ایران و امریکا فقط تولید میشو و بس.حتی تو کانادا هم تولید نمیشد.البته به اتفاق کادیلاک

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. سعید

    ۲۰ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (44 ديدگاه)

    بیوک همیشه خوب بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. net

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    رینگش خوبه.خط استیل که رفته داخل چراغ جلو و عقب بد هست.چراغ جلو قشنگ نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. net

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    اگر طول ماشین یه کم کمتر بود و ۲ ردیف صندلی داشت بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا