بی ام و

عرض اندام ب‌ام‌و X2 در جهنم سبز

از زمان ترک آب‌وهوای سرد زمستان، ب‌ام‌و در نوربرگ رینگ به توسعه‌ی X2 ادامه داده است. ویدئو و تصاویر جاسوسی جدیدی که از این خودرو منتشر شده نشان می‌دهند کراس اوور شیک ب‌ام‌و در حال گذراندن تست‌های خود در پیست بوده و واضح است که این خودرو در جهنم سبز راحت نیست. این احتمالاً چیز خوبی است.


صدای جیغ لاستیک‌های X2 در پیچ‌های مشهور رینگ درمی‌آید اما به نظر نمی‌رسد که سرعت خودرو با این صدا و تلاش همخوانی داشته باشد. میزان صدای تولیدی به نظر نمی‌رسد که با تحت‌فشار قرار گرفتن این کراس اوور برابری کند.


هرچند، تعداد بسیار کمی از مالکان X2 جدید خودروی کراس اوور خود را به پیست خواهند برد؛ حتی اگر نسخه‌ی M نیز در آینده از راه برسد احتمال جولان دادن آن در جهنم سبز کم است. این خودرو برای جذب خریداران باید در جاده احساس خوبی داشته باشد بنابراین نرم بودن یک خودرو در پیست شاید یک مزیت به شمار آید.


نسخه‌ی تولیدی X2 شباهت‌های فراوانی به نسخه‌ی مفهومی خواهد داشت. به خاطر اینکه پلتفرم مدل‌های X1 و X2 یکسان است بدین ترتیب قوای محرکه‌ی هر دو خودرو مشابه هم خواهد بود. خریداران اروپایی خواهند توانست از بین گزینه‌های دیزلی و بنزینی توربو و کم‌حجم پیشرانه‌ی مناسب خود را انتخاب کنند. همچنین بسته به تریم انتخابی امکان استفاده از طراحی دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک وجود خواهد داشت.

X2 جدید در سال ۲۰۱۸ به نمایندگی‌ها راه خواهد یافت اما نسخه‌ی تولیدی احتمالاً در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد و شاید برای اولین بار آن را در نمایشگاه فرانکفورت ببینیم.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. نرجس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    فک کنم چیز توپی از توش در میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. madjid

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    امیدوارم ویژگی های برتر محصولات BMW مثل داینامیک رانندکی عالی در این ماشین هم نمودپیدا کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامتین

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    من بارها در سایت پدال نسبت به x2 از دوستان سئوال و نظرسنجی انجام دادم. چرا که قصد خرید در دو سال آتی را اگه شرایط جور باشه دارم. مقایسه ام هم بیشتر با لکسوس nx بوده. x1 آنچنان جذابیت نداره ولی x2 مطمئنا با ظاهر بهتر و جالبه از نظر ابعادی و موتوری کاملا مشابه x1 عرضه میشه. حتی به خود صفحهBMW در اینستاگرام پیام دادم و گفتند موتور 2 لیتری توربو قویترین موتور X2 خواهد بود با 231 اسب و X2M در 2018 میاد. در کل حس میکنم با توجه به نمایندگی و قطعات و فروش دسته دو در بازار بهترین گزینه در ایران بی ام و و سپس لکسوسه. خرید سایرخودروها مثه بنز- مازراتی و… بشدت ریسک داره مگر آنکه بشدت پولدار باشی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. داود

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    اگر سایزش در حد nx یا بزرگتر باشه فروش خوبی خواهد داشت و گرنه اگر اندازه x1 باشه حداقل در ایران مشتری نخواهد داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا