بی ام و

قیمت و مشخصات ب‌ام‌و X5 مدل 2019

از دیدن نسل جدید ب‌ام‌و X5 ذوق کرده و می‌خواهید بدانید که قیمت آن چقدر است؟ خب دیگر نیازی به انتظار زیاد نیست زیرا باواریایی ها جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این شاسی‌بلند لوکس را اعلام کرده‌اند.


چهارمین نسل X5 قیمت پایه ۶۰۷۰۰ دلاری داشته و با اضافه شدن ۹۹۵ دلار هزینه تحویل به این مبلغ قیمت خودرو حداقل به ۶۱۶۹۵ دلار می‌رسد. این قیمت برای مدل xDrive40i بوده و نسبت به مدل X5 xDrive35i 2018 قبلی افزایش قیمت ۱۲۰۰ دلاری را نشان می‌دهد.


اما انتخاب مدل سطح بالاتر X5 xDrive50i حداقل بودجه‌ی ۷۵۷۵۰ دلاری را طلب می‌کند. این قیمت ۱۷۰۰ دلار بیشتر از قیمت مدل نسل قبلی می‌باشد. مشتریان همچنین خواهند توانست پکیج‌های متنوعی را انتخاب کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به پکیج‌های xLine و M اسپورت و پکیج آفرود جدید به همراه سیستم تعلیق بادی و دیفرانسیل عقب با قفل شوندگی مکانیکی اشاره کرد.

اما انتخاب پکیج موردعلاقه اهمیتی ندارد زیرا X5 2019 لیست بلندبالایی از تجهیزات استاندارد را داراست که از جمله آن‌ها می‌توان لانچ کنترل، دامپرهای دینامیک، چراغ‌های جلوی LED، سانروف پانورامیک و طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده را نام برد.

کراس اوورها همچنان پرفروش‌ترین محصولات ب‌ام‌و در آمریکا بوده و ماه پیش ۵۳ درصد فروش این شرکت را تشکیل داده‌اند. از حدود ۳۰ هزار خودروی فروخته شده‌ی ب‌ام‌و در ماه ژوئن، ۱۰۳۰۲ دستگاه به سری X و به‌طور دقیق‌تر ۴۳۵۵ دستگاه به X5 تعلق داشته است. عرضه‌ی نسل جدید این کراس اوور بیش از پیش باعث افزایش فروش این برند در کلاس شاسی بلندهای لوکس میان سایز خواهد شد.

رندری از ب‌ام‌و X5 M Power توسط امیرحسین وطن آرا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. shirko

    ۱۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    با ابهترین شاسی بلند تو کلاس خودش

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    عجب چیزیه.به نظر من بهرین ماشین در کلاس خودشه.جذاب اسپرت خشن لوکس باابهت.bmw دمت گرم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    واقعا طراحی خیره کننده ای داره

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. mohammad FM 480

    ۱۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    طراحی عقبش بهتر شده ولی تو نمای جلو از ابهت و زیبایی ماشین نسبت به سری قبل کم شد بنظرم…
    بخاظر جلو پنجره های بلند…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا