تسلا

تسلا مدل 3 بازار چین، مخصوص چشم‌بادامی‌ها!

اخیراً تصاویری از تسلا مدل ۳ بازار چین در شبکه‌های اجتماعی این کشور منتشر شده است.


این تصاویر برای اولین بار در حساب کاربری توئیتر JainShanghai منتشر شده و نشان دهنده‌ی تجهیز این سدان الکتریکی به رینگ‌های متفاوت در مقایسه با نسخه‌ی آمریکایی تسلا مدل ۳ هستند.


این رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی با نام پاور اسپورت شناخته می‌شوند و کمی کوچک‌تر از رینگ‌های ۲۰ اینچی مدل‌های بازار آمریکا می‌باشند. این رنگ‌ها نه تنها طرح متفاوتی دارند بلکه پیچ‌های آن‌ها مشهود بوده و بدون پوشش مرکزی هستند. البته احتمال دارد پوشش‌های مرکزی رینگ در این نمونه‌ها نصب نشده باشد. رندرهای رسمی منتشر شده در وب‌سایت‌ها رینگ‌های جدید را نشان می‌دهند.


جدای از رینگ‌های جدید، به نظر نمی‌رسد که عملکرد این خودرو در مقایسه مدل‌های بازارهای دیگر تفاوتی داشته باشد. اگر این‌گونه باشد سدان الکتریکی تسلا با یک جفت پیشرانه‌ی الکتریکی ۴۵۰ اسب بخاری پای بر سرزمین اژدهای زرد خواهد گذاشت. به این ترتیب رقبای اروپایی همچون مرسدس-ای ام جی C63 و ب ام و M3 حسابی به دردسر می‌افتند.


اگرچه فروش تسلا مدل ۳ دوموتوره و مدل ۳ پرفورمنس در چین آغاز شده اما مشتریان محلی تا اواسط سال جاری نخواهند توانست مدل استاندارد را خریداری نمایند.


عرضه‌ی تسلا مدل ۳ پرفورمنس در چین تنها حدود یک ماه پس از کاهش قیمت ۷.۶ درصدی این خودرو در پاسخ به کاهش فروش صورت می‌گیرد.

اوایل این ماه تسلا کلنگ احداث کارخانه‌ی ۸۶۰ هزار مترمربعی را در شانگهای بر زمین زد. این کارخانه که گیگا فاکتوری ۳ نام گرفته تا پایان سال جاری شروع به ساخت مدل ۳ خواهد کرد و از سال ۲۰۲۰ نیز کراس اوور مدل Y را پذیرا خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    به نظر من که موفق میشه در فروش
    هرچی باشه تسلا خودش ثابت کرده
    اسمش به قدری به زبون ها افتاده که الان کل مردم دنیا با یه احترام خاصی به این برند حرف میزنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ahmad

    ۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    اصلا امریکاییها هیچوقت خودروساز نمیشن ، چی قیافه ای این ماشین با داشبوردش داره .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا