تویوتا

معرفی دومین نسل بسته ایمنی تویوتا

برخی از محصولات جدید تویوتا در سال ۲۰۱۸ با تجهیزات ایمنی کمک‌راننده بیشتری عرضه خواهند شد. این خودروساز ژاپنی دومین نسل از بسته ایمنی خود را معرفی کرده است. این بسته ایمنی تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر لکسس را قرض گرفته و برخی از آن‌ها در مدل‌های ارزان‌تر تویوتا نیز حضور خواهند داشت بدین ترتیب مردم بیشتری امکان بهره بردن از این سیستم‌های حیاتی را خواهند داشت.


از جمله بزرگ‌ترین سیستم‌های حاضر در این بسته می‌توان به سیستم پیشگیری از برخورد اشاره کرد. اگرچه نسخه پایه این سیستم در نسل اول بسته ایمنی تویوتا وجود داشته اما به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در نسل دوم باعث شده پاسخ ترمز بهتری در صورت تشخیص عابر پیاده در جلوی خودرو صورت پذیرد. همچنین حسگرها هم‌اکنون می‌توانند به یک تصادف قریب‌الوقوع با یک دوچرخه در طول روز پاسخ دهند.


همچنین کروز کنترل تطبیقی تویوتا نیز هم‌اکنون ترافیک پیش روی راننده را بهتر از قبل تشخیص می‌دهد. سیستم مورد بحث دارای دستیار ردگیری لاین حرکتی است که فرمان را برای حفظ خودرو در لاین حرکتی به‌صورت خودکار تصحیح کرده و سفرهای طولانی‌مدت را لذت‌بخش‌تر می‌کند.


دیگر ویژگی اضافی نسل دوم بسته ایمنی تویوتا دستیار علائم ترافیکی جاده است. این سیستم از دوربین جلویی برای پایش علائم استفاده کرده و اطلاعات را روی داشبورد یا هدآپ دیسپلی نمایش می‌دهد.

هشدار خروج خودرو از مسیر نیز ارتقا یافته و هم‌اکنون می‌تواند کناره جاده و جایی که لاین پایان می‌یابد را تشخیص دهد.

نسل دوم بسته ایمنی تویوتا از اواسط سال ۲۰۱۸ در برخی از محصولات به‌صورت استاندارد وجود خواهد داشت. هنوز لیست خودروهایی که از این بسته برخوردار خواهند بود منتشر نشده است.

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. هادی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (36 ديدگاه)

    تویوتا همین مشکل زشتی جلو پنجره اش رو حل کنه و ماشین ها رو یکم جذاب تر تولید کنه خیلی خوب میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (87 ديدگاه)

      فازت چیه دقیقا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. هادی

        ۱۲ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (36 ديدگاه)

        جای مسخره کردن جواب بده. کیا سراتو رو نگاه کن…من اصلا از سواریش خوشم نمیاد اما کافیه او خیابون از جلو با عقب نگاهش کنی…حالا کرولا رو هم نگاه کن…
        مرد مومن کسی که 150 ملیون به ماشینش میده دوس داره یکم خوشکل هم باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ناشناس

          ۱۲ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (262 ديدگاه)

          اتفاقا برعکس به نظر من سراتو فوق العاده مسخرست جلوش. البته ۲۰۱۷ بهتر شده. به نظر من کرولا طراحی شکیل تر و سنگین تری نسبت به سراتو داره و ظاهرش به یه ماشین خانوادگی بیشتر میاد. پس دوست عزیز ظاهر خودرو کاملا سلیقه ایه. بعدشم شما برو کمری ۲۰۱۸ مدلای xse , se رو ببین بعد بیا نظر بده. قطعا یکی از زیباترین ها و جذاب ترین های کلاس خودشه که صد برابر ظاهر بهتری از سوناتا جدید با جلوی زشتش داره. شما برو سی اچ آر رو ببین بعد بیا نظر بده. فطعا جذاب ترین در کلاس خودشه که صد برابر هیوندا کونا با اون قیافه زشتش و کیا استونیک و اسپورتیج بچه گانه قشنگتره. ضمنا یکی از سه نامزد نهایی برترین طراحی ۲۰۱۷ هم بود. این دوتا ماشین جدید تویوتا رو برو تو سایت های مختلف خارجی ببین چه غوغایی کردن و اکثر قریب به اتفاق مردم چه قدر خوششون اومده. ضمنا یه نگاه به لندکروز و پرادو و تاکوما و تاندرا و … با اون ابهتشون بندازبعد بیا نظر بده. ضمنا تویوتا به نصیحت های شما نیاز نداره. ناسلامتی بزرگ ترین و با ارزش ترین خودروساز دنیاست ها. دفعه دیگه هم اسمی از کره ای ها جلوی این غول خودروسازی و محبوب ترین برند غیر لوکس نزد جوانان طبق آمار نیار و حالمون رو به هم نزن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Mohamad

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (812 ديدگاه)

      رسما ترکروندی! باشه میگیم حلش کنه، دستور دیگه ای نداری؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر.عارف

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    کلیپهاش عالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا