تویوتاسوزوکی

کمک‌های تویوتا به سوزوکی در زمینه پیشرانه

فوریه سال ۲۰۱۷ تویوتا و سوزوکی پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای را به منظور بررسی فرصت‌های مشترک به منظور همکاری در زمینه‌های تکنولوژی‌های زیست‌محیطی، ایمنی، اطلاعات و همراهی در تأمین محصولات و قطعات را امضا کردند. امروز اولین ثمرات این تفاهم‌نامه آشکار شده زیرا هر دو شرکت ژاپنی در پروژه‌های مهمی با یکدیگر همکاری خواهند کرد:

  • سوزوکی با استفاده از کمک‌های تویوتا و دنسو اقدام به توسعه قوای محرکه فوق کارا خواهد کرد.
  • محصولات مهندسی شده توسط سوزوکی در هند توسط تویوتا کیرلوسکار موتور تولید و فروخته خواهند شد. این کار از طریق نمایندگی‌های تویوتا و سوزوکی صورت خواهد گرفت.
  • محصولات ساخته شده توسط سوزوکی توسط هر دو شرکت در آفریقا فروخته خواهند شد.

هنوز جزئیات کامل همکاری تویوتا و سوزوکی منتشر نشده اما آن‌ها در آینده‌ای نزدیک روی مباحث مهم بحث خواهند کرد. اگرچه به نظر می‌رسد تمرکز اصلی شرکت‌ها روی بازار هند خواهد بود اما احتمال گسترش آن در سال‌های آتی وجود دارد.


رئیس تویوتا آقای آکیو تویودا که درباره این همکاری سخن می‌گفت تصریح کرد:

به عنوان عضوی از بازار هند، تویوتا به همراه سوزوکی بهترین تلاش‌ها را برای افزایش آزادی و هیجان جامعه حمل‌ونقل این کشور انجام خواهیم داد. محصولات ساخته شده در هند در آفریقا و بسیاری از بازارهای دنیا فروخته خواهند شد.

مدیرعامل سوزوکی آقای اوسامو سوزوکی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

امیدواریم که پروژه‌های مشترک دو شرکت در آینده باعث موفقیت تویوتا و سوزوکی نه تنها در هند بلکه در بازار جهانی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Mohamad

    ۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (812 ديدگاه)

    همیشه تعامل شرکتها برام جالب بوده
    قراردادهایی که سرانجامی برد-برد رقم میزنن و نقاط ضعف یا منافعشون رو بخوبی از طریق این همکاری ها پوشش میدن یا تامین میکنن…
    فکر میکنم بیس اصلی این قرارداد در کنار تقویت پیشرانه های سوزوکی، تقویت حضور طرفین در بازارهاییه که بعنوان قدرت اصلی حضور دارن. تویوتا در آفریقا بازار رو در دست داره و باعث میشه محصولات سوزوکی هم در اونجا فروش برن و متقابلا سوزوکی هم فروش تویوتا رو در هند تضمین میکنه جایی که خودش اقایی میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین

    ۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    کاش ما هم از این قرارداد ها میبستیم و به بازار های تویوتا پراید وانت صادر میکردیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. me84

    ۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    دمشون گرم. هند هم این وسط سود خوبی میکنه. آ فریقاییها هم خیالشون راحته که بابت پولی که میدن، چیزی دریافت میکنن که تا سالها چندین برابر پول خودش خدمات میده اونم بی دردسر.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا