ام وی ام MVMخودروهای چینی

نگاهی اجمالی به ام‌وی‌ام 550، در تکاپوی رقابت

جدیدترین آماری که از میزان تولید و عرضه خودرو در سال ۱۳۹۳ شمسی انتشار یافته نکات جالبی را بازگو می‌کند. در این لیست شاهدیم که دو خودروساز به‌ظاهر خصوصی کشورمان – مدیران خودرو و کرمان موتور- توانسته‌اند شمارگان تولید خود را در قیاس با سال ۱۳۹۲، بیش از دو برابر افزایش داده و بیشترین رقم رشد را هم در این بازه از آن خود سازند. در این میان، شرکت مدیران خودرو (سازنده خودروهای چری یا ام‌وی‌ام) با رشد ۱۳۹ درصدی، مقام نخست را در میان تمامی سازندگان داخلی کسب نمود و پس از آن نیز کرمان موتور (سازنده خودروهای لیفان و جک) با رشد ۱۳۴ درصدی جای گرفت.
نکته جالب اینجاست که در بین تمامی برندهای چینی موجود در کشورمان، بیشترین حساسیت و دیدگاه منفی هم نسبت به محصولات ام‌وی‌ام وجود دارد اما در عرصه عمل، شاهد رویکرد متفاوت و یا حتی متضادی از سوی خریداران هستیم! برخی این موضوع را ناشی از شیوه فروش اقساطی این شرکت می‌دانند و بعضی‌ها هم به جاذبه‌های بیشتر این برند در مقابل رقبایش اشاره دارند. مسئله هر چه باشد، واقعیت آن است که علیرغم همه مخالفت‌ها و گلایه‌هایی که وجود دارد، خودروهای ام‌وی‌ام به‌آرامی و نرمی هر چه تمام‌تر در حال ورود به لایه‌های گوناگون بازار هستند. بگذریم!

Chery E5 MVM 550
Chery E5 MVM 550
فروش ام‌وی‌ام ۵۵۰ یا همان چری E5، در آگوست سال ۲۰۱۳ میلادی در بازار چین آغاز شد. این خودرو جانشین چری A5 و یا همان ام‌وی‌ام ۵۳۰ بوده و به لحاظ فنی و تکنیکی نیز بر مبنای همین خودرو تکوین یافته است. خودروی ام‌وی‌ام ۵۳۰ نیز در سال ۲۰۰۶ میلادی به بازار معرفی شد و علاوه بر چین، در کشورهایی همچون ایران، روسیه و مصر هم تولید شده است.
چندی پیش از خودروی ام‌وی‌ام ۵۵۰ یا همان چری E5 در داخل کشورمان رونمایی شد و در حال حاضر هم از نمونه اتوماتیک (CVT) این خودرو در نمایندگی‌های آن ثبت‌نام به عمل می‌آید لذا به همین بهانه مطلبی را از سایت اماراتی «AUTOMIDDLEEAST» گزینش نمودیم که امیدواریم مورد توجهتان واقع گردد.

Chery E5 MVM 550
Chery E5 MVM 550

خلاصه بررسی MVM 550

کل امتیاز این خودرو: ۴ از ۵
پیشینه سری E چری به سال ۲۰۱۲ میلادی باز می‌گردد، کماکان مدل E5 یک خودروی تازه‌وارد در بازار محسوب می‌شود که رقبایی همچون جک J5 و نیز خودروی کره ای کیا سراتو را هدف‌گذاری نموده است. با بهایی که به‌وضوح به نفع مشتری ارزیابی می‌شود، چری E5 مدل ۲۰۱۴ در مسیری صحیح از موفقیت گام نهاده است (لااقل در حال حاضر).

Chery E5 MVM 550
Chery E5 MVM 550
نمای ظاهری
بسته به اینکه از کدام منظر به این خودرو بنگرید نخستین برداشت و ارزیابی‌تان از آن متفاوت خواهد بود. در نمای روبرو، شاهد خطوطی هستیم که به‌آرامی از سطح کاپوت پایین آمده و با جلوپنجره کرومی این خودرو ادغام شده و نیز چراغ‌های جلوی آن را در برگرفته است، وجود همین مسئله توانسته به آراستگی ظاهری این بخش از خودرو مدد رساند. گرچه با قدم زدن در پیرامون این خودرو، تا حدی این حس شما را فرامی‌گیرد که ایده‌های طراحش همین‌جا خاتمه یافته و فرم کلی اتاق آن نیز با صدای بلند فریاد می‌کشد که با یک جعبه – اقتصادی (ECONO- BOX) مواجهید.

Chery E5 MVM 550
Chery E5 MVM 550
Chery E5 MVM 550
Chery E5 MVM 550
کابین
داخل این خودرو به نحو شگفت‌آوری خوب و مناسب طراحی شده است، کابین چری E5 همانند یک خانه تمیز و مرتب بوده و از داشبوردی دورنگ و منظم بهره می‌برد و علاوه بر آن، فضاهای زیادی هم برای قرارگیری بار و اشیاء در آن وجود دارد. همچنین، میزان مناسبی از پلاستیک در جای‌جای کابین آن به‌کار رفته که به نحو کاملاً هوشمندانه ای نیز از نگاه تیز سرنشینان پنهان نگاه داشته شده است. فاصله ۲۶۰۰ میلی‌متری بین دو محور آن، فضای کافی و مناسبی را برای سر و پاهای سرنشینان جلو و عقب این خودرو فراهم می‌آورد.

Chery E5 - MVM550 interior
Chery E5 – MVM550 interior
مهندسی
این مدل که در طیف خودروهایی با بهای زیر ۵۰,۰۰۰ درهم طبقه‌بندی می‌گردد، به نحو اعجاب‌آوری، خوب تجهیز شده است. چری E5 از فهرست درخور توجهی از تجهیزات، همچون همانند شیشه‌های برقی، سانروف، صفحه نمایشگر لمسی، سیستم صوتی با ۴ بلندگو به همراه پورت USB بهره می‌برد. آری، تمامی آنچه را که خوانده‌اید واقعیت دارد.

آنچه که در این خودرو ارائه می‌شود
در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۱.۸ لیتری مستقر است که توان خروجی آن ۱۳۰ اسب بخار در ۵,۷۵۰ دور در دقیقه و گشتاور آن نیز برابر با ۱۷۰ نیوتن متر در ۴,۵۰۰ دور در دقیقه می‌باشد. این پیشرانه به همراه یک گیربکس CVT از این توانایی برخوردار است که شتابی معادل ۱۰.۸ ثانیه و سرعتی (قابل قبول) برابر با ۱۸۵ کیلومتر را به این خودروی ۴۵۸۰ میلی‌متری چینی ارزانی دارد.

Chery E5 - MVM550 Engine
Chery E5 – MVM550 Engine

جمع‌بندی نهایی

برای آن دسته از اشخاصی که نگران جاذبه‌های مرتبط با آرم و نشان یک خودرو هستند، چری E5 نمی‌تواند شوق برانگیز باشد و حتی می‌تواند موجب انصرافشان شده و آنها را به این سمت سوق دهد که برندهای دیگری را جهت خرید، مدنظر قرار دهند ولی برای آن طیف از افرادی که واقعاً در پی یک خودروی شهری هستند که گهگاهی هم آنها را از مکان A به مکان B حمل نماید، چری E5 می‌تواند ارائه گر ویژگی‌های درخشانی در برابر بهای پرداختی‌اش باشد، مثلاً این خودرو یک گارانتی ۵ ساله را در این بازه قیمتی عرضه می‌کند که وجود همین امر به‌تنهایی می‌تواند دیگر همتایان چینی این خودرو را شرم‌زده سازد.

Chery E5 - MVM550
Chery E5 – MVM550
نکته مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
با هزینه ای که به‌طور معمول برای خرید یک خودروی دست دوم صرف می‌کنید، چری این امکان را به شما می‌دهد که مالک یک خودروی نو گردید.
نکته منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
بیشتر مردم کماکان شاهد این مسئله‌اند که وسایل نقلیه چینی ویژگی‌های سطح پایینی را از خود بروز می‌دهند.

مشخصات فنی MVM 550

پیشرانه ۱.۸ لیتری:
حجم موتور: ۱۸۴۵ سی‌سی
توان: ۱۳۰ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۱۷۰ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا صد: ۱۰.۸ ثانیه
حداکثر سرعت: ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت
پیشرانه ۲ لیتری (نمونه ارائه شده در ایران):
حجم موتور: ۱۹۷۱ سی‌سی
توان: ۱۳۹ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیق
گشتاور: ۱۸۲ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر سرعت: ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت
سیستم تعلیق جلو: مستقل، مک فرسون استرات
سیستم تعلیق عقب: مستقل، مولتی لینک (چند عضوی)
سیستم ترمز: دیسکی (جلو و عقب)
نوع گیربکس: ۵ سرعته دستی – CVT
استاندارد آلایندگی: یورو ۴

ابعاد
طول/ عرض/ ارتفاع: ۴۵۸۰/۱۷۶۰/۱۴۸۳ میلی‌متر
فاصله بین دو محور جلو و عقب: ۲۶۰۰ میلی‌متر
وزن خالص: نمونه ۱.۸ لیتری با گیربکس CVT: 1336 کیلوگرم – نمونه ۲ لیتری با جعبه‌دنده دستی: ۱۳۶۶ کیلوگرم – نمونه ۲ لیتری با گیربکس CVT: 1401 کیلوگرم
سایز تایرهای جلو و عقب: ۱۹۵/۵۵ R 15 (نمونه ارائه شده در ایران)
حجم باک: ۵۰ لیتر

ایمنی
۲ عدد کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو)
سیستم ضد بلوکه ترمز ABS + ترمزهای دیسکی برای هر چهارچرخ
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
کمربندهای ایمنی سه نقطه ای

برخی از تجهیزات رفاهی در این خودرو
سانروف برقی
سنسور دنده عقب
سیستم فرمان برقی
آینه‌های برقی جانبی به همراه گرم‌کن
سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + پورت USB + AUX
۴ عدد بلندگو، استریو
صندلی‌ها با روکش چرمی
نشانگر لحظه ای مصرف سوخت
زیرپایی استاندارد
پاور ویندوز
سیستم ضد سرقت IMMOBLIZER
رینگ‌های آلومینیمی
لامپ‌های مه شکن جلو
برخی از تیپ‌های این خودرو که در بازار چین عرضه می‌شوند از تجهیزاتی همچون دوربین دید عقب و سامانه GPS برخوردارند.

قیمت
قیمت در ایران: ۶۱ تا ۶۴.۶ میلیون تومان (مدل با گیربکس CVT – ثبت‌نام در نمایندگی)- ۵۳ تا ۵۶ میلیون تومان (دنده دستی- ثبت‌نام در نمایندگی)
قیمت در امارات: ۴۳,۹۰۰ الی ۴۶,۹۰۰ درهم (پیشرانه ۱.۸ لیتری، گیربکس CVT)

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

مطالب مشابه

‫۹۷۴ دیدگاه‌ها

  1. بابک

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من مدل دنده ای lux آن را خریدم و تقریبا ۱۰۰۰۰ تا کارکرد دارم . مواردی را که دوستان عنوان می کنند از قبیل پوسته دادن رنگ را تا حالا برخورد نکردم. فقط تنها ایراد آن کمک های ضعیف آن است . قدرت ماشین عالی است . کولر عالی است . تو تابستان تا حالا صدای فن ماشین را نشنیدم ! مگر مواقعی که کولر زده شود . سربالایی مسیر کوهین -قزوین که خیلی تند است را به راحتی با دنده ۵ بالا میره. مصرف سوخت تو مسیر های باز و اتوبان ۵ الی۶ لیتر است . امکانات آن به نسبت خیلی از ماشین های هم رده بهتر است .در کل من راضی هستم .

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۲۴ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (7 ديدگاه)

      اقا واقعا ماشین شما صدی 6 میسوزونه؟ مطمئنی؟ من مصرفم صدی 9 هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نام غیرضروری

        ۹ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        به شرایط و نحوه رانندگی بستگی داره و اگر ماشین صفر باشه مصرفش زیاده وقتی 10هزارتا که رفت مصرف واقعیش مشخص میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. کیو

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام ..اکثر منقدان از کمک های جلو خودرو ایراد میگیرند که ظاهرا هم درست میگن مدیران خودرو چه نظری دارد؟ اگر منقدان درست میگن رفع عیب نمایید من هم طالبم و درکل مشخصات فنی و رفاهی بدی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۲۴ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (7 ديدگاه)

      واقعا برای منم سواله که پس ازمون و خطا چه معنی داره. مطمئنم که مدیران خودرو اینو از همون دو سال پیش میدونه اما ترتیب اثر نمیده چرا هنوز؟ تعمیرکاراشم نمیدونن که چرا کمپانی درستش نمیکنه این نقص رو.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. saeed

    ۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. من مدل دنده ای این ماشین و از نمایندگی جعفری در فردیس کرج. به صورت اقساط خریداری کردم. خیلی راضی هستم ازش. تا حالا. حدود چهار هزارتا راه رفتم. بیرون شهر مسافرت شمال و. جاده های غرب کشور بوده و داخل شهر هم. باهاش رانندگی کردم. ماشین خیلی خوب و قدرتمندیه. بدنه بسیار محکم. و خوبی داره. رانندگی. استوار و محکمی داره تو جاده های. پر پیچو خم. و امکانات داخلیشم که خداییش. عالیه. و البته. کمک هاش. یه جوری هستند که باید از رو دست اندازها. به آرامی عبور کنید که از نظر من عیبی نداره. و به قول معروف باید قلق گیری بشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ی ام وی ام 550 اتومات از نمایندگی پهلوان قائمشهر خریدم به نظرم خرید ماشین چینی به خصوص این ماشین اشتباه بزرگه جدا از مشکل کمک ماشین خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی داره و عملا سرت کلاه میذارن به نظرم خرید ماشین ایرانی مثل ال 90 خیلی بهتره من که جز دروغ و دزدی چیزی از این نمایندگی هاشون ندیدم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۲۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کاملا باشما موافقم خدمات پس از فروش افتضاحه

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. عرفان

      ۲۴ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (7 ديدگاه)

      ال نود شام میدن قائم شهر پس از فروش؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. محسن

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من 550 لاکچری مدل 96 رو یه یک ماهی هست خریدم اونم دستی 1500 راه رفته تو خیابون بودم کمی ترافیک بعدش توقف کردم برا خرید یکدفعه دیدم بخار از سمت قمقمه ذخیره رادیات داره بلند میشه لطفا راهنمایی؟ البته فنها مشکلی نداشتن و درضمن چون روی صفحه نمایش هم چیزی نداره برای دیدن آمپر ادم متوجه نمیشه امپر چقد بالاست یا پایین! مشکل چی بوده به نظر شما؟ ممنونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۲۴ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (7 ديدگاه)

      قربونت برم شما به جای اینکه بری نمایندگی حلش کنی اومدی داری اینترنتی حلش میکنی؟ با تایپ؟ اینجوری که درست نمیشه. من 25 هزار تا راه رفتم باش تا حالا به این مشکلی که شما میگی نخوردم .ولی اگه پیش میومد برام میرفتم اینا رو به تعمیرکار نمایندگی میگفتم نه توی نت . سه سال گارانتی داری ازش استفاده کن والا من بی دلیل ماشین رو میبرم نمایندگی شما که دلیل هم داری ببر.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  6. حامد

    ۲۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من به شدت عقب ماشینم سمت شاگرد صدا میده و ازشون پرسیدم میگن صدای باک بنزین هست کسی به این موضوع برخورد نکره حتی کمک ماشینو عوض کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان مصرف سوخت مدل دنده ای 550 چقدره ، توی شهر بیرون شهر و ترکیبی ؟ ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۲۴ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (7 ديدگاه)

      ماشین من صدی 9 لیتر میسوزونه ام وی ام 550 اتومات ،باقی دوستان رو نمیدونم.تجربه من صدی 9 هست. شمال هم رفتم دو بار جاده چالوس صدی 11 سوزوند ترافیک هم بود البته منم فشار می اوردم وقتی جاده باز میشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. عرفان

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دوستان گرامی بنده فروردین سال 96 یه ام وی ام اتومات مدل 94 خریداری کردم به مبلغ 46 تومن 35 هزار تا کار کرده بود ولی افت قیمتش خوب بود .دوماه تحقیق کردم یعنی خیلی گشتم ببینم با 46 تومن چی میتونم بخرم که کلیشه یا تولید قلعه حسن خان نباشه. فقط ام وی ام 550 بود که دو هزار سی سی موتور داشت و با افت قیمتش به جیب منم میخورد ،اتوماتم بود.
    خلاصه که تا الان با این ماشین 25 هزار تا رانندگی کردم باید بگم بسیار نرمه بسیار راحت موتورش هم مثل اون 405 های 2000 فرانسوی دهه 70 نیست اما خداییش توانش از این 1800 سی سی های پرشیا و 405 امروزی یه کم بهتره یه کم سرتره وقتی گازش میدی. دیگه از باقی جهات یعنی از هر نظر که فکرشو بکنی هر متر و معیاری راجع به خودرو که دارید از هر لحاظ بهتره از پرشیا و سمندی که سابق بر این من داشتم. فقط و فقط تنها مشکلش کمکهای عقبشه که نمیدونم چرا “مدیران خودرو ” این یک قلم رو کوتاه نمیاد برام سواله. به لحاظ کیفی در ام وی ام 550 کمکهای جلو متوسط و کمکهای عقب متوسط رو به پایین هستن؛ یعنی من الان در کیلومتر 60 هزار هستم باید برم عوضشون کنم. صاحب قبلی ماشین میگفت روی سی هزار کیلومتر رفته کمکها رو عوض کرده حالا راست و دروغش پای خودش. فقط همین وگرنه از هر جهت این خودرو شرف داره به تمام خودرو های 50 میلیون تومانی در ایران حتی برلیانس.
    به خدا ما دوتا رفیق بودیم 8 ماه پیش از پرشیا و 206 کوچ کردیم به چینی. رفیقم برلیانس h320 خرید و من هم همین ام وی ام 550 رو خریدم. اکنون پس از 8 ماه رفیقم اعتراف میکنه که ماشین من بهتره. گر چه من معتقدم برلیانس هم خوبه به خدا. حالا دیگه نظر دوستان کره ایی سوار در این خصوص چیه من نمیدونم من ایرانی سوار بودم کره ایی هم تا حالا به عنوان راننده سوار نشدم.
    خلاصه که دوستان عزیز خواهش میکنم راجع به هر ماشینی کنار خیابون توقف کنید و از صاحبش و راننده اش نظر خواهی کنید و بس این بهترین راهه. باقی راها مسمومه و باعث سردر گمی شما میشه. فقط از مصرف کننده ها تحقیق کنید. من کردم بردم. ایشالله همیشه برنده باشید.

    ام وی ام MVM550

    موافقم 1
    مخالفم 1
  9. محسن

    ۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    بلاخره ام وی ام ۵۵۰بخزیم یا نه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ali

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    مطمئنا من از مدیران خودرو هیچ ماشینی نمیخرم چون *** هستند. شرکتی که در مزایده های خودش *** میکنه چه جوری میخواد خدمات پس از فروش ارائه کنه.
    الان یکماهه که تو مزایده مدیران خودرو شرکت کردم و برنده نشدم اما مبلغی که برای ضمانت شرکت در مزایده به حساب مدیران خودرو واریز کردم را عودت نمی دهند. حتی جواب تلفنها رو هم نمیدهند حالا فردا ماشینی که ازشون خریدید خراب بشه کی جوابگو خواهد بود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علیرضا

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ام وی ام 550ماشین خوبیه یعنی از ماشینهای تولید داخل خیلی بهتره. استحکام بدنه وموتور خوبه تنها ایرادش که خیلی مهمه نقص فنی کمک های ماشین هست که در سرعت بالا با کوچکترین دست اندازی کنترل ماشین کاملاً از دست میره. حالت تعلیق در مدل قبلی 530خیلی عالی بود. خلاصه ایراد کمک با تقویت اون فکر کنم حل بشه واگر حل نشه نباید از صد بیشتر رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کریم

      ۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اصلاکمکها ربطی به سرعت نداره.ماشین منم کمکهاش مشکل داره و باهاش 180 میرم ولی مشکلی در تعادل نداره.فقط چاله و چوله و دست اندازهارو باید آرومتر رد کنید.
      ماشین خوبیه.با این قیمت بهترینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. Arash

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من هم از mvm 550 راضی هستم . ایراد ات آن : ۱-کمک ها ضعیف ۲- ارتفاع پایین نسبت به کف جاده در ضمن صدای کمی که حین حرکت از عقب میاد مربوط به برخورد اگزوز به بدنه است . اگزوز حالات نوسانی دارد . فکر می کنم این مشکلات را شرکت خیلی راحت بتونه حل کنه . البته دوستان قابلیت های خوب این ماشین را بار ها گفتن و من نیازی به تایید مجدد نمی بینم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. منصور

    ۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من سه ماهه 550 رو تحویل گرفتم خداییش سگش میارزه به ماشینای داخلی تنها ایرادش فقط کمکاشه بیشتر عقب اونم مدل تویوتایی بندازید حله ولی ای کاش خود مدیران خودرو این مشکل روحل میکرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (3 ديدگاه)

      1-کدوم شهر؟
      2-سلام میشه بگین کمک تویوتایی چند درواومد براتون؟
      3-دیگه اینکه کمک جلو چی ؟ عوض نکردین؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. مجید

    ۱۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من mvm550 یک ماه خریدم از همون روز اول روی سرعت گیر که یه سرعتت زیاد میشه صدا میده میخواستم بدونم اینا کلا کمکاشون همینجوری هستن یا خودرو من ایراد داره راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۱ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام
      بخشید شما توانستید گوشیتون رو به پخش ماشینتون وصل کنید؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حاج میثم

      ۲۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز منم 550اتومات دارم 360تومن دادم کمک ماکسیمایی مخصوص ام وی ام انداختم چندماهه ماشین عین کشتی شده از بس نرمه واقعا عالیه بخدا گذاشته بودم واسه فروش ولی وقتی درستش کردم دیگه دلم نمیاد بفروشم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ali

        ۱۱ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (3 ديدگاه)

        سلام ،شما ساکن کجایین ؟ برای تعویض کمک میخوام اقدام کنم آدرس جایی که رفتین کجاست؟ چقدر هزینه شد؟
        سپاس

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. علی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام من ۵۵۰ لاکپری خریدم اما هر کاری میکنم نمیتونم مبایل سونی z1 android را به پخش این ماشین از طریق کابل و نرم افزار Mobile mirror نصب کنم لطفا راهنماییم کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حاج میثم

    ۲۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این مصرف بنزینشو چیکار کنم داره ورشکستم میکنه ؟والا الان ماهی 400میدم اگه 1500بشه بنزین که میشه ماهی 600 دیگه آدم دلش نمیاد یه گاز درست حسابی بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عادل

      ۹ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (49 ديدگاه)

      به نظر من مصرفش مثل پژو و سمنده چون نمایشگر داره شما متوجه مصرف میشی خب عوضش بدنه سنگین و ایمن داره و سرعت و قدرت قابل قبولی داره منم ۵۵۰ اتومات دارم .
      مصرفش نسبت به حجم موتور و قدرت قابل قبوله
      نوش جونش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. احمد

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام
    دوستانی که کمک های 550 رو عوض کردن میشه بگن کمک کدام مدل بهتره وایا هرجلوبند سازی می تونه اونهارو عوض کنه .ممنون میشم اگه کسی جواب بده
    در ضمن مصرف ماشین من در شهر 13 و در جاده 7.5 می خواستم بدونم این مصرف منطقیه؟ صدا ی ماشین هم نسبت به اوایل زیاد شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهتاب

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    دوستان من بین خرید mvm 550 و لیفان x60 مردد هستم.کسی میتونه راهنمایی کنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نادر

      ۱۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (47 ديدگاه)

      خرید ۵۵۰ منطقی تره
      ماشین نرم تری نسبت به لیفان ایکس ۶۰ است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. ali

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    مصرف بنزین 550
    1-مصرف درجا تا 14لیتر هم میرسه مثل پارکینگ، چراغ قرمز طولانی
    2-مصرف در یک مسیر معمولی مثل بزرگراه با ترافیک سبک سرعت 60و دور موتور 2000حدود 8تا 7/5
    3-مصرف مسیر آزاد با سرعت یکنواخت 80تا صد دور موتور 2000حدود 7لیتر میانگین
    اینها را امتحان کردم
    درنهایت با احتساب ترافیک و چراغ قرمز و … حدود یازده لیتر در شهر می سوزونه اونم با موتور 2000اتومات
    تو ایام تعطیلی مدارس ( ترافیک کمتر) با سرعت معمولی 60تا 80مصرف به 9/5 هم می رسه
    اینها را همش را امتحان کردم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  20. میلاد

    ۲۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    دوستان بنده mvm 550 دارم زمانی که بردم برای تنظیم موتور به موردی عجیبی خوردم
    یکی از شمع ها باز نشد ممنون میشم راهنمایی کنین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Nader

    ۲۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام آقا این ۵۵۰تازه وارد بازارایران شده بعد ۸-۹ سال کارکرد باید باپژو و دیگر ماشینها مقایسه بشه دوم اینکه پلاستیکها ی کارشده وکمکها بسیار بی کیفیته وقتی کیفیت این قطعات ظاهری اینجوریه ببینید قطعات موتوری واصلی که مورد دید نیست چطوره اونم باقیمت ۶۵میلیونی وبازاردست دوم بسیارضعیف رنگ رخسارخبر میدهد ازسر درون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. حسن

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    از نمایندگی نیکزاد تو قاعمشهر فقط خرید نکنید و واسه گارانتی پیششون نرید.لفت میدن و اذیت میکنن و شیرینی میگیرن ازت.من هم ایکس ٣٣ داشتم هم ۵۵٠ و خدا شاهده انقدر اذیتم کردن دیگه ساری میرم.نمیگم کجا که تبلیغات نشه ولی همه فیشایی که ازم باج گرفتن زیر سیبیلی رو هم دارم ولی به دلایلی نمتونم برم شکایت کنم چون نه وقتشو دارم.هم اینکه یه جورایی دوست خانوادگی هم هستن مثلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. حسن

    ۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ماشین خوبیه و کمکهاش با ماکسیمایی عوض شه عالیه ولی قاعمشهر پیش نیکزاد ترید تورو ق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. صادق

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من دوماهه که دنده اتومات مدل 94 خریدم.موقع خرید نشانگر مصرفش روعدد 11 بود ولی الان رفته روی 14.5وهمینطور هم داره بالاتر میره.بنظرشما چکاربایدبکنم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جانسینا

      ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شمعاتو عوض کن رفیق
      استپر موتورتو با اسپری شستشو بده
      بنزیننننن سوپر بزن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. صادق

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام من دوماهه ام وی ام 550 اتومات مدل 94 خریدم از روز اول مصرفش صدی 15 بود دیشب درحال حرکت وقتی مقدار کمی گاز میدادم سوپاپ ها صدا میداد و قدرت موتور هم کم شده بود تااینکه جایی توقف کردم وماشین رو خاموش کردم ولی وقتی خواستم ماشین رو روشن کنم دیدم اصلا استارت نمیخوره بعدازحدود ده دقیقه ماشین استارت خورد اما چراغ EPC دائما روشن موند و قدرت موتور هم بطرز خیلی محسوسی کم شد.اگر کسی چنین تجربه ای داره لطفا راهنمایی کنه که مشکل ازکجاست و برای رفع عیب چکارباید بکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. رضا مشهد

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از روغن خوب استفاده کنید .کمکهایشو وفنرهاشو عقب تویوتایی کمری بندازین جلو ماکسیما خیلی مشتی میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. بهروز

    ۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    باسلام ادب احترام من خودم الان توفکر خرید ام وی ام 550 یا530 هستم اونهایی که 530 سوار بودن حدود 5نفری میشد ازشون پرسیدم واقعا رازی بودند حتی من جایی رفتم پدر 530 داشت پسرش سانتافه پدره میگفت من ازاین خودرو رضایت کامل دارم واقعا من خودم موندم 550بگیرم اقساطی میدهند اما پیش پولم کمه اگه بتونم 20تومنش بکنم مابقی میشه 36ماه بدم واقعا دوستانی که قراره ام وی ام خریداری بکنن ازدوستانی که سوارش هستندسوال کنید دیگه طرف بعد 5الی 6ماه نمیخاد دروغی بهتون بگه وفقط تنها ایرادش افت قیمتش هست وهرکسی خریدارش نیست ممنونم دوستان بزرگوارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. احمد

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من ام وی ام 550 دو ساله دارم ،دو روزه که وقتی ماشین رو روشن میکنم و میخوام دسته دنده رو از حالت پارک در حالت حرکت قرار بدم،گیر مکنه و سفته کسی نمیدونه چرا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. میاموتو

    ۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام به علمای ام وی ام.میخوام برای اولین بار بر خلاف دوروبری ها ام وی ام 550بگیرم نمیخوام دستم بندازن.در ضمن دوستان من ماشین ایرانی سوارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. مهدی جافری

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان ام وی ام ۵۵۰ چرا امپر اب نداره وقتی صبح ماشین روشن میکنی اصلا نمیدونی دمای اب چقد هست خیلی متاسفم برای مدیران خودرو که نقایص این ماشین را رفع نکرده لطفا اگر کسی میدونه کجا امپر اب براش نصب میکنن اعلام که به خطم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا