خودروهای چینی

انتشار تصاویری از کراس‌اوور جدید جیلی VX11

به گفتهٔ یکی از مقامات رسمی جیلی، جدیدترین کراس‌اوور این شرکت که فعلاً با کد داخلی VX11 شناخته می‌شود، در سال ۲۰۲۰ به بازار چین عرضه خواهد شد. حال نیز تصاویری از این ماشین منتشر شده است که نمای کاملی از طراحی بیرونی آن‌را نشان می‌دهد. VX11 از همان ویژگی‌های طراحی محصولات جیلی برخوردار است اما جزئیات آن اصلاح شده تا خودرویی توانمند و سرسخت به نظر برسد. در این کراس‌اوور میان سایز از چراغ‌های جلوی چندضلعی استفاده شده که با برشی توخالی در زیر جلوپنجره به هم متصل شده‌اند.

VX11 در نمای جانبی با بدنه‌ای بلند و خطوط عضلانی ابرو مانند روی گلگیرها، خودروی مستحکمی به نظر می‌رسد. کراس‌اوور جدید جیلی از عقب اما در کل نسبتاً ساده به نظر می‌رسد. در اینجا چراغ‌های عقب که انتظار می‌رود تمام LED باشند، با نواری کرومی به هم متصل شده‌اند که خودرو را عریض‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد. درمجموع شکل کلی VX11 بیشتر از کراس‌اوورهای قبلی جیلی به یک شاسی‌بلند واقعی شباهت دارد.

طول، عرض و ارتفاع این ماشین به ترتیب برابر با ۴,۸۳۰ میلی‌متر، ۱,۹۰۰ میلی‌متر و ۱,۷۸۰ میلی‌متر بوده و فاصلهٔ محوری آن‌هم برابر با ۲,۸۱۵ میلی‌متر است. در بخش تجهیزات و امکانات، جیلی برای کراس‌اوور جدید خود مواردی مثل چراغ‌های جلوی ماتریکس، رادار، سانروف پانورامیک و… را در نظر گرفته است. طبق اطلاعاتی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، جیلی VX11 با دو پیشرانهٔ مختلف ۱.۵ لیتری توربو و ۱.۸ لیتری توربو به بازار عرضه خواهد شد که به ترتیب ۱۷۷ اسب بخار و ۱۸۴ اسب بخار قدرت دارند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. مرتضی

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (78 ديدگاه)

    چه اصراری دارن روی موتورهای کوچک و توربو ، هم فشار موتور زیاد میشه که میزان تعمیرش میره بالا( درسته شرکت های پیشرفته ای شدن ولی هنوز کیفیت فنی پایینی دارند و حتی میزان خرابی های 3 ماهه اولشون با ماشین های دهه هشتاد ایرانخودرو یعنی 2.5 مشکل برابری میکنه) هم نمیشه ازش قدرت خوبی گرفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. parvaz

      ۱۱ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (394 ديدگاه)

      یکی موتورهاشون یکی این رینگ های کوچیکشون، خدایی از طراحیش نمیشه ایراد گرفت فقط سایز اون رینگ ها گند میزنه به کل ماشین!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. پارسا

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (139 ديدگاه)

    چه اصراریه چرخاشون انقدر کوچیک باشه نسبت به بدنه؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مسعود

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (56 ديدگاه)

    واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (734 ديدگاه)

    قوانین چین در مورد حجم موتور متفاوت وگرنه اونا هم میتونن مثل آمریکا یی ها موتور حجیم بسازن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Amir

    ۱۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اونا بیشتر سعی دارم مصرف سوخت ماشیناشینو بیارن پایین به خاطر همینه که حجم موتورشون پایین ولی این جور ماشینا با توجه به وزنی که دارن کم میارن به خاطر همینینه که سیستم تورو شارژر روی موتور هاشون داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا