رنو

به‌روزرسانی داچیا ساندرو و لوگان MCV

داچیا یک سری به‌روزرسانی را برای محصولات ساندرو و لوگان MCV در اروپا که بزرگ‌ترین بازار خودروهای فرمان راست است تدارک دیده است.


قابل‌توجه‌ترین بهبود این خودرو اضافه شدن پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری بنزینی به تریم Laureate در هر دو خودرو است. این پیشرانه همان قدرت ۷۴ اسب بخاری نسخه ۱.۲ لیتری را داشته اما گفته شده که مصرف سوخت آن ۱۰ درصد کمتر است.


زمانی که ساندرو به پیشرانه یاد شده SCe 75 مجهز باشد مصرف سوخت ۵.۲ لیتر در هر صد کیلومتر را بر جای می‌گذارد و در هر کیلومتر نیز ۱۱۷ گرم دی‌اکسید کربن تولید می‌کند. این مصرف سوخت برای لوگان MCV برابر با ۵.۴ لیتر بوده و آلایندگی آن ۱۲۰ گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر است. شتاب صفر تا صد ساندرو و لوگان MCV به ترتیب برابر با ۱۴.۲ و ۱۴.۷ ثانیه بوده و سقف سرعت هر دو خودرو ۱۵۸ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.


داچیا همچنین پکیج تنظیم ارتفاع را در تریم Ambiance بصورت استاندارد عرضه کرده که شامل تنظیم ارتفاع صندلی راننده، غربیلک فرمان و کمربندهای ایمنی است. این تجهیزات قبلاً به‌صورت آپشن ارائه می‌شدند!


بهای ساندرو Laureate SCe 75 از ۸۵۹۵ پوند آغاز می‌شود درحالی‌که لوگان MCV Laureate SCe 75 بهای آغازین ۹۸۹۵ پوندی دارد. هر دو خودرو را می‌توان همین حالا سفارش داد اما اولین نسخه‌ها اواخر سال جاری به دست مشتریان خواهند رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ali a

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    ساندرو فقط ساندروی خودمون ماله سال 2008 …پیرمرد مهربون.. ایران بهشت ماشین های از رده خارج… وقتی اینجا زانتیا و ماکسیما اسقاطی رو هنوز ماشین خوب و بروزی میدونن دیگه چه توقعی میشه داشت..!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3503 ديدگاه)

      ماکسیما a33 همین الانشم خیلی از ماشین های به روز رو شرمنده میکنه چه در بحث شتاب و سرعت و کیفیت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سارا

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (217 ديدگاه)

      سایت خود داچیا قیمت ها رو 5995 یورو و 7295 یورو اعلام کرده … همچنین قابلیت پرداخت نیمی از مبلغ خودرو امسال و پرداخت مابغی مبلغ سال آینده هم در دسترس هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (224 ديدگاه)

    نقصی که ساندرو نسل قبل داشت چهره قدیمی این ماشین بود که توی نسل جدید این ایراد برطرف شده و خودرو از نمای جلو و عقب طراحی به روزتری داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ACR VIPER

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    انشالله نگین خودرو اینقدر رشد کنه که برای تولید محصولاتش نیازی به فرغون ساز و تابوت ساز ایران نیاز نداشته باشه وشاهد تولید محصولات به روز رنو در ایران باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا