سوبارو

توقف تولید سوبارو در ژاپن به خاطر سیستم فرمان معیوب

سوبارو اعلام کرد تولید خود در تأسیسات یاجیما را متوقف خواهد کرد. این کارخانه که تنها تأسیسات ساخت این خودروساز در ژاپن است پس از کشف نقصی احتمالی در فرمان هیدرولیک برخی خودروها توقف تولید خواهد داشت.


تولید سوبارو در یکی از دو کارخانه‌ی جهانی سوبارو از شانزدهم ژانویه متوقف شده و این نقص احتمالی خودروهای ایمپرزا، فارستر و XV (کراس ترک) را تحت تأثیر قرار داده است.


البته تولید تمامی محصولات دیگر هم (لگاسی، اوت بک، روور، WRX، BRZ، تویوتا ۸۶) نیز متوقف شده زیرا همه‌ی این خودروها در یک خط مونتاژ تولید شده‌اند.


تحقیق‌های سوبارو درباره‌ی این قطعه‌ی معیوب هنوز ادامه داشته و گفته می‌شود بازه‌ی تولید این خودروها بین دسامبر ۲۰۱۸ تا ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹ می‌باشد.

سوبارو فارستر 2019
این خودروساز ژاپنی اعلام کرده زمانی که این عیب رخ دهد، چراغ مربوط به سیستم فرمان در پشت آمپرها روشن خواهد شد و هیدرولیک فرمان از کار خواهد افتاد و فرمان سنگین‌تر خواهد شد. سوبارو به مشتریان توصیه می‌کند با مشاهده این وضعیت سریعاً خودرو را متوقف کرده و با نمایندگی مربوطه تماس حاصل فرمایند.


هنوز مشخص نیست که تولید کارخانه‌ی یاجیما از چه زمانی شروع خواهد شد. سوبارو می‌گوید برای تشخیص دلیل این عیب همچنان به تحقیقات خود ادامه می‌دهد اما تا آن زمان شاهد توقف تولید و صادرات سوبارو خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (11 ديدگاه)

    درود به شرفشون.واقعا زندگی میکنن و برای دنیا مفید هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    خیلی شرکت خوبیه . همیشه تو ایمنی جزء بهتریناس.
    ایشالاه که هر چه زودتر مشکلش حل شه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا