شورلتفورد

پادکست جنگ‌های تجاری فورد و شورولت

این دو رقیب همیشگی…

مارول یا دی سی؟ نینتندو یا سونی؟ نایک یا آدیداس؟ لبرون جیمز یا کوین دورانت؟ آمریکا پر از دوقطبی‌ها و رقابت‌های جذاب است و بخش اعظم آن‌ها رقابت‌های تجاری هستند که اهمیت فوق‌العاده‌ای هم دارند.


از میان تمامی رقبای تجاری بازار آمریکا دو غول خودروسازی وجود دارند که تاریخچه‌ی آن‌ها به زمان‌های دور بازمی‌گردد. ما درباره رقابت فشرده بین فورد و شورولت صحبت می‌کنیم.

Ford-F-350-Super-Duty-or-Chevrolet-Silverado-3500HD
می‌توانیم این جنگ تجاری را در فرمت یک پادکست رادیویی بشنویم. این گفت‌وگوی رادیوی آنلاین جنگ‌های تجاری نامیده می‌شود و همان‌گونه که نامش نشان می‌دهد پادکستی است که روی رقبایی تجاری همچون فورد و شورولت تمرکز کرده است. جدیدترین اپیزود این نمایش درباره تاریخچه دو شرکت خواهد بود. این یک نمایش با ۴ اپیزود است که درباره رقابت دو کمپانی بحث خواهد کرد و به ریشه‌های دو خودروساز که به دهه ۲۰ میلادی بازمی‌گردد اشاره خواهد داشت. منظورمان زمانی است که ویلیام نادسن می‌خواست درست به اندازه فورد فروش داشته باشد. این ایده جرقه‌ی رقابت بین دو کمپانی را زد و کل تاریخچه‌ی دو شرکت دست مایه‌ی ساخت این پادکست است.


در آغاز باید گفت رقابت فورد و شورولت همیشه درباره فروش نبوده است. مقر اصلی این دو شرکت حدود ۱۱۰ کیلومتر با یکدیگر فاصله دارد و همه می‌توانند صدای رجزخوانی فورد و شورولت برای یکدیگر را از این فاصله نزدیک بشنوند. فورد و شورولت در زمینه‌های بسیار زیادی همچون طراحی، پیشرانه و کمپین‌های بازاریابی با یکدیگر جنگ داشته و همین امر باعث شده دیترویت در نقشه به عنوان پایتخت جهان صنعتی شناخته شود.


با همه‌ی این تفاسیر، آیا شنیدن این پادکست جذاب نخواهد بود؟! قطعاً که پاسخ مثبت است بنابراین شما می‌توانید اولین اپیزود جنگ‌های تجاری فورد و شورولت را سوم جولای از طریق کانال پادکست آی تیونز motor1 بشنوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. HAMID.HEMI

    ۱۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    دیترویت پایتخت جهان صنعت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین دهمرد

      ۱۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (2433 ديدگاه)

      پایتخت صنعت خودروسازی آمریکا.وگرنه همه میدونن پایتخت صنعت جهان
      (اکثر صنایع جهان)کالیفرنیاست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ایمان

    ۱۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    با احترام به شورولت باید بگم عشق است فورد ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Elmiraj

    ۱۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3114 ديدگاه)

    همین رقابت هاست که آمریکا رو از هر نظر بی رقیب ساخته …….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. اسماعیل

    ۱ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این رقابت رو حتی به صورت نماد تو فیلم و سریال میبینیم مثل سریال wire که دوتا ماشین تو یه سکانس تعقیب گریز از روبه روی هم رد میشن .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا