فراری

جدایی اسپانسر بزرگ از فراری، تراژدی نابهنگام!

قدیمی‌ترین و نمادین‌ترین تیم فرمول ۱ یکی از بزرگ‌ترین اسپانسرهای خود را از دست داد. Banco Santander اعلام کرد همکاری ۸ ساله این بانک با تیم اسکودریا فراری به پایان رسیده است.


این بانک بزرگ اسپانیایی اسپانسر سه‌ساله لیگ قهرمانان یوفا خواهد بود.


مدیر ارشد این بانک می‌گوید:

ما، فراری و فرمول ۱ همکاری بسیار خوبی را داشته و نقش مهمی را در ۱۰ سال گذشته در مسابقات ایفا کرده‌ایم. البته ما به حمایت خود از ورزش ادامه خواهیم داد زیرا این روشی ارزشمند برای افزایش ارتباطات ماست.


حمایت ادامه‌دار Banco Santander می‌تواند شامل اسپانسری رده پایین‌تر تیمی دیگر یا مسابقات انفرادی باشد. این کار از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ در گرندپری بریتانیا و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ در گرندپری اسپانیا رخ داده است.


این موسسه مالی در سال ۲۰۰۷ وارد فرمول ۱ شد و این کار با حضور فرناندو آلونسو در تیم مک لارن همزمان بود. آلونسو در سال ۲۰۱۰ به تیم فراری پیوست اما Banco Santander به حمایت همزمان از هر دو تیم به مدت چندین سال ادامه داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1886 ديدگاه)

    عنوان پستتون اصلا جالب نیست . سانتاندر چه زمانی باید با فراری قطع همکاری میکرد تا تراژدی محسوب نشه؟؟ قرار نیست که تا ابد اسپانسر فراری باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. enzo

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (321 ديدگاه)

    سانتاندر دومین اسپانسر مهم فراری بود که اون زمان نقش مهمی تو اومدن آلونسو به فراری داشت
    بزرگترین اسپانسر فراری همیشه Marlboro (فیلیپ موریس) بوده منتها به شکل غیر مستقیم حضور داره چون چندین ساله به شرکت های دخانیات دیگه اجازه نمیدن آرم برندشون مستقیم روی ماشینا حک بشه ولی باز با این حال سالی حدودا صد میلیون رقم قرارداد فراری و ماربرو هستش . هنوزم طرح لباس راننده ها و livery ماشین فراری شبیه محصولات ماربرو طراحی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایمان

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    جدایی سانتاندر از فراری یک تراژدی نیست بلکه جدایی فراری از فرمول یک فاجعه ای بزرگ برای این ورزش پر طرفدار و پر هیجان هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. moein

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (894 ديدگاه)

    کرد که کرد
    فراری اونقدر بزرگ هست که این بانک یا هر بانک دیگه ای باید جزو افتخاراتشون باشه اسپانسر فراری هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. amoo mosi

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همون Marlboro قدیم بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا