فراری

لحظه‌شماری برای معرفی سوپرکار هیبریدی فراری

فراری اخیراً نتایج مالی سه‌ماهه‌ی اول سال جاری را منتشر کرده و اگرچه جلسه‌ی برگزار شده برای این موضوع عموماً روی مواردی همچون درآمدها، بدهی‌ها و سود خالص تمرکز داشته اما لوئیس کامیلری مدیر اجرایی این خودروساز برخی جزئیات از محصول جدید فراری را در اختیار اصحاب رسانه قرار داده است. این خودروی هیبریدی تا چند هفته‌ی دیگر در مارانللو معرفی خواهد شد. این خودرو بنا به گفته‌ی کامیلری گل سرسبد سوپرکارهای پرفورمنس هیبریدی خواهد بود و زیبایی واقعی‌ای خواهد داشت.


کامیلری در پاسخ به سؤال خبرنگاران اعلام داشته این خودروی جدید در جایگاهی بالاتر از ۸۱۲ سوپرفست قرار خواهد گرفت و جایگزین ۴۸۸ نخواهد بود. این مدیر ارشد همچنین اعلام کرده سوپرکار هیبریدی فراری از تکنولوژی اینترفیس انسان-ماشین جدیدی سود خواهد برد اما اشاره‌ای به تفاوت‌های آن با سیستم‌های کنونی نشده است.


موضوع عجیب اینکه نسخه‌های پیش‌تولیدی و مخصوص تست این خودرو از بدنه‌ای مشابه با ۴۸۸ استفاده کرده‌اند. یکی از احتمالات این است که فراری حداکثر رازداری را در پیش گرفته است. البته قرار گرفتن این خودرو در جایگاهی بالاتر از ۸۱۲ سوپرفست باعث می‌شود با خودرویی گران‌تر و یا قوی‌تر روبرو باشیم اما ضرورتاً این به معنی تولید گرندتوری جدید نیست. گفته می‌شود قدرت ترکیبی قوای محرکه‌ی این خودرو فراتر از خروجی ۷۱۱ اسبی ۴۸۸ پیستا خواهد بود.


کامیلری همچنین جزئیاتی جالب از آینده‌ی مزراتی ارائه کرده و گفته که این برند ایتالیایی همکاری پیشرانه‌ای خود با فراری را تجدید نخواهد کرد. او تخمین می‌زند آخرین محصول مزراتی با پیشرانه‌ی فراری در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ عرضه شود. مزراتی برنامه‌ای برای عرضه‌ی محصولات الکتریکی در آینده‌ای نزدیک ندارد بنابراین قوای محرکه‌ی آتی این شرکت احتمالاً محصول فیات-کرایسلر خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Amirferrai

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (352 ديدگاه)

    یعنی عشق هست فراری،با یه هیولا در حد لافراری طرفیم ولی با قیمت یه سوپرکار،فراری قراره با این ماشین کولاک کنه،هر چند محصول جدید مک‌لارن هم به اسم gt قراره کمتر از یک هفته دیگه ازش رونمایی بشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. s.h

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (712 ديدگاه)

    لافراری یه چیز دیگه هست
    ولی باید دید فراری درست ادعا کرده و همونطور که میدونیم تا حالا بلوف نزده وقتی میگه گل سر سبد هیبریدی ها یعنیاحتمال خیلی زیاد درست از اب در میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ferrari

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    ما هم منتظریم.و بییار هیجان‌زده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. peiman56

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (137 ديدگاه)

    فراری،فراریه.هر چی بسازه بی رغیبه.فقط متاسفم که مزراتی دیگه قرار نیست از پیشرانه فراری استفاده کنه.خیلی حیف.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا