فورد

اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید فورد فوکوس سدان

تولید فورد فوکوس در ایالات‌متحده به مدت یک سال متوقف خواهد شد اما به نظر می‌رسد این برند آمریکایی در حال انتقال تولید این خودرو از میشیگان به چین در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. زمانی که تولید فورد در آمریکا از سر گرفته شود این سدان جدید فوکوس که به تازگی شکار عکاسان شده می‌تواند ایفاگر نقش بزرگی در تلاش‌های فورد برای تقویت جذابیت‌های محصول کامپکت برند باشد.


فورد از پوشش‌های استتاری زیادی در خودرو استفاده کرده است. با نگاهی به ستون B به نظر می‌رسد که شبیه همان نمونه‌های تست هاچبک قبلی باشد. در این خودرو می‌توان دماغه طویل و چراغ‌های جلوی نازک را دید؛ اما خط سقف خودرو کاملاً جذاب به نظر می‌رسد. یک پانل پلاستیکی در بخش صندوق‌عقب پنهان کننده فرم دقیق خودرو بوده اما به نظر می‌رسد دم خودرو صاف‌تر و نرم‌تر باشد.


همچنین در تصاویر نمی‌توان کابین را مشاهده نمود. البته تصاویر جاسوسی قبلی نمونه تست هاچبک نشان دهنده صفحه‌نمایش بزرگ در بالای کنسول مرکزی بوده‌اند.


نسل بعدی فوکوس ظاهراً از پلتفرم جدیدی استفاده خواهد کرد تا بدین ترتیب فاصله بین محورهای آن افزایش یابد. در تصاویری که تهیه شده شاهد کابین جاداری هستیم و اورهنگ عقب طویل به خودرو اجازه می‌دهد تا فضای صندوق‌عقب برجسته‌ای داشته باشد.


هنوز مشخص نشده قوای محرکه فوکوس جدید چگونه خواهد بود. استفاده روزافزون فورد از واحدهای توربو نشان می‌دهد که شاید این خودرو تنها در برخی بازارها با پیشرانه‌های غیر توربو عرضه شود.


اگرچه نسل بعدی فوکوس مخصوص بازار آمریکا در چین ساخته خواهد شد اما نمونه های اروپایی همچنان از آلمان خارج خواهند شد. این خودرو ظاهرا در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد اما احتمالاً نمونه‌های ابتدایی آن در اروپا تحویل مشتریان خواهند شد.


فورد در ماه ژوئن تعداد ۸۲۷۲۱ دستگاه از فوکوس را در آمریکا به فروش رسانده که نسبت به ۶ ماه ابتدایی سال ۲۰۱۶ (فروش ۱۰۳۱۴۴ دستگاهی) افت ۱۹.۸ درصدی را نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا