فورد

تصاویر جاسوسی پیکاپ فورد رنجر 2019

طرفداران فورد رنجر برای بازگشت دوباره‌ی این پیکاپ تراک به بازار آمریکا لحظه‌شماری می‌کنند؛ اما به نظر می‌رسد این انتظار به بخش‌های پایانی خود نزدیک شده زیرا جدیدترین تصاویر جاسوسی از این خودرو در جاده‌های مرتفع کلرادو ثبت شده‌اند.


این خودرو پوشش‌های استتاری فراوانی داشته و تشخیص شاخصه‌های طراحی نهایی آن کاری سخت است. اخبار منتشر شده نشان می‌دهند برخلاف رنجر کنونی در اروپا، مدل مخصوص آمریکا طراحی باب میل خریداران آمریکایی خواهد داشت. انتظار می‌رود شاخصه‌های طراحی رنجر جدید مشابه F-150 کنونی باشد و هر دو مدل کرو کب و سوپر کب در دسترس خریداران خواهند بود.


ظاهراً زیر کاپوت خودرو پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر اکوبوست قرار خواهد گرفت و حتی شاید مدلی دیزلی نیز عرضه شود. پیشرانه‌ی ۶ سیلندر اکوبوست بای توربو احتمالاً فول ترین مدل رنجر خواهد بود و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیکی که به همراه جنرال موتورز توسعه یافته به‌صورت استاندارد در خودرو ارائه خواهد شد. طبیعتاً گزینه‌های تک و دو دیفرانسیل نیز از دیگر انتخاب‌های خریداران خواهند بود.


رنجر جدید بر پایه‌ی نسخه‌ی اصلاح شده‌ی پلتفرم T6 کنونی که در رنجر اروپایی بکار رفته ساخته خواهد شد. این پلتفرم در برانکوی جدید نیز مورد استفاده خواهد گرفت. رنجر و برانکوی جدید در تأسیسات تولید میشیگان فورد تولید خواهند شد اما باید گفت بخش اعظم کارهای مهندسی و توسعه‌ی آن‌ها در مرکز مهندسی آسیا-اقیانوسیه ی فورد در ویکتوریای استرالیا صورت خواهد گرفت.


شایان ذکر است رنجر جدید حداقل تا سال ۲۰۱۸ در آمریکا معرفی نخواهد شد. انتظار می‌رود این خودرو به عنوان مدل ۲۰۱۹ وارد بازار شود. به احتمال زیاد رنجر جدید را در نمایشگاه خودروی دیترویت سال آینده خواهیم دید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. SRT VIPER

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    اونوخت دیگه کلرادو رقیب پیدا میکنه
    و دوج هم که هیچ پیکاپی تو این سگمنت نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا