فورد

شکار فورد اسکیپ 2020 در زمستانی سرد!

فورد آمریکا خبر از تولید شاسی بلندهای کوچک با قوای محرکه الکتریکی شده داده است. عکاسان صنعتی هم به تازگی تصاویری از تست فورد اسکیپ ۲۰۲۰ در خیابان ثبت کرده‌اند. سقف، خط شانه و ستون‌های جانبی این خودرو کاملاً مشهود هستند و البته می‌توان کناره‌ها و نمای عقب را نیز تا حدی تشخیص داد. در نمای جلو چراغ‌ها و جلوپنجره استتار کمتری داشته و خب تمامی این نشانه‌ها خبر از معرفی قریب‌الوقوع اسکیپ ۲۰۲۰ می‌دهند.


البته این خودروی در حال تست مورد متفاوتی هم دارد. اگرچه در بدنه نشانه‌ای ویژه به چشم نمی‌خورد اما در واقع این اسکیپ از نوع هیبریدی است. عکاسان تیز دنیای خودرو چند تصویر هم از کابین گرفته‌اند که نشان دهنده‌ی پشت آمپر کیلوواتی آن است. ما انتظار داریم مدل‌های هیبریدی اسکیپ در چند سال آینده تولید شوند اما خب برای اولین می‌توان تأیید کرد که چنین خودرویی در واقع تولید خواهد شد. جزئیات قوای محرکه هیبریدی این شاسی‌بلند فعلاً منتشر نشده اما باور بر این است اسکیپ ۲۰۲۰ در نسخه‌های هیبریدی استاندارد و پلاگین هیبریدی معرفی خواهد شد.

نسل جدید اسکیپ که در برخی بازارها با نام کوگا هم شناخته می‌شود در نسخه هیبریدی از پیشرانه‌های بنزینی از جمله سه سیلندر توربو و ۲ لیتری اکوبوست سود خواهد برد. پیشرانه‌ی سه سیلندر یاد شده می‌تواند در اروپا قدرت ۱۸۰ اسبی داشته باشد درحالی‌که پیشرانه ۲ لیتری در نسل فعلی اسکیپ خروجی ۲۴۵ اسب بخاری دارد. انتظار می‌رود یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به این دو پیشرانه متصل شود.


کابین و بدنه‌ی نسل جدید فورد اسکیپ نشان می‌دهد که قرابت‌های طراحی زیادی بین این خودرو و فوکوس اکتیو واگن وجود دارد. نسل جدید اسکیپ احتمالاً اواخر امسال و به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Mohammad

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    اندازه اروپایی پسند شکل اروپایی پسند
    انجین کوچیک یا برقی
    کابین فوکوس ( اروپایی پسند )

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا