فورد

لو رفتن تصویر احتمالی نسل آینده فورد رنجر

دو تصویر احتمالی از نسل آینده‌ی فورد رنجر در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر رندرهای طراحی نیستند بلکه نشان دهنده‌ی پیکاپی واقعی می‌باشند. پس از نگاهی دقیق به تصاویر نمی‌توان مطمئن بود که آیا این خودرو واقعاً نسخه‌ای تولیدی است یا اینکه یک کانسپت محسوب می‌شود. ظاهر خودرو خیلی درخشان بوده و شیشه‌های کاملاً تیره نیز عجیب به نظر می‌رسند. لوگوهای پوشانده نیز عجیب هستند. شاید هم این تصاویر یک مدل گلی با کمی جادوی فتوشاپ باشند که نهایتاً خودروی حاضر در تصویر را ایجاد نموده‌اند.


در نمای جلو شباهت زیادی به نسل فعلی F-150 احساس می‌شود. ظاهراً رنجر جدید از چراغ‌های کروشه مانند برادر بزرگ‌تر خود سود برده و دو میله‌ی کرومی نیز در مرکز جلوپنجره نصب شده است. مه شکن‌های چندضلعی هم طراحی مشابه پیکاپ های فورد را داراست.

البته این شباهت‌ها در عقب به‌صورت فوری مشخص نمی‌شوند. البته می‌توان تمایل سپر عقب به بخش مرکزی را قابل‌مقایسه دانست؛ اما خب چراغ‌های عقب و درب پشتی اشتراک زیادی با F-150 ندارند.


فورد و فولکس‌واگن در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۹ خود همکاری برای تولید نسل بعدی رنجر و آماروک را اعلام کردند. این دو خودروساز گفته‌اند پیکاپ های یاد شده مخصوص بازارهای اروپایی و آفریقایی خواهند بود. سخنگویان این دو شرکت در کنفرانس خبری برگزار شده تولید مدل‌های بازار آمریکای شمالی را رد نکرده‌اند اما گفته‌اند چنین تصمیمی نیازمند بحث و گفت‌وگوی بیشتر است.

فورد می‌گوید نسل بعدی رنجر و آماروک خودروهایی مشابه با لوگوهای یکسان نخواهند بود. رئیس فورد گفته بود این دو خودرو کاملاً متفاوت خواهند بود و دینامیک رانندگی متمایزی خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (379 ديدگاه)

    به به
    رنجر جدید
    ببینم میتونه مثل برادر بزرگش سری اف به اوج فروش دست پیدا کنه
    این روزا که سری اف با فروش 1 میلیونی خودش در سراسر دنیا پادشاهی میکنه و هیچ محصولی به گرد پاش هم نمیرسه و سال 2018 لقب دومین ماشین پرفروش دنیا رو بدست گرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ahmadreza

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (228 ديدگاه)

    سلام جناب احمدزاده ببخشید نسل بعدی پیکاپ فورد سری f چه تاریخی رونمایی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. یانکی

      ۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      مگه احمد زاده باید دستور معرفی نسل جدید رو بده.احتمالا سال بعد با مدل 2021 وارد بشه.الان تاز فیس لیفت شده.این عکس هم چاشنی شدست آینه هم نداره.ولی قطعن رخ خوفی داره.من همیشه میگفتم آمریکاییها باید از فیس پیکاپ هاشون برا suv هاشون استفاده کنن.الان داره همین میشه به تازگی جمس آکادیا فیس لیفت کرده با نمای سیرا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. OMID

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    چرته فکر نمیکنم واقعی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. REDEYE

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (20 ديدگاه)

    عالی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا