فورد

معرفی کانسپت الهام گرفته از فورد موستانگ در سال جاری

همه می‌دانیم که فورد در حال کار روی یک خودروی الکتریکی است که طراحی آن از موستانگ اسطوره‌ای الهام گرفته ولی حالا اتوکار گزارش داده خودروی موردبحث پیش از پایان سال جاری به فرم یک کانسپت معرفی خواهد شد.


اگرچه یکی از مدیران فورد اعلام کرده این خودروساز به گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی محصولات آتی شرکت پاسخی نمی‌دهد اما انتظار می‌رود کانسپت جدید فورد پیش‌نمایش محصول الکتریکی و تولیدی این برند باشد. این خودرو از نظر طراحی کاملاً وام‌دار موستانگ خواهد بود اما نام متفاوتی خواهد داشت.


ظاهراً کراس اوور الکتریکی فورد از دو نوع مجموعه باتری استفاده خواهد کرد و مدل دارای باتری بزرگ‌تر برد فراتر از ۵۹۵ کیلومتری خواهد داشت. پرفورمنس این خودرو نیز با ظاهر برگرفته از خودرویی اسپورت هماهنگی خواهد داشت.


اگرچه به نظر می‌رسد کانسپت جدید فورد تا پیش از پایان سال جاری معرفی می‌شود اما نمی‌دانیم که محصول تولیدی نهایی در سال آینده وارد بازار خواهد شد یا خیر. با توجه به تمرکز ظاهر اسپورت و ابعاد بزرگ، گفته می‌شود خودروی الکتریکی فورد قیمتی بالاتر از شورولت بولت یا نیسان لیف که بهای آغازین به ترتیب ۳۶۶۲۰ و ۲۹۹۹۰ دلاری دارند خواهد داشت.


در آینده خبرهای بیشتری از این خودرو به گوش خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. VIPER

    ۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2590 ديدگاه)

    این رندر آخریه هدلایتش
    شبیه محصولات بیوک شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mad.z.Max

    ۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    مقاله اصلا اطلاعات دقیقی نداشت! همش حدس و گمان بود، حدس و گمانی که از روی حرف هیچ کسی هم نیست حتی!
    وقتای دیگه ای که همچین مقاله ای میاد، حد اقل دو مورد از اطلاعاتش از زبون یه منبعی از داخل اون مجموعه مورد نظره، ولی اینجا فقط حدس و گمان :|
    چرا خب؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mad.z.Max

      ۲ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      البته منظورم از لحاظ بار معنا و مفهومیه مقاله هست، وگرنه که منم از رونمایی کانسپت جدید و قطعا جذاب فورد هیجان زده هستم :)

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا