فولکس واگن

لو رفتن تصاویر فولکس‌واگن گلف 2020 جدید

هشتمین نسل فولکس‌واگن گلف به‌صورت رسمی در ۲۴ اکتبر رونمایی خواهد شد اما تصاویر نهایی این خودرو در فضای مجازی منتشر شده است.


درحالی‌که فولکس نتوانسته به خوبی از هویت گلف جدید در رسانه‌ها محافظت کند، این خودرو چندین بار با پوشش استتاری بسیار کم و یا حتی بدون پوشش استتاری رویت شده و حالا هم بهترین نما از گلف جدید در حال انتشار در فضای مجازی است.


این تصاویر که در پیج طرفداری فولکس‌واگن در اسلواکی منتشر شده نشان دهنده‌ی گلف آماده‌ی تولید ۲۰۲۰ است. در این تصویر می‌توانیم چراغ‌های جلویی را ببینیم که تا پیش از این به‌صورت استادانه‌ای مخفی‌ شده بودند. در بخش بالای چراغ‌ها نوار دیلایت LED مشهود است.

این دیلایت های نورانی با تریم افقی جلوپنجره هماهنگی داشته و روی پهنای هشتمین نسل گلف تأکید دارند. در بخش سپر نیز میله‌های افقی بکار رفته که می‌توانند بخشی از آن‌ها یا تمامی سپر به‌صورت رنگی باشند.

ما نوع تریم این خودرو را نمی‌دانیم اما قطعاً از نوع نسخه‌های پایه است زیرا تریم اطراف پنجره‌ها از نوع مشکی بوده و رینگ‌ها هم کمی کوچک‌تر به نظر می‌رسند. در پروفایل جانبی هم گلف تفاوت زیادی با نسل هفتم نداشته و استثنای آن نیز آینه‌های جانبی هستند که در روی درب‌ها نصب شده‌اند.


اما در کابین داستان دیگری وجود دارد. کاکپیت متمرکز روی راننده‌ی این خودرو بسیار پیشرفته و مدرن به نظر می‌رسد. اگر این تصویر از گلف به نمونه‌ی پایه تعلق داشته باشد (اهرم دنده دستی هم می‌تواند بر این موضوع دلالت داشته باشد) فولکس‌واگن قطعاً به خاطر طراحی کابینی سطح بالا تحسین خواهد شد. اگرچه انتظار نداریم نسل جدید گلف طراحی انقلابی داشته باشد اما مشتاقیم ببینیم استایل نهایی این خودرو چه واکنش‌هایی در پی خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. مهردادكمال

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    بیرونش معمولی اما یه چیزی خوشم اومد این بودش که گلف جلوپنجره اغراق امیز که مد هست رو نذاشته یه هویت مستقل بهش داده داخلش که واقعا عالی بودش در کل طراحی محافظه کاری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲۴ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      اصلا جالب نیست.شبیه چینیها شده.باید از آرتئون الگو میگرفت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. P.K.H

        ۲۴ مهر ۱۳۹۸
        سوابق: (110 ديدگاه)

        با ارز پوزش با وجود وضع خودرو های داخلی این از خارج پراید بد تره ولی چیزی که درونش هست اون رو با ارزش می کنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. سینا

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (69 ديدگاه)

    چقدر زشته اه اه ???? فولکس چکار میکنی با خودت خدایی این شبیه ماشین سال 2020 هست؟شبیه برندای چینی گمنامه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مسعود

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    ماشین های فولکس رو وقتی از نزدیک میبینی زیباییشون رو تازه متوجه میشی ! نمونه اش پاسات ، تو عکس میبینی میگی گیرایی نداره ظاهر ولی وقتی از نزدیک میبینی قضیه فرق میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. نوید جهرمی

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    اعمال کوچکترین تغییر برای ماشینی که سنگ محک این کلاسه، خیلی سخته و پرریسک. به نظرم که به خوبی از عهده این مهم بر اومده. باید منتظر باشیم و تست درایوش رو ببینیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهزیار

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (442 ديدگاه)

    ناناز شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. (Saeed(peugeot

    ۲۴ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    اصلا گیرایی نسل قبلشو نداره…. ولی خوب کابین زیبایی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا