فولکس واگن

رندرهای زیبا از مینی ون فولکس‌واگن ویلوران جدید

مینی ون های لوکس خواهان زیادی در بازار امروز ندارند مگر اینکه درباره‌ی چیزی بسیار خاص همچون مرسدس V کلاس به شدت ارتقا یافته صحبت کنید.


البته مشتریان بازارهایی همچون چین ظاهراً مینی ون های بزرگ خانوادگی را که کمی هم لوکس بودن را چاشنی کار کرده‌اند دوست دارند. از جمله مثال‌های بارز این کار می‌توان به خودروهایی همچون بیوک GL8 و حتی لکسس LM اشاره کرد.

خب فولکس‌واگن هم می‌خواهد با خودروی جدید ویلوران سهمی از این بازار داشته باشند. همین چند روز پیش بود که تصاویر جاسوسی این خودرو روی خودروبر منتشر شد و حتی پروتوتایپ کاملاً استتار شده‌ی آن نیز در اروپای غربی رؤیت شد. با توجه به آن تصاویر می‌توانیم نظرات خوبی درباره‌ی ابعاد و شکل کلی این خودرو داشته باشیم.


خوشبختانه نیازی نیست که برای تصور ویلوران جدید به زحمت بیفتیم زیرا Kolesa این کار را با انتشار رندرهای دیجیتالی انجام داده و به نظر ما هم حاصل کار بسیار دوست‌داشتنی است.

قطعاً این خودرو شکل کلی مشابهی با ویلوران واقعی داشته و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به خطوط و خیزهایی اشاره کرد که نمای دل‌چسبی را به وجود آورده‌اند. اگرچه جلوپنجره‌ی این رندر از نوع کرومی بوده اما در تصاویر جاسوسی شاهد جلوپنجره‌ای متفاوت بوده‌ایم. همچنین شکل کاپوت نیز در مدل واقعی به این اندازه تخت نخواهد بود.


اما بخش عقب مدل استتار شده تقریباً به‌صورت کامل نمایان بود و بنابراین این رندر تفاوت چندانی با نمونه‌ی واقعی ندارد مگر اینکه فولکس‌واگن در دقیقه ۹۰ تصمیم به انجام تغییراتی بگیرد.


با توجه به اخبار پیشین می‌توان گفت ویلوران بر پایه‌ی پلتفرم MQB شکل گرفته و از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتو متر استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود تولید این خودرو از ماه دسامبر آغاز شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. MjM

    ۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (721 ديدگاه)

    از فولکس واگن خیالم راحته که هروقت بخواد ماشین جدید یا نسل جدید بده بیرون خرابش نمیکنه.همون خودروهای شیک و ساده و مجلسیو دلچسب رو همیشه داره بدون چیزی کم یا زیاد تو طراحی…..و امید وارم که همینجوری هم بمونه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نام

    ۱۰ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (215 ديدگاه)

    طراحی فولکس واگن را خیلی دوست دارم و میپسندم.
    ظرافت، سادگی، شیک و باکلاس بدور از هرگونه اغراق و خطوط اضافی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا