لانچیا

لانچیا دلتا اینتگراله منهارت با 375 اسب بخار قدرت و ترمزهای برمبو

شرکت منهارت از پروژه تیونینگ خود برای لانچیا دلتا اینتگراله مشهور رونمایی کرد. این خودروی ایتالیایی هم‌اکنون ۳۷۵ اسب بخار قدرت داشته و از ترمزهای قوی ساخت برمبو استفاده می‌کند.

سال‌های اخیر برای طرفداران لانچیا اصلاً خوشایند نبوده است. این برند ایتالیایی که زمانی جزو مشهورترین برندهای اروپا بود تنها یک محصول را در بازار داخلی عرضه می‌کند هرچند به نظر می‌رسد آینده لانچیا روشن‌تر از امروز باشد زیرا قرار است با هدایت استلانتیس در سال‌های پیش رو شاهد دگرگونی اساسی این خودروساز باشیم؛ اما تا آن زمان می‌خواهیم یک‌بار دیگر به روزهای خوش گذشته بازگردیم. این بار البته با کمک منهارت! این تیونر مشهور خیلی به خاطر تیون خودروهای ایتالیایی شناخته نشده اما بخش خودروهای کلاسیک آن اقدام به ارتقای دلتا اینتگراله کرده است. خودرویی که مشاهده می‌کنید بر پایه مدل دلتا HF اینتگراله ۱۶V تولید شده، خودرویی که اولین بار در نمایشگاه ژنو ۱۹۸۹ رونمایی شد و در رالی سان رمو همان سال توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. این خودرو در حالت استاندارد از پیشرانه ۲ لیتری توربو با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۸ نیوتون متر گشتاور سود می‌برد.

منهارت اقدام به ارتقای نرم‌افزاری پیشرانه و همچنین تغییراتی سخت‌افزاری همچون نصب کیت توربوی جدید، پیستون‌ها و یاتاقان‌های فورج کاری شده، میل‌لنگ متفاوت، پمپ سوخت جدید بوش و رادیاتور و فن ارتقا یافته کرده است. سیستم اگزوز استوک نیز جای خود را به نمونه‌ای جدید با خروجی‌های ۳.۵ اینچی می‌دهد تا ظاهر خودرو در بخش عقب اسپرت تر شود. نتیجه این تغییرات کسب قدرت ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متر است.

نیروی قابل‌توجه تولیدی از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی که به‌روز شده راهی تمامی چرخ‌ها می‌شود. از دیگر بهبودهای لانچیا دلتا اینتگراله منهارت می‌توان به سیستم تعلیق سفت‌تر و با ارتفاع کمتر، کیت ترمز متشکل از کالیپرهای چهار پیستونه برمبو و دیسک‌های ۳۸۰ میلی‌متری اشاره کرد. رینگ‌های ۱۷ اینچی رالی OZ ریسینگ نیز تکمیل کننده کار خواهند بود. از نظر بصری هم شاهد نصب اسپویلر سقف جدید هستیم. در کابین نیز صندلی‌هایی با پوشش چرم آلکانترا و فرمان و کف‌پوش‌های جدید دیده می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. R/T

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    یه کلاسیک خیلی جذاب و قوی

    موافقم 23
    مخالفم 1
  2. R/T

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    رانندگی با این کلی لذت و هیجان داره

    موافقم 9
    مخالفم 1
  3. ❤BMW❤

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    بی‌نظیره

    موافقم 17
    مخالفم 0
  4. Amiro

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (357 ديدگاه)

    اگه اشتباه نکنم ترمزهای برمبو روی اپتیماهای ۲۰۱۶ به بعد توی ایران هست
    داشبوردشو میبینم یاد پیکان میفتم😂
    🤌🙂🧡

    موافقم 15
    مخالفم 1
  5. Arshia m3csl

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1017 ديدگاه)

    منهارت خیلی باحاله تیونینگ هاش عالیه ساده هست و عملکرد بالایی داره واقعا منهارت خیلی بهش کمتر از چیزی که شایستشه بهش توجه میشه منهارت از اکثر کارای منصوری بهترن کاراش

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. Sepehr

      ۲۳ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (21 ديدگاه)

      اخه اصلا تو ی سطح نیستن مهارت بیشتر رو پرفورمنس ماشین مانور میده اما منصوری بیشتر رو ظاهر توجه داره کار میکنه

      موافقم 8
      مخالفم 0
  6. مانی

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (255 ديدگاه)

    یک ماشین اسپرت قدیمی و اصیل ایتالیایی.

    موافقم 17
    مخالفم 0
  7. Siyavash

    ۲۴ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (662 ديدگاه)

    یک عدد عشق کلاسیک….

    موافقم 7
    مخالفم 0
  8. BMW

    ۲۴ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1217 ديدگاه)

    خدا شاهده این لذت داره نه جارو برقی هایی که حتی اصلا روحم ندارند

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا