لوتوس

معرفی مدیرعامل جدید برند لوتوس

مقر لوتوس در بریتانیا با معرفی سکان‌دار جدید این برند شاهد خونی تازه در رگ‌های خود است. این بار نوبت به فیل پوفم است که به صندلی مدیریت لوتوس تکیه بزند.


اگرچه پوفم چهار سال گذشته را به عنوان مدیرعامل قایق ساز بریتانیایی sunseeker انجام وظیفه کرده اما بخش اعظم سابقه مدیریتی و کاری او در جگوار لندروور بوده جایی که ۱۴ سال در این شرکت حضور داشته و نهایتاً به عنوان مدیر بازاریابی جهانی این برند ایفای نقش کرده است.


پوفم در سمت جدید خود به عنوان مدیرعامل خودروهای لوتوس و معاون ارشد عملیات تجاری گروه لوتوس انجام وظیفه خواهد کرد. عنوان مدیرعاملی گروه لوتوس همچنان در دست فنگ گینگ فنگ خواهد بود کسی که در ماه ژوئن از سوی جیلی به این سمت انتخاب شد.

Jean-Marc Gales
Jean-Marc Gales
مدیرعامل قبلی لوتوس آقای ژان مارک گیلز بود که از سال ۲۰۱۴ تاکنون عهده‌دار سکان‌داری لوتوس بود. گیلز هم سمت مدیرعاملی لوتوس را از دنی بهار گرفته بود. بهار پس از آنکه هزینه‌های سنگینی را صرف برنامه‌های تولید جاه‌طلبانه‌ای که نتیجه‌ی مشخصی هم نداشت کرد از لوتوس کنار گذاشته شد.

2010 Lotus Elise Concept
۲۰۱۰ Lotus Elise Concept
فیل پوفم درباره سمت جدید خود می‌گوید:

من در طول دوران کاری خود با برندهای لوکس، پیشرفته و سطح بالایی کار کرده‌ام و لوتوس با آن تاریخچه‌ی شگفت‌انگیز خود قطعاً شامل این فاکتورها می‌باشد. من به دنبال عضو شدن در تیمی هستم که به سوی آینده‌ای روشن حرکت می‌کنند.

هم‌اکنون با سرمایه‌گذاری جیلی چین و انتخاب مدیرعامل جدید نهایتاً می‌توانیم محصولات جدید لوتوس را مشاهده کنیم که جایگزین محصولات سالخورده‌ی الیزه، اگزیج و اوورا می‌شوند. این محصولات جدید شامل یک کراس اوور خواهند بود که برای اولین بار در تاریخ لوتوس تولید می‌شود. لوتوس با تولید این خودرو به برندهایی همچون جگوار، بنتلی، رولزرویس و به زودی استون مارتین می‌پیوندد.

خودروهای پرفورمنس سال 2017

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    با آرزوی موفقیت برای این برند سرشار از اتفاقات عجیب . من پیشنهاد میدم برای اینکه عدالت برقرار بشه ی اسم واحد بین شرکت (((لوتوس مثلا انگلستانی))) و (((جیلی چینی))) انتخاب کنن که سرمایگذاری چینیها بابت نجات شرکت لوتوس جهت دار تر بشه.
    مثلا نامهایی مانند: (((جیلیوس)))یا (((لوتی جیلی))) و همچنین ((( جیلوتو))) برا زنده تر میباشد.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مدیر کل جیلی

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (376 ديدگاه)

      از پیشنهاد شما متشکریم دوست عزیز
      ولی برنامه ی ما حفظ نام دو برنده همچون نیسان و رنو
      خخخخخخخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا