میتسوبیشی

فراخوان میتسوبیشی اوتلندر اسپورت برای مشکل برف‌پاک‌کن

با توجه به حجم فروش سالانه نسبتاً کم میتسوبیشی در آمریکا، اخیراً شاهد فراخوان بزرگی از سوی این خودروساز ژاپنی هستیم؛ و بخش اعظم خودروهای تحت تأثیر از مدل اوت لندر اسپورت یا ASX هستیم.


اوایل ماه جاری این خودروساز فراخوان ۱۴۰ هزار دستگاه از مدل‌های لنسر، اوت لندر و اوت لندر اسپورت را به خاطر کمربندهای ایمنی اعلام کرد. پس از آن نیز ۱۷۰ هزار دستگاه اوت لندر و اوت لندر اسپورت به خاطر ترمزهای پارک فراخوان شدند. البته از فراخوان ۵۶ هزار دستگاهی لنسر به خاطر سانروف نیز نباید غافل شد.


حالا نیز میتسوبیشی در حال فراخوان حدود ۱۶۰ هزار دستگاه اوت لندر اسپورت مدل‌های سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ می‌باشد.

مشکل این خودروها به نفوذ آب بین کاپوت و شیشه جلو مربوط می‌شود که در صورت وقوع چنین امری برف‌پاک‌کن پوسیده و جدا می‌شود. از آنجایی که این کار می‌تواند میدان دید راننده را در زمان رانندگی کاهش داده و ریسک تصادف را افزایش دهد بنابراین میتسوبیشی این کراس اوورها را فراخوان کرده تا بخش‌های گوناگون برف‌پاک‌کن تعویض شوند.


۱۵۸۶۵۱ دستگاه خودروی فراخوان شده، فروش ۱۰۳۶۸۶ دستگاهی محصولات میتسوبیشی در آمریکا را که بهترین رکورد این خودروساز در ۱۰ سال اخیر بوده تحت تأثیر قرار داده است. اوت لندر اسپورت یکی از پرفروش‌ترین خودروهای این کمپانی در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دنیا بوده و ۳۳۱۶۰ دستگاه از آن در آمریکا در سال ۲۰۱۷ فروخته شده که حدود یک‌سوم از کل فروش این شرکت در آمریکا را تشکیل می‌دهد. اوت لندر با فروش ۳۵۳۱۰ دستگاهی توانسته از پس برادر کوچک‌تر برآید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۸ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    بد بیاری پشت بد بیاری. حیف این شرکت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mohammadreza

    ۸ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (27 ديدگاه)

    اینا مرز های فراخوان دارن جابه جا میگنن .
    برف پاکن!
    ☹️

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. روح الله

    ۸ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (134 ديدگاه)

    اینجا برف پاک کن جزوآپشن حساب میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا