نیسان

نیسان لیف نیسمو، الکتریسیته با چاشنی پرفورمنس؟!

نیسان به تولید نسخه نیسمو از نسل جدید لیف الکتریکی به منظور جذب خریداران جوان‌تر علاقه نشان داده است.


مدیر طراحی نیسان که اندکی پس از معرفی آنلاین این خودرو با اتوکار صحبت می‌کرد اذعان کرد نسخه اسپورت تر این خودرو می‌تواند به بهبود وضعیت لیف پس از طراحی نه چندان دل‌چسب نسل اول این خودرو کمک کند.


او گفت:

طراحی نسل قبلی لیف محبوبیت زیادی نداشت بنابراین طراحی خودرو به فروش آن مربوط نمی‌شد. نسل جدید لیف کم ارتفاع‌تر، پهن‌تر و اسپورت بوده و این نوع طراحی مقبولیت بیشتری در بازار دارد.


تا این لحظه تأییدیه‌ای مبنی بر اینکه پکیج استایل نیسمو برای این خودرو در سراسر جهان ارائه خواهد شد صادر نشده است. البته نیسان این عادت را دارد که تنها برخی از کیت‌های معین نیسمو را در بازار داخلی یعنی ژاپن عرضه کند.

جدای از تصمیم نهایی نیسان درباره تولید یا عدم تولید لیف نیسمو، خریداران لیف جدید ۲۰۱۸ با دانستن این موضوع که مدل لیف E-Plus در چند سال آینده با مجموعه باتری بزرگ‌تر و پرفورمنس بهتر معرفی خواهد شد خیلی خوشحال نخواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. SERIAL WINNER

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    طراحی بی‌نظیر.

    خریداران لیف جدید 2018 با دانستن این موضوع که مدل لیف E-Plus در چند سال آینده با مجموعه باتری بزرگ‌تر و پرفورمنس بهتر معرفی خواهد شد خیلی خوشحال نخواهند بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    نمیدونم خودروسازها چه اصراری دارن که طراحی برقی‌ها حتما متفاوت و غیر عامه‌پسندی باشه؛ لیف جدید می‌تونست خیلی بهتر از این باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      طراحیش خیلی بهتر از قبل شده ولی با این حال شبیه که نه ولی در حد ب ام و آی۳ هست. ازجلو خوبه ولی بغل معمولی و پشت بی ریخت. قسمتی از بیریختی بغل این به خاطر اینه که ماشین خیلی به عقب کشیده شده و خیلی بلند هست با توجه به فاصله کمش با زمین. این مشکی کردن ستونها (مخصوصاْ ستون سی) و سقف هم خیلی زیاد شده و جذابیت قبل رو نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    نیسان با این طراحی ثابت کرد نیازی به طراحی عجیب و غریب و بعضا زشت نیست تا نشو ن بدی خودرو الکتریکی هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      منظورتون تسلا بود فکر کنم. این طراحیش در حد همون ب ام و آی ۳ و رنو زوئی و هیوندا آیونیک هست و هنوز کم و بیش واضحه که الکتریکی هست ولی خب از نسل قبلی خودش هزار بار بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا