طراحیهیوندای

کانسپت GV80، نقطه جدایی جنسیس از هیوندای!

مدیر طراحی جنسیس آقای لوک دانکر ولک اعلام داشت این کمپانی در حال گذار از مرحله‌ای است که در آن جنسیس از زیربرند هیوندای به یک خودروساز لوکس کاملاً سطح بالا تبدیل خواهد شد.


دانکر ولک در مصاحبه با کار اند درایور گفته است:

جنسیس زاده هیوندای بوده و هم‌اکنون در حال جدا کردن این دو برند و تشکیل تیم‌های جدید هستیم اما در عین حال همکاری‌های خود را حفظ خواهیم کرد. این یک قدم مهم در تبدیل جنسیس به یک برند مستقل و لوکس بوده و تصور اینکه جنسیس مدل‌هایی لوکس از هیوندای است را خواهد زدود.


بخشی از این جدایی بین هیوندای و جنسیس در طراحی‌های این شاخه لوکس دیده خواهد شد زیرا تیم طراحی جنسیس در حال کار بر روی زبان طراحی منحصربه‌فرد این برند است. از آنجایی که G70 قبل از حضور دانکر ولک در جنسیس ساخته شده او می‌گوید کانسپت GV80 تصویر بهتری از جهت طراحی این شرکت را نمایش خواهد داد.

او می‌گوید چراغ‌های جلو و عقب متمایز این کانسپت امضای جنسیس خواهند بود. طراحی جلوپنجره جدید نیز از دیگر شاخصه‌های طراحی جنسیس خواهد بود.


دانکر ولک جدای از صحبت درباره زبان طراحی جنسیس به این نکته نیز اشاره داشته که شاید جنسیس تنها به‌صورت دیفرانسیل عقب عرضه نشود. او می‌گوید الکتریکی سازی می‌تواند شرایط را تغییر دهد. البته گفته شده تغییر مذکور به این زودی‌ها رخ نخواهد داد زیرا مدل‌های سه ردیفه جنسیس تا سال ۲۰۲۰ تولید خواهند شد و تمامی آن‌ها دیفرانسیل عقب خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. شهاب شورلت

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    هیوندایی برند پر تلاشی هست

    جنسیس هم از همون اول ماشین خوبی بود

    چند سال پیش یه دو روز سوار مدل۲۰۱۰‌شدم سواری راضی کننده ای داشت -کیفیت ساختش هم از سوناتا و آزرا بیش تر بود اما خیلی هم قابل لمس نبود و امکانات خوبی با توجه به قیمت و ایناش داشت . اگه نسل جدیدش وارد میشد خیلی خوب بود هم واسه پولداران هم واسه افراد عادی که بعد چند سال می‌توانستند کارکرده اش را بخرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. net

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    واقعا هیچ ماشینی نمیتونه جای هیوندای گرنجور ۲۰۱۷ نسل قبلی و هیوندای سانتافه اسپرت۲۰۱۸ برای شرکت هیوندای پرکنه.این دو ماشین طراحی داخلی وبیرونی فوق العاده زیبایی دارند.تو تاریخ شرکت هیوندای دیگه هیچ وقت ماشینی مثل هیوندای گرنجور نسل قبلی و هیوندای سانتافه اسپرت به این زیبایی تولید نخواهد شد این دو ماشین ملکه زیبایی ماشینها هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الهی

    ۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    آرزوی ما هم اینه که روزی خودروهای داخلی به این موقعیت هیوندای برسن…

    اما بعید هست با این ***ها و اختلاسها به جایی برسیم…

    ولی در کل تا واقعی تر …معتبر تر و با کیفیت تر و لوکس تر از هیوندایی هست .. هیوندایی در رده لوکسها (جنسیس) خیلی جذاب نیست..

    با احترام به این همه پیشرفت هیوندایی…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا