هیوندای

جنسیس به دنبال رقابت با ژرمن‌ها در بازار خودروهای لوکس هند

جنسیس به عنوان برندی خودرویی سابقه زیادی ندارد. بازوی لوکس هیوندای حدود ۶ سال پیش راه‌اندازی شده اما بی‌شک از نظر سبد محصولات و جایگاه در بازار پیشرفت‌های بسیاری را داشته است. ظاهراً بازار هند هدف دیگر جنسیس می‌باشد.

وب‌سایت‌های خبری هند می‌گویند مدیران هیوندای در هند مطالعات خود برای حضور جنسیس در این کشور بزرگ را آغاز کرده‌اند. البته فعلاً تصمیم رسمی و قطعی برای حضور جنسیس در هند گرفته نشده است.

با توجه به محبوبیت هیوندای در هند (کسب جایگاه دوم فروش در آگوست ۲۰۲۱)، عرضه خودروهای لوکس در بازار این کشور ایده دور از ذهنی نخواهد بود. در حال حاضر مرسدس بنز و ب ام و حرف اول را در کلاس خودروهای لوکس هند می‌زنند. حضور رقیبی جدید در این کشور با قیمتی نازل‌تر نسبت به رقبای آلمانی قطعاً باعث تحول در این بخش بازار خواهد شد.

فعلاً هیوندای برنامه‌های خود برای چگونگی حضور جنسیس در بازار هند را سبک‌سنگین می‌کند؛ اما درست همانند باقی نقاط دنیا، شاسی بلندها و کراس اوورها در هند محبوبیت بالایی دارند و جنسیس هم با دست پر می‌تواند در این بازار حضور یابد. از جمله محصولات احتمالی مدنظر برای بازار هند می‌توان جنسیس GV60 الکتریکی جدید را نام برد.

جنسیس در ۶ سال اخیر تجربه حضور در بازارهای متنوعی شامل آمریکای شمالی، روسیه، استرالیا، چین، اروپا، خاورمیانه و… را داشته است. انتظار می‌رود این برند با توجه به استراتژی جدید خود راهی بازارهای بیشتری شود.

بازوی لوکس هیوندای در برنامه‌های جدید خود اعلام کرده از سال ۲۰۲۵ به بعد برندی تمام الکتریکی خواهد بود. البته باید دانست هندی‌ها به اندازه دیگر بازارهای خودرویی از خودروهای الکتریکی استقبال نکرده‌اند و این موضوع می‌تواند روی تصمیم هیوندای تأثیر بگذارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    اینکه بهشون میرسه یا نه جدا ، اینکه اینهمه داره تلاش میکنه و انقد به رقابت و پیشرفت اشتیاق داره واقعا تحسین برانیزه ، امیدوارم به رقبای آلمانی نزدیک تر بشه و حتی بتونه رقابتشو خیلی نزدیک کنه چون در حال حاضر بیشتر داره با آسیایی ها و بعضی آمریکایی ها رقابت میکنه رقابت میکنه ( لکسس رو حساب نکنید )

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (304 ديدگاه)

      اتفاقا داره بابنزوب ام ورقابت میکنه امیررضابه خودت دلداری نده کارالمان دیریازودتمومه فاتحه….. همین امروز یه کلیب دیدم پراید زده بود به بنز اس کلاس بنز تریکیده بودهمه تعجب کرده بودن

      موافقم 1
      مخالفم 4
      1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        این نظر شماس چون مرسدس و بی ام و در همه جای دنیا اعتبار بینهایت زیادی دارن و هیچوقت خدشه دار نمیشن جنسیسم برند واقعا دوست داشتنی و خوبیه ولی حداقل چندسال مونده تا چه در جدول فروش و چه در اعتبار به آلمانی ها برسه

        موافقم 2
        مخالفم 0
      2. RezaRs

        ۱۵ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        ممنون از اقا حسن عزیز که موجبات شادی و خنده مارا فراهم نمودند

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. حسن

          ۱۵ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (304 ديدگاه)

          البته حاج رضا برای المان باید گریست با اوطراحی بنزای برقی که جدیدا بیرون داده کوپی های خوبی زده

          موافقم 1
          مخالفم 0
  2. England

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1124 ديدگاه)

    واقعا جذابن نمیشه از حق گذشت چون کره ایه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Amir

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (261 ديدگاه)

    آینده خیلی درخشانی داره،با این سابقه کم هم تو مقایسه ها و تست و بررسی هایی که همین پدال هم خبرشون رو گذاشت از اکثر رقبا از نظر بهتر بود من جمله اون مقایسه که بین جی هشتاد و سری ۵ برگزار شد که بنظرم این نسل سری ۵ بهترین این کلاس هست و جنسیس تو اون بررسی رتبه أول رو کسب کرد،میمونه بازاریابی که به گذر زمان نیاز داره
    در کل رقابت تو کلاس لوکس ساز ها این دوره خیلی سخته

    موافقم 0
    مخالفم 2
  4. AMG GT R

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    جنسیس آینده ی درخشانی داره ولی فکر نکنم بتونه با اکثر خودرو های مرسدس بنز بی ام و یا آئودی رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    دمشون گرم،خدایی تحسین برانگیزه،همینکه تلاش میکنن و به چیزی که میخوان میرسن عالیه،ببینید همین جنسیس هنوز ۶ساله اومده چه غوغایی به پا کرد،آرزوی موفقیت براشون دارم امیدوارم بتونن درحد آلمانیا بشن‌…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. محمد مختاری آذر

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    خودروهاشون برای رقابت آماده هستش ولی قطعا نمی تونند اروپا رو شکست بدند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Achtung

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (423 ديدگاه)

    لوکس بدون اصالت همون اولش بازندست. حداقل لکسوس به خاطر کم دردسر بودن و کیفیت تونست تا حدودی مشتری بگیره جنسیس که اونم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا