کادیلاکهیوندای

دوئل کادیلاک CT6 و جنسیس G90

در قسمتی دیگر از سری رقابت‌های خودرویی پدال، امروز سراغ گروه سدان‌های بزرگ لوکس رفته‌ایم. گروهی که در دومین دوئل آن، دو رقیب قدرتمند یعنی ب‌ام‌و سری ۷ و مازراتی کواتروپورته به مصاف یکدیگر رفتند. در این دوئل، رقابتی تقریباً نزدیک و شانه‌به‌شانه جریان داشته به‌گونه‌ای که سری ۷ موفق به کسب ۱۵۱۰ رأی شده و کواتروپورته توانسته است ۱۲۲۰ رأی کسب نماید؛ بنابراین رقیب آلمانی با کسب ۵۵ درصد از کل آراء، پیروز دومین دوئل گروه سدان‌های بزرگ لوکس لقب می‌گیرد. مجموع آراء این رقابت نیز برابر با ۲۷۳۰ رأی است. حال امروز در دوئل سوم این گروه، کادیلاک CT6 به رقابت با جنسیس G90 می‌پردازد.

مرسدس بنز S کلاس

جگوار XJ

آئودی A8

لکسس LS

؟

؟

لینکلن کانتیننتال

کیا کوریس

کادیلاک CT6

جنسیس G90

لینکلن کانتیننتال

؟

ب‌ام‌و سری ۷

مازراتی کواتروپورته

ب‌ام‌و سری ۷

کادیلاک CT6

کادیلاک یکی از باسابقه‌ترین لوکس‌سازان جهان است و تجربهٔ بسیار زیادی در زمینهٔ ساخت خودروهای لوکس دارد. لوکس‌ترین محصول سالیان دور این شرکت، مدل فلیت‌وود بود که تا سال ۱۹۹۹ به تولید رسید اما در این سال فلیت‌وود بدون معرفی جایگزین مستقیمی، از سبد محصولات کادیلاک کنار رفت. پس‌ازاین، عنوان سدان پرچم‌دار کادیلاک به دست مدل DTS و بعدازآن XTS افتاد که برخلاف فلیت‌وود، هردو از نوع دیفرانسیل جلو بودند. این روند همچنان ادامه داشت تا اینکه کادیلاک در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵ سدان بزرگ کاملاً جدیدی بنام CT6 را رونمایی نمود. این سدان لوکس برخلاف قبل از نوع دیفرانسیل عقب است و نخستین سدان فول سایز دیفرانسیل عقب کادیلاک از زمان خاتمهٔ تولید فلیت‌وود محسوب می‌شود. به همین دلیل، بسیاری CT6 را جایگزین فلیت‌وود می‌دانند. این ماشین روی پلت‌فرم دیفرانسیل عقب کاملاً جدید جنرال موتورز با نام اُمگا ساخته شده که با پلت‌فرم سدان کوچک‌تر CTS متفاوت بوده و برای تجهیز به سامانهٔ چهارچرخ محرک نیز مهندسی شده است. همچنین CT6 نخستین محصول کادیلاک است که از شیوهٔ نام‌گذاری جدید این شرکت استفاده می‌کند. این سدان لوکس آمریکایی علاوه بر آمریکای شمالی، در چین، اروپا، کره، اسرائیل و خاورمیانه هم عرضه می‌شود. CT6 فعلاً با سه پیشرانهٔ مختلف ارائه می‌گردد که همگی از نوع بنزینی بوده و عبارت‌اند از ۲ لیتری چهار سیلندر توربو، ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی و ۳ لیتری V6 توئین توربو؛ اما غیر از این‌ها، کادیلاک در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۵، نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی CT6 را هم رونمایی کرد که مجهز به همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر مذکور به همراه دو موتور الکتریکی است. نسخهٔ چهار سیلندر در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود اما هردو نمونهٔ شش سیلندر به‌صورت استاندارد مجهز به سامانهٔ چهارچرخ محرک هستند. ما برای این رقابت قوی‌ترین مدل CT6 یعنی نمونهٔ مجهز به موتور ۳ لیتری V6 توئین توربو را انتخاب کرده‌ایم که ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک همان‌طور که اشاره شد به‌صورت استاندارد به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

جنسیس G90

درحالی‌که کادیلاک از کهنه‌کاران عرصهٔ لوکس‌سازی است، رقیبش در این دوئل کاملاً در نقطهٔ مقابل قرار دارد چراکه جنسیس و حتی در صدر آن هیوندای از سابقهٔ بسیار کوتاهی در این زمینه برخوردار است. هرچند این شرکت با معرفی سدان Dynasty در سال ۱۹۹۶ برای نخستین بار به وادی سدان‌های بزرگ لوکس پای نهاد اما نخستین تجربهٔ رسمی و جدی هیوندای در این کلاس با معرفی نسل اول مدل اکوس یا سنتنیال در سال ۱۹۹۹ صورت گرفت که با همکاری میتسوبیشی ساخته شده بود. سپس بعد از ۱۰ سال، در سال ۲۰۰۹ نسل دوم اکوس معرفی شد که برخلاف نسل قبلی روی پلت‌فرم دیفرانسیل عقب مشترک با کیا کوریس ساخته شده بود. نسل دوم اکوس که در کشورمان هم با نام سنتنیال عرضه شد، به همراه مدل کوچک‌تر جنسیس توانست نام هیوندای را بیش‌ازپیش در بخش خودروهای لوکس مطرح کند؛ اما چون نام هیوندای، نام مناسبی برای خودروهای لوکس نبود، هیوندای تصمیم گرفت به روش سازندگان ژاپنی یعنی تویوتا، نیسان و هوندا عمل کند و بنابراین در نوامبر سال ۲۰۱۵ جنسیس را به‌عنوان برندی مجزا جهت عرضهٔ خودروهای لوکس خود تأسیس کرد. نخستین محصول این برند لوکس نوپا، سدان بزرگ G90 بود که در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶ رونمایی شد و در اصل جایگزین هیوندای اکوس محسوب می‌شود؛ بنابراین، برند جنسیس خود به‌تنهایی کمتر از دو سال سابقه دارد. برای این سدان لوکس کره‌ای نیز سه پیشرانهٔ مختلف ارائه می‌شود که همگی بنزینی هستند اما برخلاف کادیلاک CT6 در بین آن‌ها نمونهٔ چهار سیلندر وجود ندارد. ضعیف‌ترین موتور این خودرو یک نمونهٔ ۳.۸ لیتری V6 تنفس طبیعی است و بعدازآن یک موتور ۳.۳ لیتری V6 توئین توربو قرار دارد؛ اما قوی‌ترین پیشرانهٔ G90 یک واحد ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی با ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور است که در دوئل ما هم جهت هماهنگی با رقیب آمریکایی همین موتور انتخاب شده است. هر سهٔ این موتورها در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شوند اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک برای همهٔ آن‌ها وجود دارد.

 

مشخصات فنی

کادیلاک CT6

جنسیس G90

پیشرانه ۳ لیتری V6 ۵ لیتری V8
تنفس توئین توربو طبیعی
قدرت ۴۱۰ اسب بخار ۴۲۰ اسب بخار
گشتاور ۵۴۵ نیوتن متر ۵۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب/چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۵ ثانیه ۵.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۵ ثانیه ۱۳.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۷ لیتر (ترکیبی) ۱۱.۷ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۹۸۲ کیلوگرم ۲۱۰۸ کیلوگرم
طول ۵.۱۸ متر ۵.۲۰ متر
فاصلهٔ محوری ۳.۱۱ متر ۳.۱۶ متر
حجم صندوق بار ۴۲۵ لیتر ۴۵۳ لیتر
قیمت پایه ۶۵,۳۹۰ دلار ۷۰,۶۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9798706]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۸ دیدگاه‌ها

  1. PaRHaM

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    بدون هیچ تفکری CT6
    منکر پیشرفت جنسیس نیستم
    ولی ی چیزایی حد داره!

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. یاشار اسدی

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (104 ديدگاه)

      عزیز دلم مقایشه جنسیس جی 90 و ct6 تو یوتیوب هست …برو نگاه کن که جنسیس چه جور کادیلاک رو صاف کرد….عکس مربوط به دوئل هم واسه اون مقایسه است

      موافقم 0
      مخالفم 4
      1. ونوم اف ۵

        ۸ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        یاشار جان یه نگاه به صندلی عقب جنسیس تو عکس بنداز از کیفیت خیلی بالا ول کرده خودشو

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. (ali(CHEVY NOVA

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (6818 ديدگاه)

          ونوم جان
          هنوز نمىدونى ىاشار اسدى کى هستش؟؟؟؟؟؟
          بنده خدا یه چىز گفت جدىش نگىرىد

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. ونوم اف ۵

          ۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          دادا علی کدوم کاربره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. رامتین

        ۸ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (3053 ديدگاه)

        خیلی منفی خوردی. فقط برای ذهن خودت جنسیس را برتر بدون و کش نده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. aston martin

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      هنوز خیییلییییییییی مونده جنسیس به کادیلاک برسه
      من نمیدونم کسایی که تو آمریکا جنسیس میخرن جای کادیلاک چه فکری میکنن

      موافقم 3
      مخالفم 0
    3. Behruz_masumi

      ۹ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (146 ديدگاه)

      طراحی داخلی جنسیس نسبت به کادیلاک بسیار زیباست البته صندلی عقب جنسیس خیلی بی کیفیت بنظر میرسه.
      طراحی محافظه کارانه خارجی جنسیس به خاطر الهام گیری از آلمانیا حس لوکس بودن رو میده برخلاف کادیلاک که طراحی جسورانه ای داره.
      اگه لوگوهای اینا جابه‌جا میشدن نتیجه خیلی فرق میکرد البته اشکالی هم به این قضیه وارد نیست چون کادیلاک برای برندش سالها زحمت کشیده (البته آمریکایی بودن هم دخیله مثلا تسلا با وجود سن کم خیلیا با چشم یک ماشین اصیل یاد میکنن)
      خودم تو امریکایی ها عاشق کادیلاکم اما جنسیس رو هم بخاطر تلاشش دوسش دارم.
      پ.ن:نظر شخصی

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. Amir schumacher

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    جنسیس خوب کار کرده انصافا

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (6818 ديدگاه)

      کادیلاک و دیگر هىچ
      مقایسه کادیلاک و جنسىس مثل مقایسه اهنگهاى استاد غلامحسىن بنان با ساسى مانکن هستش

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. (ali(CHEVY NOVA

        ۸ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (6818 ديدگاه)

        خوب امروز مىخوام چندتا از افتخارات کادیلاک رو بگم که بارها گفتم اما هر بار که مىگم بازم تازگى داره
        1. اختراع اولىن موتور 8 سىلندر جهان
        2. اختراع اولىن موتور 12 و 16 سىلندر جهان در اواخر دهه ى 20 مىلادى
        3. اختراع اولىن گىربکس اتوماتىک در 1940 مىلادى
        4. اختراع شىشه نشکن جلو در 1927 مىلادى
        5. اختراع استارتر برقى در 1917 توسط کادیلاک و چارلز کترىنگ
        6. استفاده از اهن بجاى چوب در سقف خودروها در دهه ى 20 مىلادى
        و…………… هزاران افتخار دیگه از کادیلاک که هىوندا تو خوابش هم نمىبىنه

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. (ali(CHEVY NOVA

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (6818 ديدگاه)

          دوستان امروز مىخوام 2 نظر سنجى دیگه بزارم براتون
          1.desoto adventurer 1956 لایک
          2.Lincoln premiere 1956 دىس لایک

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. (ali(CHEVY NOVA

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (6818 ديدگاه)

          نظر سنجى بعدى
          1. Mercury Monte clear 1956 لایک
          2. Packard Caribbean 1956 دىس لایک

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. amin

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          اختراع برف پاک کن اتوماتیک هم فکر کنم کار آمریکایی ها بوده،یه بار فیلمی که درباره داستانش ساخته بودند رو دیدم

          موافقم 3
          مخالفم 0
        4. فیصل

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (350 ديدگاه)

          desoto adventurer 1956 کانورتیبل خیلی ماشین قشنگیه
          https://www.hemmings.com/blog/2012/10/30/one-of-none-1956-de-soto-adventurer-convertible-to-cross-the-block/

          موافقم 1
          مخالفم 0
        5. (ali(CHEVY NOVA

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (6818 ديدگاه)

          بله امىن جان
          اولىن برف پاکن اتومات هم یک شخص امریکا ى اختراع کرد و فىلمش هم ساختن
          از دىگر افتخارات کادیلاک ساخت الدورادو 1953 . 1957 و 1959 و همىنطور مدلهاى نظىر فلىتوود 452 دهه ى 30 مىلادى و همىنطور مدلهاى نظىر فالون 12 سىلندر 1932 هستش که بسىار زىبا و پر ابهت بودن

          موافقم 3
          مخالفم 0
        6. Carbonado Aventador

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          خیلی دوس دارم بدونم اون 13 تا که به
          (ali(CHEVY NOVA
          دیس دادن رو چه حسابی این کارو کردن!!!

          دستاورد ها و افتخارات کادیلاک که کاملا یه چیز بدیهی هست و تو ویکی پدیا هم ذکر شده!!!!!

          موافقم 1
          مخالفم 0
        7. Saman

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (177 ديدگاه)

          همچنین عرضه اولین سیستم روشنائی جلو در 1912میلادی توسط کادیلاک ،در آن دوران روشنائی خودروها از نوع گازی بودش. و اولین سیستم تهویه و کولر هم از کادیلاک هستش و اولین خودرو در جهان که مجهز به ایربگ شد هم کادیلاک بود :-) بی نظیره این کادیلاک مغرور

          موافقم 2
          مخالفم 0
        8. (ali(CHEVY NOVA

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (6818 ديدگاه)

          کربونادو عزیز
          داداش دىس لایک ها به این دلىله که بعضى ها نمىخوان من تو این سایت دستاوردهاى خودروسازان امریکایی رو برا بقىه بگم تا مطلع بشن
          اما من پر قدرت ادامه مىدم تا اون عده ى قلىل و محدود از شدت فشار فقط دىس بدن

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. Amir schumacher

        ۸ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        کسی نگفت جنسیس جی۸۰ بهتر از CT6 هست ، خودمم باشم ۱۰۰ در ۱۰۰ « کَدی » رو انتخاب میکنم اما جنسیس ماشین خوبی ساخته.

        جی۸۰ برای هیوندای که فقط حدود ۱/۵ ساله به طور جدی وارد بازار لوکس ها شده خیلی خوبه.

        کسی از جنسیس که هنوز ۱۹ ماه از تاسیسش نگذشته انتظار نداره در حد کادیلاکی که ۱۱۴ سال تجربه ی لوکس‌سازی داره کار کنه.

        ۱۹ ماه کجا ۱۱۴ سال کجا … .

        بازم تکرار می‌کنم ، جنسیس نسبت به خودش خیلی خوب داره پیشرفت میکنه.

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. محمد شجاعی

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (15 ديدگاه)

          آره دیگه.پولایی که یه زمانی محمدرضاشاه تو حلقوم کره ای ها ریخت،بهشون ساخته.زود پلوار شدن.
          البته نمیخوام با این صحبت یه بحث سیاسی شروع بشه.

          موافقم 1
          مخالفم 0
  3. Landscape

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (174 ديدگاه)

    بلخره ما نفهمیدیم جنسیس G90بود یاG80 البته خیلی هم مهم نیست نظر من کادیلاک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir schumacher

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      برا منم سواله جی۸۰ اینجا چکار میکنه.
      تا جایی که یادمه جی۸۰ میدسایزه و رقیب کادیلاک سی‌تی‌اس هست.

      جنسیس در رده ی سدان های لوکس فول سایز برای رقابت با کادیلاک سی‌تی‌۶ ، جی۹۰ رو عرضه کرده.

      البته برای دوئل های پدال زیاد فرقی نمیکنه‌. چون موتور ۵ لیتری وی۸ برای هر دو عرضه میشه و مشخصات فنی یکسانی داره‌.

      جی۹۰ در رده بندی کارانددرایور بالاتر از سی‌تی۶ قرار گرفته ، برای من این نشان‌دهنده ی برتری جنسیس اصلا نیس !!! ، بلکه نشانگر پیشرفت خوبی هست که جنسیس در این مدت کوتاه داشته و جی۹۰ اگر بگیم در حد سی‌تی۶ نباشه ، حداقل توان رقابت رو داره و دستان جنسیس در مقابل کادیلاک چندان هم خالی نیست‌

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. سردبیر

        ۸ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (764 ديدگاه)

        سلام. امیر جان در دو جا اشتباه تایپی وجود داشت که به جای G90 از G80 استفاده شده بود که اصلاح گردید. ممنون از نکته سنجی دوستان گرامی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amir schumacher

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          خواهش میکنم.
          ممنون از تلاش های شبانه روزی شما در این سایت‌.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. ?Phantom?

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    خخخ ….. انتخاب از این آسون تر مگه داریم؟؟؟ قطعا کادیلاک. اصلا قابل قیاس نیستن این دوتا . کادیلاک این همه برتری داره نسبت به جنسیس ولی قیمتش هم کمتره !!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. مجتبی

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (151 ديدگاه)

    100 در 100 Cadillac
    با این دوئل به Cadillac توهین شد.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (6818 ديدگاه)

      اتفاقا جناب مجتبى به کادیلاک توهىن نشده
      بلکه به اعتبار هىوندا اضافه شده که با کادیلاک مقاىسه بشه هر چند که 100000000 سال نورى هم به پاى کادیلاک نمىرسه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۸ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (146 ديدگاه)

        سال نوری برای مسافته نه زمان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali(CHEVY NOVA

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (6818 ديدگاه)

          شاىان
          منم.منظورم فاصله هست نه زمان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شایان

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (146 ديدگاه)

          علی جان من به شما ارادت خاصی دارم اول بخاطر اینکه عشق آمریکایی هستی مثل خودم دوم اینکه اطلاعاتت واقعا نابه ازشون لذت میبرم و استفاده میکنم اینم حرفمم برای ناراحت کردن شما نبود

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. محمد

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    کادیلاک معرکه اس،حرف دیگه ندارم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. kamran cooper

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    کاش حداقل تو این مرحله جنسیس با کیا k900 رقابت میکرد.اینجوری معلومه همه ی آسیایی ها تو این کلاسا نمیتوننن یه مرحله هم بالا بیان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (4471 ديدگاه)

      خب همیشه تو همه نظر سنجی ها اگه دقت کرده باشی یه اروپایی یا یه آمریکایی رو با یه کره ای میسنجن تا کره ای ها همون مرحله اول حذف شن!!!
      البته این باعث کمتر شدن جذابیت دوئل ها میشه!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  8. amin

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    من اصلا به مشخصات فنی کاری ندارم فقط شما استایل کادیلاک رو ببینید کافیه برای تصمیم گیری،جنسیس حتی نزدیکش هم نتونسته بشه،

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. امیر.عارف

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    وای خدا چقدر رانندگی با کادیلاک لذت بخشه . یه اطمینان و آرامش خاصی به آدم دست میده

    موافقم 2
    مخالفم 0
  10. Sami91

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستان شما کاری به قدمت شرکت نداشته باشین . پیشرفت رو نگاه کنین ! G90 هم سال 2016 و هم سال 2017 بهترین خودروی لوکس شناخته شده . هم از نظر کیفیت قطعات و هم از طراحی . بالاتر از S Class و 7Series و A8 . دیگه کادیلاک که پایین تر از ایناست . شرکت آلفابت که زیرمجموعه گوگل هست هم یکی دو سال هست که تاسیس شده. شما برید ببینید الان چه جایگاهی داره. همه چی به قدمت نیس دوستان. یه سر به سایت های معتبر خودرو بزنید . مثل JD Power .
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. amin

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      عجب!!!پس جنسیس نه تنها از کادیلاک بلکه از A8 هم بهتره!!!!!
      جل الخالق!!!!
      این اعتماد به نفس رو اگر من داشتم با چنگال به اسرائیل حمله میکردم!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. محمد شجاعی

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (15 ديدگاه)

      حالا ما کار به قدمت کادیلاک نداریم.ولی اگه ملاک کیفیت قطعات باشه،کادیلاک سویل 1985 هم میتونه جنسیس رو شکست بده.اگرم طراحی ملاک قرار بگیره،بازم بزرگانی مثل رولز رویس و مرسدس بنز هیچ حرفی برا گفتن نمیذارن.پس خواهشا همینجوری رو هوا آمار اشتباه ندین.مرسی اه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Erfan

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (77 ديدگاه)

      کیفیت قطعات نسبت به قیمتش خوبه
      پیشرفت جنسیس غیر قابل انکار هستش ولی نه در حد اس کلاس یا سری 7 یا آیودی یا کادیلاک….
      اگه مقاله های قبلی رو خونده باشید طراحی های لوکس هیوندای از بنز الهام گرفته. این نظر شخصی نیست بلکه گفتار مکتوب شده و منتشر شده توسط خود جنسیس هستش…

      The Best or nothing…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  11. پرسپولیس

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    متاسفانه صنعت نوپای خودرویازی کره که خیلی هم پیشرفت کرده وبه جمع ژاپن وآمریکا وانگلیس وآلمان وایتالیارسیده ولی کنارباتجربه ها تودوئل حسابی کم آورده رای ها خیلی فاصله داره ولی بین خودروهای دیگررقابت تنگاتنگه باز خودروی کره درآینده بهتروبهتر میشود

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. شایان

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (146 ديدگاه)

      ژاپن تو دهه 60 میلادی یه آشغال ساز بیشتر نبود نه توی صنعت خودرو بلکه توی همه چی ولی پیشرفت کردن البته رای خودم کادیلاکه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. عادل

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    انتخاب من بی شک کادیلاکه چون شکوه تکنولوژی یه خودروساز بزرگه.اما همین که جنسیس اینقدر پیشرفت کرده ک میتونه با کادیلاک مقایسه بشه هم بسیار عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید رضا

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (60 ديدگاه)

      این کامنت بالغانه بود. نظر شخصی خودشو گفت. در عین حال رقیب رو دست کم نگرفت. بدون تعصب کورکورانه. ایشالا افراد نرمالی مثل شما به اینجا ها بیشتر سر بزنن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. AK_007

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (562 ديدگاه)

    انتخاب من جنسیس G90 هستش
    ملاک انتخابمم مقایسشون توی یوتیوبه
    هر چند که برند کادیلاک یکی از برندهای به شدیدا مورد علاقم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. FcmZ

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (114 ديدگاه)

    من به جنسیس رای دادم. به این خاطر که هنوز نمیدونم چرا باید کادیلاک CT6 رو میساخت!!!
    با توجه به اینکه هنوز XTS و CTS داره تولید میشه CT6 بیشتر شده رقیب برادراش!!!
    اخه مگه CTS چشه . اگه ادم سدان بزرگتر از CTS میخواد میره سمت کلاسS و سری هفت . به همین دلیل کادیلاک باید CT6 رو بزرگتر و لوکستر معرفی میکرد.
    درضمن با توجه به افت فروش سدان ها میتونست یه کراس اوور لوکس معرفی کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  15. arash66

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (433 ديدگاه)

    من که از برند های امریکایی درکل خوشم نمیاد از کادیلاک خوشم میاد. بهترین برند امرکیاس به نظرم.
    ببنید به چه ظرافتی داخل رو دیزاین کردن، مخصوصا صندلی ها و رنگ بندی اتاق
    در ضمن جنسیس در قسمت جلو واقعا طراحی نا هماهنگ و غیر عادی داره … این چیه آخه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  16. حمید ع

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (239 ديدگاه)

    به کادیلاک رای دادم ولی ته دلم هیچی رو با ی سدان فول سایز 8سیلندر تنفس طبیعی عوض نمیکنم!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. اس کلاس

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    یکی بیاد به ما بگه برای چی باید به کادیلاک رای داد یکی میگه بدون تفکر باید رای داد اون یکی میگه نمیدونم این شبیه غلامحسینه مانکنه به جای این دست خزعبل گویی به نظر بیاد قشنگ شرح بدید باید برای چی به یه ماشین بی کیفیت تر به نظر من رای داد در مقابل جی 90که خوب کار کرده 99 درصد به اینکه چون آمریکایئیه رای دادن با منطقها رایشون جنسیس بوده

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. ونوم اف ۵

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      به علت سرعت بیشتر مصرف کمتر قیمت مناسب تر و کیفیت بالاتر و تمام صفات تفضیلی دیگه

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Amir Machine

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      ماشین بی‌کیفیت‌تر؟؟!!!
      بهتره قبل از اینکه کادیلاک رو بی‌کیفیت خطاب کنی نگاهی به لیست رضایتمندی خریداران DJ پاور داشته باشی:
      https://www.pedal.ir/لکسس/لکسوس-آئودی-لینکلن-رضایت‌-jd-پاور/
      تو این لیست تو بخش برندهای لوکس کادیلاک رتبه پنجمه درحالیکه تو بخش برندهای غیرلوکس هیوندای دهُمه!!
      ضمناً بیش از یک قرن سابقه و تجربه تو زمینه لوکس‌سازی در برابر سابقه‌ای کمتر از دو سال، خودش دلیل محکمی برای انتخاب کادیلاکه.
      بنابراین با هر منطقی هم که بخای حساب کنی کادیلاک CT6 ماشین برتر این دوئله

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. (ali(CHEVY NOVA

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (6818 ديدگاه)

      اس کلاس
      خوشم اومد حرف رو تو خىلى تاثىر گذاشته
      حرص نخور چون خزعبل گوى راست کار خودته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. محمد

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (224 ديدگاه)

    در اینکه هیوندای خوب تونسته بین لوکس ها جایی واسه خودش دست و پا کنه شکی نیست و قابل تقدیر هست، اما با وجود همه پیشرفتش بازهم در مقابل شرکتی که فقط برای ساخت محصولات لوکس با بیش از یک قرن تخصص (115سال سابقه) پا به عرصه گذاشته و ریش سفید لوکس سازهای دنیا هستش حرفه برای گفتن باقی نمیگذاره. بین این دو خودرو حتی در صورت نزدیک بودن رنج قیمتی انتخاب کادیلاک انتخاب مشهود و منطقی خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Masoud

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    کادیلاک باید با بنز مقایسه بشه. نه با جنسیس.
    کسی هم منکر پیشرفت جنسیس نیست. اما تیم ملی ما هم دو سه ساله خیلی پیشرفت کرده و به راحتی هم رفت جام جهانی اما آیا میشه اون رو با برزیل مقایسه کرد. قطعا نه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AMIR SCHUMACHER

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      کادیلاک باید با لینکلن ، اینفینیتی و اکورا مقایسه بشه‌ ، نه بنز.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir Machine

        ۸ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        اتفاقاً کادیلاک با بنز و ب‌ام‌و آئودی هم مقایسه میشه و حتی رتبۀ بالاتری هم از اونا کسب میکنه.
        البته مطمئناً مرسدس بنز تو بخش ماشین‌های لوکس یک معیار و سنگ محک محسوب میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amir Schumacher

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          این نظر شخصی شماست و البته تهی از اعتبار و‌ درستی.
          در جایی که CT6 و جی۹۰ ، حدود ۶۰-۷۰ هزار دلار قیمت دارن اس کلاس ، سری ۷ و آ۸ همگی قیمتاشون از بالای ۸۵۰۰۰ دلار شروع میشه و جالبه با این وجود در تمام مقایسه ها رتبه های بهتری کسب می‌کنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Amir Machine

          ۸ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          منظور من این رقابت بود:
          https://www.pedal.ir/%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%D9%88/%D9%86%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%B3%D8%AF%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2/

          زود قضاوت نکن دوست من
          به رتبه‌ها دقت کن:
          ب‌ام‌و چهارم
          آئودی سوم
          کادیلاک دوم
          اون نظر شما است که تهی از اعتبار و درستیه
          ((کادیلاک باید با لینکلن ، اینفینیتی و اکورا مقایسه بشه‌ ، نه بنز.))

          موافقم 0
          مخالفم 0
  20. ونوم اف ۵

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    بنظر من زیبا ترین ماشین دنیا هیوندای سانتافه نسل قبل و هیوندای گرنجور نسل بعد و چراغ عقب هیوندای الانترا نسل قبل میباشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      سانتافه اسپرت!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Landscape

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (174 ديدگاه)

      هر چی هیوندا بود ردیف کردی اصن نظرات بعضی دوستان آدم رو به سر ذوق میاره
      سانتافه نسل قبل????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. امید

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    اینکه اغلب نظرات احساسی و متعصبانه است شکی نیست اما راستش رو بخوای اشکالی نداره.خودتون میگین نظر سنجی.طرف الان نظرش اینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ali a

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    انتخاب بین این دوتا واقعا سخته چون عملا در یک سطح هستند…ولی ملت ندیده و نشنیده فکر میکنن ماشین آمریکایی یعنی اخر ماشین کادیکاک رو اول میکنن. اگه این ملتن که این کادیکلاک رو از بنز s500 هم برتر میدونن..انتخاب من جنسیس..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Mercede kaviani

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با درود به دوست عزیز امیر دهقان
    وسپاس بی کران از مطلب بسیار عالی شما وزحمات شما دوست عزیز
    انتخاب من بدون لحظه ای تریید و شک کادیلاک سی تی 6 است قیمت بسیار مناسب طاحی بسیار زیبا واستفاده از بهترین متریال
    با سپاس دوستدار شما مرسده کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Kamy R

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (51 ديدگاه)

    من یکی به شخصه واسه کاربرای الکی متعصب پدال متاسفم که تمامی محصولات مازراتی رو تو دور اول حذف کردن . مقابسه ی مازراتی و بی ام و (یا رنجروور ) مثل مقایسه ی میباخ و فانتوم میمونه . درسته مازراتی امکاناتش کمتر و طراحیه داخلیش ضعیف تره ، ولی اسم مازراتی که ارزون ترین ماشینش سه چهار برابر ارزون ترین ماشین بی ام و هست کافیه??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محمد شجاعی

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (15 ديدگاه)

    شرکتای آمریکایی و مخصوصا دو برند بیوک و کادیلاک از بدو تاسیس تمام تمرکزشونو روی مقاومت بالای قطعات ماشیناشون از جمله بدنه و شاسی گذاشتن.خودم بچه بودم که دیدم یه کادیلاک سویل 1979جلو چشمم رفت تو درخت،از ریشه درش آورد زدش زمین.تنها اتفاقی که برا کادیلاک افتاد، جدا شدن جلو پنجره وشکستن چراغاش بود،بدون اینکه ذره ای بدنه و شاسی خراب شده باشه.کیفیت قطعات این برند در این حده.البته از چند سال پیش که جنرال موتورز یه چند وقتی در آستانه ورشکستگی بود و تونست دوباره خودشو سر پا کنه،به خاطر صرفه جویی در هزینه ها یه خورده کیفیت قطعاتشو کاهش داد ولی نه اونقدر که اعتبارش زیر سوال بره.ولی از 2015 دوباره تونست اون اندک کیفیت از دست رفته رو دوباره برگردونه.ولی هیوندای از همون اول کیفیت قعاتش و از همه مهمتر مقاومتشون پایین بود.نمونش همین پراید که از شرکت زیر مجموعه هیوندای یعنی کیا به وجود اومد.پس هنوز نمیشه برند هیوندای رو یک برند تاپ و حرفه ای دونست.پس من حداقل در مقایسه بین این دوتا ماشین به کادیلاک رای میدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. MAHDI . TUNING

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    کادیلاک رو بیشتر دوست دارم و واقعا بهتر هم هست
    اما جنسیس وقتی تونسته با کادیلاک مقایسه بشه این یعنی ماشین قابلی هست
    یکی از مزیت های کره ای ها قیمتشونه که متأسفانه این امتیاز رو اینجا از دست دادن
    با احترام فراوان به کسانی که به جنسیس رای دادن انتخاب من بدون تردید کادیلاک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. ایمان

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    از لحاظ امار و ارقام خیلی نزدیکن اما نام کادیلاک وسابقه این خودرو ساز باعث میشه که من به کادیلاک رای بدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Sami91

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستانی که زیادی متعصب هستن :
    این اولی :
    http://www.autopacific.com/vehicle-satisfaction-awards
    این دومی :
    http://www.jdpower.com/press-releases/2017-us-initial-quality-study-iqs
    ببینید جایگاه هیوندای ( جنسیس) کیا کجاست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. amin

    ۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    دوستانی که پرسیدن چرا باید به کادیلاک رأی داد ؟
    جواب من اینه که یادتونه کادیلاک چند وقت پیش یکی از خودروهاش رو برای مدتی گذاشت داخل یک آکواریوم تا اگر آب به داخلش نفوذ کرد خریداران این خودرو را خریداری نکنند؟؟این یعنی اوج مهندسی و کیفیت،حالا سوال من اینه که آیا هیوندای هم حاضره این کار رو با جنسیس انجام بده یا خیر؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. نیکدست

    ۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (39 ديدگاه)

    آفرین به کره…
    کارخانه ای که همزمان با کارخانه ایرانی افتتاح!!!!!!!!!
    حالا با کادیلاک دوئل میکنه……………………………………………………………………………!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا