ولوو

تغییرات ولوو XC60 برای مدل سال 2019

ولوو XC60 از زمان عرضه در بازار خودروی آمریکا فقط به‌صورت چهار چرخ محرک در دسترس بوده اما این موضوع در حال تغییر است. ولوو ظاهراً برای مدل سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفته تا مدل پایه و دیفرانسیل جدیدی از شاسی‌بلند میان سایز و لوکس خود را معرفی کند.


بنا به گفته کارز دایرکت، نسخه T5 مومنتوم ولوو XC60 2019 از نسخه دیفرانسیل جلو با قیمت پایه ۳۹۲۰۰ برخوردار خواهد شد. با اضافه شدن ۹۹۵ دلار هزینه تحویل به این قیمت، بهای پایه‌ی XC60 2019 به ۴۰۱۹۵ دلار می‌رسد که ۲۳۰۰ دلار کمتر از بهای ۴۲۴۹۵ دلاری مدل فعلی است.


البته تریم های فول تر گران‌تر بوده و به دلیل تجهیزات بیشتر تا ۳۵۵۰ دلار به قیمت آن‌ها افزوده می‌شود. مدل‌های R-Design و اینسکریپشن این خودرو دارای تجهیزاتی همچون پایش نقاط کور، دستیار پارک، سیستم ناوبری و صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی هارمن کاردون ۶۰۰ واتی، آینه‌های تاشوی برقی و… می‌باشد.


بیشترین افزایش قیمت به مدل T6 اینسکریپشن مربوط می‌شود که از ۴۹۶۹۵ به ۵۳۲۴۵ دلار رسیده است اما خب این نسخه هم‌اکنون دارای تجهیزات بیشتری می‌باشد که قبلاً در قالب بسته‌های سفارشی ارائه می‌شدند.


قیمت مدل‌های چهار چرخ محرک مومنتوم تغییری نداشته و برای مدل‌های T5 و T6 به ترتیب برابر با ۴۲۴۹۵ و ۴۵۸۹۵ دلار می‌باشد اما ولوو پوشش چرم استاندارد را حذف کرده و هم‌اکنون پوشش پارچه‌ای چرم نما را ارائه می‌کند. البته اگر بخواهید پوشش چرم را انتخاب کنید باید ۱۶۰۰ دلار بپردازید! حرکتی عجیب از ولوو!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    ماشینای ولوو به قدری خوب هستن که میشه اونها رو به رقبای آلمانی ترجیح داد.یکیش همین XC60 واقعا زیباست و در گروه خودش جزو بهتریناست،به عنوان خودروی برگزیده اروپا هم که انتخاب شد

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. v e n o m

    ۱۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (101 ديدگاه)

    اصلا نگاه داخلش کنی ، کیفیتشو متوجه میشین
    بنظر من یکی از بهترین و درست کار ترین کمپانی ها همین ولوو هست ….

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا