ولوو

همکاری ولوو و گوگل در زمینه سیستم اطلاعات سرگرمی

ولوو همکاری جدید خود با غول تکنولوژی گوگل را اعلام کرده است. این همکاری منجر به استفاده از سیستم‌های اطلاعات سرگرمی و ارتباطی جدیدی در محصولات این کمپانی سوئدی خواهد شد.

Volvo Partners with Ericsson for In-Car Video
سیستم جدید مبتنی بر اندروید سطح وسیعی از عملکردها را ارائه خواهد کرد و ظرف مدت ۲ سال در خودروهای ولوو عرضه خواهد شد. ولوو می‌گوید به لطف سرویس‌های ارتباطی جدید، این همکاری باعث تحول در چگونگی تعامل مالکان با خودروهای خود خواهد شد.

Volvo XC90 Interior
هنریک گرین معاون بخش تحقیقات و توسعه ولوو می‌گوید:

ما با همکاری با گوگل در حال اتخاذ تصمیم استراتژیک مهم هستیم. پلتفرم و سرویس‌های گوگل با ایجاد شخصی‌سازی‌های بیشتر باعث بهبود تجربه کاربری خواهند شد و در عین حال سیستم اندروید نیز باعث انعطاف‌پذیری بیشتر خواهد شد.

2017 Volvo S90
این همکاری جدید به ولوو اجازه خواهد داد تا به داخل دنیای بزرگ برنامه‌هایی که کاربران اندروید در حال لذت بردن از آن هستند وارد شود. یکی از این برنامه‌ها جست‌وجوی محلی گوگل است که به راننده‌های ولوو اجازه می‌دهد تا با یک سرچ سریع محل‌های موردنظر خود را بیابند. این عملکرد اخیراً به‌روزرسانی شده و ناوبری جدیدی دارد.

Volvo XC90 Interior
جزئیات بیشتر مربوط به این همکاری در نمایش تکنولوژی سالانه‌ی گوگل در هفدهم می معلوم خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. الهی

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    بیان اینجا به گوگل وصل بشن تا در انتخابات ارتباط اینترت قطع بشه..

    ماشین بمونه وسط جاده..

    خخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا