کادیلاک

کادیلاک در آینده هم استیشن خواهد ساخت؟!

سومین نسل کادیلاک CTS دیگر در نسخه‌های کوپه و استیشن عرضه نشد اما شاید این استیشن اسپورت در آینده به بازار بازگردد.

براندون ویویان مهندس ارشد جنرال موتورز و کادیلاک در مصاحبه با اتولاین و در پاسخ به سؤالی درباره احتمال تولید CT5 اسپورت واگن گفته است: “ما خیلی خیلی زیاد به این موضوع فکر کرده‌ایم.”

ویویان خاطرنشان ساخته طرفداران زیادی برای خودروهای استیشن وجود داشته و استیشن‌های V ما نیز طرفداران سرسختی دارند. به همین خاطر کادیلاک همچنان به بررسی احتمال تولید خودروهای استیشن در آینده ادامه می‌دهد.

البته او گفته فعلاً چیزی به‌صورت رسمی وجود ندارد. مهندس کادیلاک همچنین به سؤال احتمال تولید CT5 واگن پاسخ روشی نداده اما گفته که کادیلاک همچنان به دنبال بررسی فرصت‌هایی برای سود کردن است. به این ترتیب احتمال دارد کادیلاک در صورت سودده بودن CT5 واگن دست به تولید آن بزند.

اگرچه طرفداران این شرکت نباید خیلی امیدوار باشند اما خودروهای استیشن مناسبی در بازار آمریکا حضور دارند. آئودی با A6 آلرود در این بازار حضور داشته و به زودی RS6 آوانت را نیز عرضه خواهد کرد.

ویویان جدای از صحبت درباره احتمال تولید یک خودروی استیشن اعلام کرده این برند به دنبال بررسی فرصت‌هایی برای استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری توئین توربوی بلک وینگ در سایر خودروهاست. او همچنین گفته نام جدید بلک وینگ که در نسخه‌های پرفورمنس CT4-V و CT5-V بکار رفته نشان دهنده‌ی استادی، تکنولوژی و پرفورمنس کادیلاک است.

نهایتاً اینکه ویویان گفته کادیلاک نیازمند کراس اوورها و شاسی بلندهای پرفورمنس است. او از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده اما گفته که به‌طور فعالانه به دنبال تمامی احتمالات است.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. رزیتا

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    معمولا” ماشینای استیشنو هاچبک فاقد صندوق عقب هستن و ابعادی تقریبا” هم اندازه ی ماشینای سدان‌ دارن ، معمولا” این مدل ماشینا چهارتا ستون دارنو بخاطر چسبیدگی شیشه به پشت اونا ، تو قسمت عقب به برف پاکن احتیاج دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    عالیه به جز لچک عقب / صاف طورش کن ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hadi

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    ایده خوبیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. mehdi

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (256 ديدگاه)

    عالیه امریکا فقط بیوک اش استیشن داشت و خیلی ضعیف عمل کرده خودروسازیش کلاس استیشن
    با اومدن این یکم رقابت بیین استیشن های امریکایی و المانی بیشتر میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا