کادیلاک

فاصله‌ای 3 ساله با اولین خودروی الکتریکی کادیلاک

کادیلاک در سال ۲۰۱۸ با فروش ۳۸۲۱۸۴ دستگاهی به رکورد جدیدی دست یافته است. البته فروش این شرکت در آمریکا با کاهش ۱.۱ درصدی به ۱۵۴۷۰۲ دستگاه رسیده که بسیار کمتر از لوکس سازان نام‌آشنای جهانی یعنی، آئودی، ب‌ام‌و، لکسس و مرسدس بنز می‌باشد.


این موضوع برای آینده‌ی کادیلاک بسیار مهم است. این خودروساز در سال ۱۹۷۸ بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه خودرو به فروش رسانده که اکثر آن‌ها در آمریکا بوده است.


یکی از مهم‌ترین موضوعات جهانی در صنعت خودرو بحث الکتریکی سازی است. کادیلاک برند پیشروی جنرال موتورز در بخش الکتریکی کردن محصولات بوده و انتظار می‌رود اولین محصول الکتریکی خود را در ۳ سال آینده معرفی کند. بله درست شنیدید در ۳ سال آینده!


این برنامه زمانی نشان می‌دهد که تصمیم شرکت برای توسعه‌ی پلتفرم جدید BEV3 اخیراً گرفته شده و امیدواریم که این تصمیم خیلی دیر اتخاذ نشده باشد.


این پلتفرم جدید برای خودروهایی الکتریکی با ابعاد و فرم‌های بدنه‌ی گوناگون، دیفرانسیل جلو و عقب، چهار چرخ محرک و فرمان راست و فرمان چپ مناسب است.

واژه‌ی مهمی که جنرال موتورز در بیانیه‌ی خود به آن اشاره کرده واژه‌ی “سودده” است. جنرال موتورز واقعاً نیازمند روشی سودده برای خودش و نمایندگی‌هاست.

در بیانیه جنرال موتورز آمده است:

کادیلاک برند پیشروی جنرال موتورز در بحث الکتریکی سازی بوده و اولین محصول خود را با استفاده از معماری الکتریکی جدیدی معرفی خواهد کرد. این پلتفرم منعطف طیف وسیعی از فرم‌های بدنه و طراحی‌های انتقال قدرت را حمایت خواهد کرد. مهم‌ترین قطعات این معماری شامل باتری‌ها برای ایجاد حداکثر کاربری طراحی شده‌اند. سیستم باتری یاد شده بر پایه‌ی نیازهای مشتریان قابل تنظیم خواهد بود.

موضوع مهم اینکه جنرال موتورز به پایان راه مشوق‌های فدرال برای خودروهای الکتریکی نزدیک می‌شود و بنابراین تنها راه سوددهی حضور در مقیاسی بزرگ است و این مقیاس بزرگ می‌تواند بازار چین را شامل شود. ما حدس می‌زنیم دلیل اصلی انعطاف این پلتفرم نیاز به خودروهای گوناگون تولیدی توسط برندهای متنوع باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (379 ديدگاه)

    100 در 100 کادیلاک تو این زمینه یه استاندارد جدیدی رو بوجود میاره
    این قسمت هم پیرو صحبت من تو پست پرفروش ترین شاسی بلندهای 2018 امریکا بود که گفتم فروش برندهای نظیر کادیلاک از 2009 به بعد روند صعودی داشته
    **کادیلاک در سال 2018 با فروش 382184 دستگاهی به رکورد جدیدی دست یافته است**

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. big & small block engine

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (154 ديدگاه)

    عالیه
    ولی ای کاش در کنار محصولات برقی همچنان موتورهای بنزین سوز رو هم نگه داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Elmiraj

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3114 ديدگاه)

    کاش GM یه محصول الکتریکی پریمیوم تا سال ۲۰۲۰ برای رقبای مطرح معرفی می کرد .
    .
    ۲۰۲۲ برای ورود به این عرصه یکم دیره و در حال حاضر محصولاتی مانند شورولت ولت و بولت توانایی رقابت در سطح بالا را ندارن …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      جنرال موتورز احتمالا داره فکر میکنه با برند ریویان وارد بازار الکتریکی بشه عاقلانه ترین کار هم همینه ریویان میتونه رقابت بکنه حتی با تسلا در اینده

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا