کادیلاک

بهترین تخفیف‌ها برای خرید کادیلاک اسکالید!

قرار است ماه آینده میلادی نسل بعدی کادیلاک اسکالید در مراسمی ویژه در بورلی هیلز کالیفرنیا رونمایی شود. بر اساس تصاویر جاسوسی منتشر شده، پنجمین نسل این شاسی‌بلند لوکس و فول سایز از کابینی بسیار بهتر و اولین صفحه‌نمایش OLED با ابعاد ۳۸ اینچ استفاده کند. این تنظیمات برای اولین بار در یک خودرو بکار می‌رود. صفحه‌نمایش یاد شده دو برابر یک تلویزیون ۴K تراکم پیکسلی داشته و با همین مقایسه می‌توانید به وضوح آن پی ببرید. البته انتظار نمی‌رود طراحی ظاهری خودرو به اندازه کابین آن متمایز و خاص باشد هرچند برای قضاوت نهایی باید منتظر ماند.

در همین زمان کادیلاک به دنبال فروش نمونه‌های باقی مانده نسل فعلی اسکالید ۲۰۲۰ بوده و موضوع عجیب اینکه این خودرو شرایط خرید بهتری نسبت به مدل‌های باقی مانده ۲۰۱۹ دارد. کادیلاک در این ماه ۹ هزار دلار تخفیف برای اسکالید ۲۰۲۰ در نظر گرفته درحالی‌که تخفیف خرید اسکالید ۲۰۱۹ برابر با ۸ هزار دلار است.

همین تخفیف‌ها برای مدل طویل‌تر اسکالید ESV نیز ارائه شده است. البته این تخفیف‌ها را می‌توان به دیگر پیشنهادهای خرید ویژه نیز ترکیب کرد؛ اما حداکثر زمان خرید خودرو و استفاده از این تخفیف تا سوم فوریه ۲۰۲۰ اعلام شده است.

چهارمین نسل اسکالید تاکنون تخفیف ۸ هزار دلاری را تجربه کرده است. به این ترتیب کاهش ۹ هزار دلاری قیمت این شاسی‌بلند باعث می‌شود قیمت ارزان‌ترین نسخه اسکالید از ۶۸۴۹۰ به ۵۹۴۹۰ دلار برسد. موضوع جالب درباره این خودروها به قیمت پایه مشترک اسکالید ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ مربوط می‌شود. این خودروها همچنین از هر نظر مشابه هم هستند. قیمت مدل اسکالید ESV نیز از ۷۳۴۹۰ دلار آغاز می‌شود و با اعمال تخفیف یاد شده به ۶۴۴۹۰ دلار می‌رسد.

کادیلاک اشاره‌ای به تریم خاصی در استفاده از این تخفیف‌ها نکرده بنابراین به جرات می‌توان گفت این تخفیف‌ها برای سه تریم لاکچری، پریمیوم لاکچری و پلاتینیم قابل‌دستیابی می‌باشد. تمامی مدل‌های اسکالید از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۴۲۰ اسب بخار استفاده می‌کنند. یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نیز در سال ۲۰۱۸ جایگزین گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3542 ديدگاه)

    همه چی عالی از قیمت بگیر تا زیبایی و وقار
    ولی چه فایده ماشین به این هیکل برقی نباشه اونم تو آمریکا که استیشنهای برق داره عین قارچ اضافه میشه.
    این همه نفت خدا باید حروم بشه برای به حرکت در اوردن ماشینی بالای ۲ تن که شایدم تک سرنشین جابجا بشه . بگو خدای پول. پولو میشه آتیش زد اما منابع طبیعی انصاف نیست چون متعلق به همست . بیاییم عاقلانه تصمیم بگیریم
    دود کمتر زندگی بهتر

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. رامین

      ۲۲ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (257 ديدگاه)

      نه بابا خودت به تنهائی اینو گفتی به جی ام میگم برا شخص شما کادیلاک هفتصد کیلویی با موتور پراید که تقریبا مصرف سوختش برابر اینه برات بزنه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    آره دقیقاً
    من هم موافقم
    دنیا دیگه کشش وجود چنین خودروهای پر مصرف و زیادی بزرگ با تک سرنشین را نداره
    کاری به خوب یا بد این خودرو ندارم ، اما باید فکری به حال شرایط جَوی کرد ، دنیا داره با سرعت رو به نابودی میره .
    جداً خودرویی مثل اسکالید باید برقی بشه ، هم بزرگه و جا برای باطری های زیادی داره و هم میتونه با جایگذاری باطری های زیاد مسافتهای بالای ۱۰۰۰ کیلومتری با برق را بره ، اما خُب مطمئناً قیمت بالایی هم در میاد ، ولی اگر دولتها یارانه زیادی براش در نظر بگیرند ، میتونه بازده بالایی در جلوگیری از co2 داشته باشه که یارانه خودش را در گذر زمان و سلامت جامعه بر میگرداند .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. ممد ژانگولر

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3542 ديدگاه)

    دقیقا ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر.عارف

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (876 ديدگاه)

    آخه چرا ما هیچ وقت ما این جور فروش و تو ایران نمی بینیم . البته شاید بخاطر اینه که هر آشغالی تولید میکنند ما براش صف میکشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۲۱ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      اینجا که به جای تخفیف ۹ هزار دلاری که البته ۱۲۰ ملیون ما میشه ?چند برابر ارزش پول ماشینو یه جا میگیرن و دیگه تحویل هم نمیدن . اگرم خواستن تحویل بدن یه ماشین دیگه تحویل میدن میگن برو حالشو ببر .
      بعد من تعجب میکنم که بعضی از دوستان به فکر آلودگی هوای اونان .

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا