کیا

معرفی کیا نیرو پلاگین هیبریدی 2018

پس از خودنمایی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۷، انتظار می‌رود کیا نیرو پلاگین هیبریدی ۲۰۱۸ تا پایان سال جاری وارد نمایندگی‌های فروش شود.

کیا نیرو پلاگین هیبرید
خودروی مورد بحث در حالت تمام الکتریکی محدوده حرکتی پیش بینی شده ۴۲ کیلومتری داشته و البته برد حرکتی مجموع آن توسط EPA حدود ۹۰۰ کیلومتر تخمین زده شده است.

کیا نیرو پلاگین هیبرید
مدیر کیا Orth Hedrick می‌گوید:

نیرو پلاگین هیبریدی قدم جذاب بعدی در پیشرفت کیا به‌سوی ارائه خودروهای جایگزین تا سال ۲۰۲۰ است. مشتریانی که تحت تأثیر انعطاف و طراحی فوق‌العاده نیرو هیبرید قرار گرفته اما تکنولوژی اکودینامیکی بیشتر و توانایی رانندگی با حالت تمام الکتریکی را می‌خواهند نیرو پلاگین هیبریدی را دوست خواهند داشت.

کیا نیرو پلاگین هیبرید
مدل پلاگین هیبریدی نیز همانند نیرو هیبرید ظرفیت ۵ نفری داشته و ظرفیت بار قابل‌توجهی را ارائه می‌کند. این خودرو در سه تریم LX، EX و EX پریمیوم عرضه می‌شود. از نظر سیستم‌های کمک‌راننده و ایمنی شما شاهد تجهیزاتی چون تشخیص نقاط کور با هشدار ترافیک عقب، دستیار تغییر لاین حرکتی و حسگرهای پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو و دستیار حفظ خودرو در لاین خواهید بود.

نیروبخش کیا نیرو پلاگین هیبریدی پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری GDi تمام آلومینیومی به همراه مجموعه باتری لیتیوم-پلیمری ۸.۹ کیلووات ساعتی و واحد الکتریکی ۶۰ اسب بخاری است. مجموع خروجی این سیستم به ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۶۵ نیوتون متر می‌رسد که شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت حدود ۱۰.۵ ثانیه‌ای را به ارمغان می‌آورد.

کیا می‌گوید این کراس اوور بسیار کم‌مصرف بوده و EPA تخمین زده که مصرف شهری/بزرگراهی/ترکیبی آن به ۴.۹/۵.۳/۵.۱ لیتر در هر صد کیلومتر برسد.

با استفاده از شارژر ۲۴۰ ولتی می‌توان نیرو پلاگین هیبریدی را در ۲.۵ ساعت شارژ نمود درحالی‌که با شارژر ۱۲۰ ولتی این زمان به ۹ ساعت می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    طراحیش اصلا خوب نیست .
    کلا طراحیش اغراق انگیز و زود از چشم افتنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازار ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohammad

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    ماشین های کره ای و ژاپنی به دلیل اینکه زیاد زرق و برق دارن یه سال بعد از تولیدشون از چشم میوفتن

    ولی مثلا مازراتی یه طراحی میکنه
    تا سال ها فقط تغیرات جزئی در ظاهر ماشین میده

    طراح هاش از سال ها به چشم میاد و زیباس

    ولی ماشین های شرق اسیا دو سال یه بار کلا لباس عوض میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Saeed Boroomand

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (477 ديدگاه)

    ماشین خوبیه، فقط یکم قیمتش گرونه که خب بین این و سی آر وی آدم قید دو سه لیتر مصرف رو میزنه. .. مشکل بعدیش این که کوچیک تر از اونیه که توی تصویر دیده میشه و در نهایت این که به نظر من سری اسپورتج که اینم خیلی شبیهشه کلا نسل قبلی اش به نظر بهتر میاد ظاهری…
    خوبی کیا گارانتی زیادشه و افت قیمت اولیه بالاش ،چون هنوز جا نیوفتاده کامل. یه مدل سه سال کارکارده کیا رو میشه با حدود نصف قیمت توی غرب سوار شد و هنوز چهار سال گارانتی داشت…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا